AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Mannen min har hatt ett forhold til min nå eks bestevenninne. Jeg har hatt følelsen på det i lang tid og til slutt så innrømmet han det. De har ingen kontant og hun har fått kjæreste etter det. Og har sagt til mannen min at jeg trenger alle kort på bordet for og gå videre(trenger ingen kommentarer på hvorfor vi fortsatt er sammen). Men nå vurdere jeg og sende melding til henne for og høre hva hun vil si om saken. Han sier han har sagt hele sannheten. Men sannheten har vel også alltid to sider. Tror jeg trenger det for og kunne komme videre. Hadde dere sendt henne en melding? Anonymkode: d002f...891
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Jeg hadde forlatt dem begge med øyeblikkelig virkning. Sånne kan ikke stoles på. Anonymkode: 538a4...039 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 Hva får deg til å tro at de kommer til å servere deg sannheten? Forholdet er ødelagt for alltid selv om du tror dere klarer å fikse det, det kommer til å gnage på deg og du kommer til å kaste bort enda flere år på dette, før du til slutt mest sannsynlig går uansett. Anonymkode: 04645...3b4 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 Nei nei nei. Bare flaut kalle inn henne til avhør så lenge etter. Du har valgt å bli så da står du for det. Den er mannen du skal være med fremover så det er hans fisk du må kjøpe uansett. Anonymkode: ae60c...7a4 2
Sirah Skrevet 17. januar 2024 #5 Skrevet 17. januar 2024 Hvor lenge er dette siden da TS? Er det relativt ferskt så hadde jeg konfrontert henne, er det gammelt er nok det lureste å la det ligge. Hadde min bestevenninne gjort noe slikt så hadde jeg tatt det med henne med en gang, nesten før typen tror jeg. Det er fullstendig utilgivelig. Jeg forstår veldig godt at du trenger hennes side av saken, men er det lenge siden vil det nok bare rippe opp i gamle sår, dersom hun i det hele tatt gidder å svare deg… Klem 1
Hergeg Skrevet 17. januar 2024 #6 Skrevet 17. januar 2024 Det er over ett år siden, men jeg har akkurat funnet ut av det. Og det vet hun. Så for meg er det ferskt 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #7 Skrevet 17. januar 2024 Det er ikke sikkert det hjelper, men du har rett til å spørre. Faktisk syns jeg det er uhørt å være med din besteveninnes mann og ikke bli konfrontert. Anonymkode: 15cd3...7d0 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #8 Skrevet 17. januar 2024 Hergeg skrev (3 minutter siden): Det er over ett år siden, men jeg har akkurat funnet ut av det. Og det vet hun. Så for meg er det ferskt Men hun har gitt faen i deg i et helt år? Hvorfor skal hun bry seg nå? Anonymkode: ae60c...7a4 1
Carrot Skrevet 17. januar 2024 #9 Skrevet 17. januar 2024 tjja, jeg ville ikke gjort det. Jeg tror ikke alle de "grusomme detaljene" ville tjent noe bra for min del - tvert imot! For meg ville det vært et valg, legge det bak seg å gå videre eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #10 Skrevet 17. januar 2024 Jeg ville tatt kontakt. Få alt det hun vil dele på bordet, så slipper du å være usikker. Hvorfor var han utro med henne? Tilfredsstilte hun han på en annen måte? Var det bare mye seksuell spenning? I noen tilfeller må det bare ut. Så lenge det ikke har skjedd jevnlig er jeg enig i at du kan tilgi han, og kanskje også henne på sikt. Anonymkode: 29a9b...caf
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #11 Skrevet 17. januar 2024 Jeg ville ikke sendt melding, jeg ville ha møtt henne, sett henne forklare. Det er mye man kan lese ut fra ansiktsmimikk, kroppsspråk og øyne/blikk. Du kjenner henne så godt at du mest trolig vil vite om hun lyver til deg eller ikke. Sender du en sms eller mail så går du glipp av all denne informasjonen. Anonymkode: 1bbab...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #12 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville ikke sendt melding, jeg ville ha møtt henne, sett henne forklare. Det er mye man kan lese ut fra ansiktsmimikk, kroppsspråk og øyne/blikk. Du kjenner henne så godt at du mest trolig vil vite om hun lyver til deg eller ikke. Sender du en sms eller mail så går du glipp av all denne informasjonen. Anonymkode: 1bbab...a2c Igjen, hun har løyet i et år. Det er ingen grunn til å tro at TS klarer å tolke noe som helst riktig med de to der. Anonymkode: ae60c...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå