AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Del Skrevet 17. januar 2024 Hei er det noen her med erfaringer med å reise til legoland med fly? Vi har to barn. Minste er under året og vi må ha med vogn. Lar dette seg gjøre? Kommer vi oss fra flyplass til legoland? Og hvor bør vi bo? Så nærmt parken som mulig eller lalandia? Tenker på mat etc må være enklest mulig når en ikke har bil… (se bort i fra pris)   Anonymkode: 4b4b7...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Del Skrevet 17. januar 2024 Legoland ligger vel mer eller mindre helt inntil Billund flyplass, så hvis det går fly fra Oslo til Billund er det en smal sak. Det er også flere hoteller på og rundt flyplassen, som vel i praksis er i gangavstand til Legoland. Anonymkode: 41320...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Del Skrevet 17. januar 2024 Det ligger rett ved siden av, man kan gå fra flyplassen til Legoland. Anonymkode: 2f23a...ac1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #4 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det ligger rett ved siden av, man kan gå fra flyplassen til Legoland. Anonymkode: 2f23a...ac1 Men ikke med to unger vogn på bare ene og kofferter. Det blir for langt å gå 4 km da Anonymkode: 4b4b7...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #5 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men ikke med to unger vogn på bare ene og kofferter. Det blir for langt å gå 4 km da Anonymkode: 4b4b7...876 Da betaler du 100 kr for en taxi da. Poenget er jo at flyplassen ligger rett ved 🙈 Anonymkode: f4232...fd2 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #6 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Da betaler du 100 kr for en taxi da. Poenget er jo at flyplassen ligger rett ved 🙈 Anonymkode: f4232...fd2 Ja det vet jeg den gjør. Jeg har selvsagt googlet dette.  Spørsmålet mitt er om andrehar gjort dette og om det lar seg gjøre på en fornuftig måte. Det er nemlig ikke så lett å få tak I taxi med to barneseter og plass til vogn på sparket. Så kanskje noen hadde erfaringer med buss eller å bestille pick up av en eller annen sort.  når en reiser med små barn kan en ikke belage seg på å gå 4 km. Det kan pøsregne, barn Som ikke er i vogn kan slå seg vrang og en har uforholdsmessig mye bagasje i forhold til antall dager en skal være borte.  En kan heller ikke belage seg på en tilfeldig taxi uten seter.  Ting må planlegges.   Anonymkode: 4b4b7...876 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #7 Del Skrevet 17. januar 2024 Søk på Shuttle bus Billund så får du opp greie måter å komme seg fra flyplass til Legoland. Jeg ville bodd på Legoland hotell, inne i parken. Anonymkode: 38b07...8db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #8 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Søk på Shuttle bus Billund så får du opp greie måter å komme seg fra flyplass til Legoland. Jeg ville bodd på Legoland hotell, inne i parken. Anonymkode: 38b07...8db Tusen takk for svar! Anonymkode: 4b4b7...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #9 Del Skrevet 17. januar 2024 Uten bil ville jeg bodd på legoland hotell i parken. Lalandia kan fort bli lange avstander å gå for små bein. ellers er det helt uproblematisk å fly ned. Det går buss til legoland. Anonymkode: a7017...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #10 Del Skrevet 23. januar 2024 Vi fløy til Legoland i fjor- men bare med ett barn på 7 år. Vi tok taxi, tok noen minutter- ville ikke tenkt at det var et problem. Vi bodde på Legoland holiday village, fordi vi syntes hotell ble altfor dyrt (med den sinnsykt sterke danske kronen). Det var veldig koselig- og vi brukte ca 10 min å gå til parken. Vi var der i midten av juni, hadde 20 grader og ingen kø i parken, kan anbefales. Jeg tror jeg ville bodd der eller i Lalandia. Om man bor i Lalandia får man jo også tilgang til badeland og div- og det virket som de hadde et «tog» man kunne ta til parken. Ulempen med å ikke ha bil var at det var «langt» å gå til sentrum. Vi handlet litt mat og drikke for å ha med i parken, og som vi hadde på kveldstid. Det ble litt stress. De har små supermarkeder på Lalandia og Legoland holiday village- men utvalget er ganske stusselig. Anonymkode: 8a553...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #11 Del Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 15.46): Hei er det noen her med erfaringer med å reise til legoland med fly? Vi har to barn. Minste er under året og vi må ha med vogn. Lar dette seg gjøre? Kommer vi oss fra flyplass til legoland? Og hvor bør vi bo? Så nærmt parken som mulig eller lalandia? Tenker på mat etc må være enklest mulig når en ikke har bil… (se bort i fra pris)   Anonymkode: 4b4b7...876 Har flydd en med barn. I Danmark (og mange andre land) er de veldig dårlig på bakovervendte stoler, de snur barna når de er typ 6-7 mnd😩  Ta med egen babystol til det minste barnet (pakkes i prampack), vogn er ikke noe problem, sjekk inn den eller ta den med inn på flyet (kommer an på hvilken vogn dere skal ha med). Hvor gammel er eldste barnet? Muligens lurt å ha med bilstol til begge…  Ta taxi fra flyplass til hotell, eventuelt lei et sommerhus om dere skal være der en stund   Anonymkode: 10191...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #12 Del Skrevet 24. januar 2024 Ja, det har vi gjort! Bodde på Zleep Billund; genialt. Gikk fra flyplassen til hotellet, og du kan fint gå fra hotellet til Legoland. Går også buss fra flyplassen til Legoland. Anonymkode: 6fffd...7aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #13 Del Skrevet 27. januar 2024 Vi bodde på Hotel Legoland da vi var der med baby. Da kunne mannen og de to andre være ute i parken og leke og jeg gikk inn og ammet. Nå hadde vi bil ned, men vi brukte ikke den da vi var i parken. Så har vi overnattet på campingen og i leiligheter ved campingen. Anonymkode: db6d7...c14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexandrine Skrevet 27. januar 2024 #14 Del Skrevet 27. januar 2024 Jeg tok fly til Billund med et av barnebarna mine for noen år siden. Vi tok taxi fra flyplassen og til hotellet inni parken. En kort og rimelig kjøretur. Det var en fantastisk langhelg for både liten og stor 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå