Gå til innhold

Dameklær med ordentlige LOMMER. Anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig smal midje i forhold til rompe/lår. Noe som gjør det vanskelig å finne noe som passer i herreavdelingen. (I tillegg til at jeg er lav)

Alt av dameklær har jo ikke skikkelig lommer. Når mobilen er i lomma så faller den jo ut om jeg setter meg, pga deler av den stikker jo ut. En dongeribukse har kanskje plass til hele mobilen i en lomme, men ikke noe mer.

Mannen min sine klær har jo skikkelige lommer. Altså hva er greia? Hvorfor lager de klærne så kjipe til damer? Klærne føles kjipe, uansett hvor dyre de er, når de ikke klarer å spandere litt mer stoff på en dypere lomme. 

Noen som vet om steder der de selger klær med skikkelige lommer?

(som er fine nok til å gå på jobb med der man må stå foran flere mennesker)

Anonymkode: 028d2...529

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannen min sine klær har jo skikkelige lommer. Altså hva er greia? Hvorfor lager de klærne så kjipe til damer? Klærne føles kjipe, uansett hvor dyre de er, når de ikke klarer å spandere litt mer stoff på en dypere lomme. 

Fordi de også ønsker å selge oss dyre vesker...

Anonymkode: 99a1a...a35

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg klaga til en klesdesigner på det der. Jeg vil ha ting i lommene, mobil, nøkler, leppepomade osv. Det er vistnok dårlige lommer fordi det skal se finere ut i fronten på buksa. Gir jeg beng i.

Levis’ene mine har gode lommer. De mest mørkemørkeblå anser jeg som fine nok til det meste

Anonymkode: 837f8...a67

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har veldig smal midje i forhold til rompe/lår. Noe som gjør det vanskelig å finne noe som passer i herreavdelingen. (I tillegg til at jeg er lav)

Alt av dameklær har jo ikke skikkelig lommer. Når mobilen er i lomma så faller den jo ut om jeg setter meg, pga deler av den stikker jo ut. En dongeribukse har kanskje plass til hele mobilen i en lomme, men ikke noe mer.

Noen som vet om steder der de selger klær med skikkelige lommer?

(som er fine nok til å gå på jobb med der man må stå foran flere mennesker)

Elevenate eller amundsen. 

Linennaive.com

Jeg har flere kjoler og skjørt fra Høyer med skikkelige dype lommer - cathrine hammel og  ajer i hvert fall.

Jeg er helt enig med frustrasjonen din, det er så meningsløst at man ikke lager dameklær med skikkelig lommer! Heldigvis er det flere og flere som skjønner tegninga.

Anonymkode: 72a39...264

Skrevet

Synes det er lommer på absolutt alt overalt, jeg - og jeg HATER det! Kan ikke fordra å bruke lommer, er så redd for å miste ting eller se klumpete ut. Takke meg til vesker med skikkelig lukking.

Anonymkode: 51f5e...328

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...