AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Del Skrevet 17. januar 2024 Jeg sparer via Dreams noen faste beløp og noen beløp jeg ikke aner størrelse på. Les om Dreams om dere vil vite mer. Nå har jeg lyst til å sette inn litt ekstra penger på Dreams kontoen, men vet noen hvordan det gjøres?? Dreams er helt trygt og er via Sparebank 1 hvis jeg ikke husker feil. Anonymkode: b24cc...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Del Skrevet 17. januar 2024 Dreams tar jo gebyr for å spare, noe som er helt bakvendtland. Anbefaler å heller spare i Kron slik at pengene du sparer også kan vokse. Anonymkode: 2dbb8...248 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bagnus Skrevet 17. januar 2024 #3 Del Skrevet 17. januar 2024 Jeg også brukte dream mye før gebyret kom. Nå bruker jeg kun dreams til en ferie jeg skal på sammen med noen venner. Vil anbefale deg å bytte spare app. Jeg byttet til smart spar fra Eika. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 17. januar 2024 #4 Del Skrevet 17. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Dreams er helt trygt og er via Sparebank 1 hvis jeg ikke husker feil. Du husker feil. https://www.storebrand.no/privat/bank-og-lan/dreams Jeg skjønte ikke helt hvorfor jeg skal betale 348,- per år for løsningen? Hva er det liksom jeg betaler for? Schmuhu 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #5 Del Skrevet 17. januar 2024 Betale for å spare?? For et tullete konsept. Anonymkode: d6496...1a5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #6 Del Skrevet 17. januar 2024 Så idiotisk. Man kan jo bare sette opp et automatisk trekk til en sparekonto med god rente. Anonymkode: f388c...7f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #7 Del Skrevet 17. januar 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Betale for å spare?? For et tullete konsept. Anonymkode: d6496...1a5 Vel, du gjør det på en måte uansett. Sparer du f.eks. i fond betaler du plattformavgift og forvaltningskostnad. Det som er dumt med dreams er at de ikke forteller hva sparing det er. De snakker til og med om lån. Ble forvirret jeg også. Anonymkode: 13305...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #8 Del Skrevet 17. januar 2024 Du ser hvor mye du har spart, flytter penger mellom drømmer, tar ut penger og velger sum du vil spare i appen. Anonymkode: 082aa...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #9 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du ser hvor mye du har spart, flytter penger mellom drømmer, tar ut penger og velger sum du vil spare i appen. Anonymkode: 082aa...f25 Alt dette kan du jo gjøre med noen helt vanlige sparekontoer. Anonymkode: f388c...7f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #10 Del Skrevet 17. januar 2024 Å betale for å spare går man jo i minus med sparingen. Det virker mot sin hensikt. Sparebank1 har mikrospar. Overfører et valgfritt beløp til sparekonto eller fond hver gang du drar kortet. Anonymkode: b4ddf...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 17. januar 2024 #11 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) Dreams fungerer sånn sett for meg for jeg ser de ikke i nettbanken, vi betaler ikke for appen er ikke mye kunder så ingen gebyrer trekt fra oss. Sparer også i kron, det er en mer langsiktig sparing og ikke til ferier, oppussing osv Endret 17. januar 2024 av Forvirret23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #12 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Alt dette kan du jo gjøre med noen helt vanlige sparekontoer. Anonymkode: f388c...7f0 Hva er poenget ditt? Jeg svarer på det TS spør om. Anonymkode: 082aa...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #13 Del Skrevet 17. januar 2024 Brukte Dreams-appen jeg også, men sluttet når de begynte å ta gebyr for sparingen. Savner den da, men gidder virkelig ikke betale gebyr! Anonymkode: fbf57...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #14 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Å betale for å spare går man jo i minus med sparingen. Det virker mot sin hensikt. Sparebank1 har mikrospar. Overfører et valgfritt beløp til sparekonto eller fond hver gang du drar kortet. Anonymkode: b4ddf...35f DNB har det samme. Husker ikke hva det heter, men man kan velge hvor mye man vil trekke fra kortet hver gang man bruker det. Anonymkode: 0b796...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #15 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vel, du gjør det på en måte uansett. Sparer du f.eks. i fond betaler du plattformavgift og forvaltningskostnad. Det som er dumt med dreams er at de ikke forteller hva sparing det er. De snakker til og med om lån. Ble forvirret jeg også. Anonymkode: 13305...f05 Jeg betaler ingenting for å spare, jeg tjener på det. Anonymkode: f388c...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #16 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): DNB har det samme. Husker ikke hva det heter, men man kan velge hvor mye man vil trekke fra kortet hver gang man bruker det. Anonymkode: 0b796...a8a Jeg bruker den til DNB også. Den heter Morsom sparing. Jeg trekker 50.- hver gang jeg bruker kortet eller en regning betales. Blir fort penger av det på sparekonto. Jeg liker Dreams fordi den trekker tilfeldige beløp fra min konto, men også faste trekk hver uke. Jeg sparer til 2 forskjellige mål. Jeg ønsker bare å overføre litt penger innimellom også på Dreams, men finner ikke it hvordan det gjøres. Det var spørsmålet mitt i denne tråden. Skal undersøke Krom og se om jeg finner andre liknende muligheter som Dreams. Uten gebyr. Anonymkode: b24cc...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå