AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #21 Del Skrevet 19. januar 2024 Har så dårlig rekkevidde på min a jeg er helt trygg på at de ikke tar den 🤣 Anonymkode: 164d3...142 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #22 Del Skrevet 19. januar 2024 Vi bør vel alle bidra, i tilfelle krig. Anonymkode: 5f2cc...9f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #23 Del Skrevet 19. januar 2024 Troyamin skrev (1 time siden): God nok for hvermannsen, men jeg tviler på at den vil bli godt nok i en forsvarssituasjon. Hvor mye får du egentlig inn i den i forhold til feks en Caravelle? Og hvordan er den på typiske skogsveier og traktorstier vs en Hiace? Vi har en Tesla Model X og en Caravelle. Velger førstnevnte any day. Model X kan du sette på heving, så løfter hele bilen seg og blir som en truck. Bruker den funksjonen på skogsbilveier. Anonymkode: e4e31...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 19. januar 2024 #24 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi har en Tesla Model X og en Caravelle. Velger førstnevnte any day. Model X kan du sette på heving, så løfter hele bilen seg og blir som en truck. Bruker den funksjonen på skogsbilveier. Anonymkode: e4e31...ecf Og du ser for deg at i en krigssituasjon så velger forsvaret mod X over Caravellen, bare fordi den er mer komfortabel å kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #25 Del Skrevet 19. januar 2024 Troyamin skrev (6 minutter siden): Og du ser for deg at i en krigssituasjon så velger forsvaret mod X over Caravellen, bare fordi den er mer komfortabel å kjøre? Jeg sier hva jeg hadde valgt, og det er at Teslaen har best framkommelighet, f.eks når jeg skal langt inn på skauen for å skjule meg på hytta 😄 Anonymkode: e4e31...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 19. januar 2024 #26 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sier hva jeg hadde valgt, og det er at Teslaen har best framkommelighet, f.eks når jeg skal langt inn på skauen for å skjule meg på hytta 😄 Anonymkode: e4e31...ecf Da kan du dra på hytta, mens jeg er stuck hjemme fordi forsvaret har tatt 4x4 kassebilen min som går på diesel😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #27 Del Skrevet 19. januar 2024 57 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har en Tesla Model X og en Caravelle. Velger førstnevnte any day. Model X kan du sette på heving, så løfter hele bilen seg og blir som en truck. Bruker den funksjonen på skogsbilveier. Anonymkode: e4e31...ecf Har ikke sett at Y har den funksjonen? Anonymkode: a232c...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #28 Del Skrevet 19. januar 2024 NÅR får vi vite eventuelt? Skal dra på reise i morgen og blir borte en måned… Anonymkode: a232c...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 19. januar 2024 #29 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har ikke sett at Y har den funksjonen? Anonymkode: a232c...e3c Den har ikke luftfjæring nei, men normalt god bakkeklaring og svært god fremkommelighet. Jeg har parkert på noen plasser den siste uka der jeg først måtte brøyte meg gjennom en brøytekant og deretter parkere i ~30cm snø. Null problem med Model Y, den brøyter seg vei gjennom det meste. Men jeg måtte plukke mye hardpakket snø ut fra nedre del av støtfangeren etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #30 Del Skrevet 19. januar 2024 1 hour ago, -jk- said: Den har ikke luftfjæring nei, men normalt god bakkeklaring og svært god fremkommelighet. Jeg har parkert på noen plasser den siste uka der jeg først måtte brøyte meg gjennom en brøytekant og deretter parkere i ~30cm snø. Null problem med Model Y, den brøyter seg vei gjennom det meste. Men jeg måtte plukke mye hardpakket snø ut fra nedre del av støtfangeren etterpå Piggdekk? Anonymkode: a232c...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #31 Del Skrevet 19. januar 2024 NÅR får vi vite om noe? Anonymkode: a232c...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #32 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): NÅR får vi vite om noe? Anonymkode: a232c...e3c I løpet av dagen 🙄 Anonymkode: b4ffd...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #33 Del Skrevet 19. januar 2024 Vi har bare én bil, helt uaktuelt å gi den bort om det blir krig... skal familien ta bussen for å komme seg i sikkerhet dersom det oppstår noe da? 🤡 Blir litt redd for brev, for det er en ny diesel-SUV med 4x4 Anonymkode: 14da3...935 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #34 Del Skrevet 19. januar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: I løpet av dagen 🙄 Anonymkode: b4ffd...36b Via? Anonymkode: a232c...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 19. januar 2024 #35 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi har bare én bil, helt uaktuelt å gi den bort om det blir krig... skal familien ta bussen for å komme seg i sikkerhet dersom det oppstår noe da? 🤡 Blir litt redd for brev, for det er en ny diesel-SUV med 4x4 Anonymkode: 14da3...935 Forstår du hva rekvirere og mobilisering betyr? Det betyr ikke at de spør om de kan låne bilen, de _tar_ den. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #36 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi har bare én bil, helt uaktuelt å gi den bort om det blir krig... skal familien ta bussen for å komme seg i sikkerhet dersom det oppstår noe da? 🤡 Blir litt redd for brev, for det er en ny diesel-SUV med 4x4 Anonymkode: 14da3...935 Hahahahahahahahaahahha Anonymkode: 575a7...088 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #37 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ikke sett at Y har den funksjonen? Anonymkode: a232c...e3c Aner ikke, har ikke kjørt Y. Anonymkode: e4e31...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #38 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): NÅR får vi vite eventuelt? Skal dra på reise i morgen og blir borte en måned… Anonymkode: a232c...e3c Det er jo ikke som de skal hente den neste uke 😄 Anonymkode: e4e31...ecf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archduke_Autopsy Skrevet 19. januar 2024 #39 Del Skrevet 19. januar 2024 Om forsvaret har lyst på den gamle bilen min så værsågod være min gjest. Ødelagt girkasse/drivverk, reimbytte og vel så det. Da skal de få fikse den opp på egen regning altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #40 Del Skrevet 19. januar 2024 Vi har tre biler på gården (to husholdninger), så regner med at den minste av dem får stå igjen. Ser ikke på dette som et stort problem. Anonymkode: 8b666...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå