AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Hei! Et merkelig spørsmål. Men hva gjør dere med sexleketøy dere har sammen etter et brudd? Jeg vet ikke om jeg hadde likt tanken på om jeg datet en fyr, også brukte han "brukt" leketøy på meg. Anonymkode: a81a3...de4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Ved brudd hadde jeg tatt mine leketøy, og han fikk beholde sine. Anonymkode: 22a2b...faa
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 Jeg tenker dem som har hatt leketøyet inni seg beholder det. Anonymkode: 31314...9b2 1
Stillalive Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 Ehh, jeg hadde nok syntes det var litt sært om din "nye date" hadde skuffen full av leketøy. Jeg hadde i alle fall aldri dratt fram "brukt" leketøy hvis jeg hadde besøk av en ny dame, om vi hadde kommet så langt så hadde jeg jo heller kjøpt noe til henne eller vi hadde kjøpt sammen. 1
feliek54 Skrevet 17. januar 2024 #5 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Et merkelig spørsmål. Men hva gjør dere med sexleketøy dere har sammen etter et brudd? Jeg vet ikke om jeg hadde likt tanken på om jeg datet en fyr, også brukte han "brukt" leketøy på meg. Anonymkode: a81a3...de4 Hvorfor vil du ikke det. bare gjør den ren. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #6 Skrevet 17. januar 2024 Min ex vil ikke ta med de dildoene/vibratorene hun ikke likte så godt. Så da sitter jeg her med en skuff assorterte dildoer. Ikke faen om jeg tar med en 25cm dildo på miljøstasjonen Anonymkode: 723a8...bef
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #7 Skrevet 17. januar 2024 Altså, leketøy kan rengjøres så mye du ønsker. Hva med en ny type? Hvor tror du han har vert med utstyret sitt? Hvordan vet du hvor nøye han er med rens/vask av pikken sin?? Faktisk hadde jeg vert mer trygg på rengjort brukt leketøy. Anonymkode: 39402...ba9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå