kattiie Skrevet 17. januar 2024 #1 Del Skrevet 17. januar 2024 Er bilspeil noe som er veldig viktig å ha? Det er det eneste jeg mangler til baby nå men er usikker på om det er nødvendig. Tenkte å ha barnesetet bak passasjeren så vet ikke engang om fører av bilen engang vil se barnet uten å snu seg da. Hva er deres meninger / erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Del Skrevet 17. januar 2024 Speilet er jo bla for at fører skal kunne følge på baby uten å snu seg om du skal kjøre bil alene med baby ville jeg absolutt å ha hatt det. Er jo en ekstremt billig sak å kjøpe uansett, så hvorfor ikke? Anonymkode: b7823...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Del Skrevet 17. januar 2024 Jeg hater å kjøre bil uten. Veldig fint å kunne følge med på hva som skjer baki der. Anonymkode: 63d1d...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #4 Del Skrevet 17. januar 2024 De har greie speil på Biltema, billig:-) Anonymkode: 97227...0ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #5 Del Skrevet 17. januar 2024 Jeg syns speil er veldig greit å ha Anonymkode: 89e43...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #6 Del Skrevet 17. januar 2024 Det er veldig greit å kunne se babyen. Anonymkode: a38f3...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #7 Del Skrevet 17. januar 2024 Man fester speilet så du kan se baby ved å se i ditt speil, da ser du speilet som speiler baby Jeg likte godt å ha speil, kjørte litt uten også og det var stressende. Anonymkode: e0526...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #8 Del Skrevet 17. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Man fester speilet så du kan se baby ved å se i ditt speil, da ser du speilet som speiler baby Jeg likte godt å ha speil, kjørte litt uten også og det var stressende. Anonymkode: e0526...de0 Må legge til at jeg lærte også hvordan jeg skrudde av airbag i passasjersetet foran, og da tok jeg babystolen i forsetet. Anbefaler det om du har en nyere bil og vil kunne se baby eller har baby som gråter når den ikke ser deg. De fleste babystoler festes enkelt med bilens setebelte. Anonymkode: e0526...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattiie Skrevet 17. januar 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 17. januar 2024 Bør man ha med lys nå på vinterstid? Hvis ikke ser man vel ikke noen ting halve døgnet. Var redd det kanskje ville vekke ungen om han sov men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #10 Del Skrevet 18. januar 2024 4 hours ago, kattiie said: Bør man ha med lys nå på vinterstid? Hvis ikke ser man vel ikke noen ting halve døgnet. Var redd det kanskje ville vekke ungen om han sov men mulig jeg tar feil. Vi hadde ikke lys, men hver sin smak! Er sjelden ute etter 17 for vår del. Anonymkode: a38f3...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå