Anjatapinjata Skrevet 18. januar 2024 Forfatter #21 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Veldig fint offentlig syns eg. Brukte ca 5000kr på medisiner. Fikk femar, fostimon og ovitrelle. Hadde lang reisevei (tromsø-oslo) men fikk dekt mesteparten av hotel og pasientreiser bestilte fly for meg. Til og begynne med tok eg UL kontroll lokalt i tromsø og dro eg ned til oslo dagen før inseminering og opp samme dag men det ble slitsomt så valgte da å ta både kontroll og inseminering i oslo slik at eg fikk slappet av i mellom timene. Selve inseminering var kort og enkel, ca 20 minutter fra de henta meg inn og til eg va ferdig. Fikk ikke prøve hver syklus. Om det ikke gikk og eg Fikk mens måtte eg vente til neste mens, alt ettersom når de hadde ledig plass. Måtte ringe å melde at eg hadde fått mens og at det ikke satt slik at de fikk frigjort donor til neste person. Anonymkode: 25b74...8bf Takk for godt svar😊 bra det ordnet seg for deg🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #22 Del Skrevet 18. januar 2024 Bare for å være en kontrast til disse "men kan du ikke bare være en helt normal kjernefamilie på 50-tallet?"-folka: Vil bare si at jeg heier og synes du er modig som tar valget. Anonymkode: 70b95...bc7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-- Skrevet 18. januar 2024 #23 Del Skrevet 18. januar 2024 On 1/17/2024 at 4:34 PM, AnonymBruker said: Skulle ønske det fantes slike muligheter for menn også. 😞 Anonymkode: 19da2...4f2 Er det ikke en mulighet å finne en co-parent? Jeg hørte der er en dateside for det 👍 Og barna også ville ha to foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #24 Del Skrevet 19. januar 2024 Anjatapinjata skrev (På 18.1.2024 den 14.00): Hvor mye betalte du privat?😊 Jeg har mest lyst å gå privat egentlig, pga timing. Da offentlig er mer styrt av dem enn meg. Men tenker jeg kan sette meg på venteliste der også så får jeg se hvordan det blir😊 Omtrent 45000,- første gang og 36000,- andre gang😊 Anonymkode: 8e772...6c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 19. januar 2024 Forfatter #25 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Omtrent 45000,- første gang og 36000,- andre gang😊 Anonymkode: 8e772...6c0 Takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #26 Del Skrevet 20. januar 2024 Et spørsmål. Er dette like uforsvarlig som single mødre stempelet? Mangen her inne sier at single mødre skulle aldri vært så ansvarsløse. Men dem som gjør dette da? Jeg bryr meg ikke. Synes det bare er rart. Anonymkode: b7b62...5c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 20. januar 2024 Forfatter #27 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Et spørsmål. Er dette like uforsvarlig som single mødre stempelet? Mangen her inne sier at single mødre skulle aldri vært så ansvarsløse. Men dem som gjør dette da? Jeg bryr meg ikke. Synes det bare er rart. Anonymkode: b7b62...5c9 Føler menn alltid kan gjøre som de vil jeg, uten at de blir dømt. De kan bare si at de egentlig ikke hadde lyst på barn, å da er mor syndebukk. Eller at mor burde tenkt lenger før de ble gravide med den og den mannen, da det opplagt var veldig tydelig før barnet ble laget at mannen ikke var en god farsfigur. Jeg har allerede et barn alene, å mange synes synd på meg av den grunn. Og de fleste synes han jeg har barn med er en stor idiot, som gir faen i barnet sitt. Men han lever livet som han vil han, uten forpliktelser til noe som helst. Jeg er redd for å gå på en lik smell igjen, det forholdet ødela noe vesentlig i meg. Et grunnleggede håp om det motsatte kjønn, og drømmen om en kjernefamilie. Det håpet er borte hos meg. Så dermed blir mitt andre barn til med donor, om det går veien. Skjønner at mange synes det blir feil å få barn alene, uten å gi barnet mulighet til å vokse opp med to foreldre. Men som skilsmisse barn selv, så er heller ikke det en ønsket situasjon for barn å stå i. Å slik ting er idag, der mange går fra hverandre før barna blir særlig store så blir det å velge mellom to onder. Hver og enkelt må jo gjøre det de føler er rett for seg og sine tenker jeg. Hva jeg gjør har ikke naboen noe med, eller noen andre for den sakens skyld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå