AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Jeg har tatt første steget, Krisesenteret Advokat Neste blir evt politi Men går fra min mann idag og skal dra uten han vet med ungene. Alt er planlagt. Har folk med meg og støtte... Men jeg har så utrolig dårlig samvittighet og sorg inni meg. Elsker han jo enda og kommer til å savne han sykt... Men han slo ungen og hatt tidligere besøksforbud for meg av politi. Jeg må bare klare dette...idag! Anonymkode: 7cea9...408 7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Dette klarer du!❤️ Snart ligger dette bak deg, og du vet med hele deg at det er det eneste rette. Barna kommer først ❤️ Anonymkode: 57569...b95 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dette klarer du!❤️ Snart ligger dette bak deg, og du vet med hele deg at det er det eneste rette. Barna kommer først ❤️ Anonymkode: 57569...b95 😭😭😭 Anonymkode: 7cea9...408
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 Dette klarer du, heier på deg! Tenk på barna dine ❤️ Anonymkode: 14791...5db 1
Hmmmmmm Skrevet 17. januar 2024 #5 Skrevet 17. januar 2024 Hvordan får du ikke et hat mot en person som er voldelig mot ditt barn?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #6 Skrevet 17. januar 2024 Hmmmmmm skrev (6 minutter siden): Hvordan får du ikke et hat mot en person som er voldelig mot ditt barn? Traumebånd. Det er helt vanlig i sånne situasjoner, faktisk mer vanlig enn det å bare hate vedkommende. Anonymkode: ec8ce...a8a 2
Mr.Anon Skrevet 17. januar 2024 #7 Skrevet 17. januar 2024 Ingen menn slår familien sin, det du er sammen med er ingen mann men ett puslete individ. Så ikke noe tap der for deg! Lykke til videre! 1
Motelvibes Skrevet 17. januar 2024 #8 Skrevet 17. januar 2024 Stå i det og vær sterk. Ikke fall for hans krokodilletårer når de kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #9 Skrevet 17. januar 2024 Du har ikke noe valg her. Heldigvis kan kjærlighet stilne. Om noen år vil du forhåpentligvis tenke tilbake på dette og være inderlig glad for dette valget. Det er jo heller ikke ham du nødvendigvis elsker, men mannen du trodde han skulle være og ønsket å tro på at han kunne være. Klarer du å minne deg på det når savnet river kommer du deg fortere videre. Realiteten, mannen du forlater er en voldelig mann, som til og med har vært voldelig mot barnet. Han ER IKKE mannen du skulle ønske han var, og spinner ønsker og fremtidsdrømmer rundt. Han er mer en som står i veien for å finne og falle for mannen som det faktisk er mulig å få et godt liv med. Anonymkode: d5886...91b 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #10 Skrevet 17. januar 2024 Jeg ser ingen spørsmål i innlegget ditt, men jeg heier på deg. Du har helt rett, når han slår ungen er det ingenting å lure på. Anonymkode: 77d74...ddc 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #12 Skrevet 17. januar 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Traumebånd. Det er helt vanlig i sånne situasjoner, faktisk mer vanlig enn det å bare hate vedkommende. Anonymkode: ec8ce...a8a Så på han idag tidlig og synes så synd på han. Samtidig som han kysset vårt barn på pannen... Hvordan kan man elske et barn og samtidig gjøre det vondt? Han ble selv slått og mener slik er god oppdragelse... Disiplin....men jeg ser ingenting annet enn frykt og forvirrelse i øyner til barna... Glad, sur,kjærlig, bitter, sjalu, omsorgsfull.... Veksler fra dag til dag.. ingen skal dømme meg. Makten er min og jeg ønsker han lykke til . Anonymkode: 7cea9...408 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #13 Skrevet 17. januar 2024 Dette klarer du❤️ Har vært i lignende situasjon som deg to ganger. Siste fyren prøvde til og med å ta livet mitt. Til tross for alt kaoset som oppsto, savnet jeg han enormt etter jeg gikk. Var veldig rart å både savne han, tenkte mye på om han hadde bra, samtidig som jeg var fryktelig redd han. Dette er en del år siden nå. Jeg har det veldig bra, og funnet lykken med en flott man som behandler både meg og mine barn på en fin måte. Anonymkode: dda42...94d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå