AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Vi er godt voksne med barn på hver vår kant. Har vært sammen i 2 år og planlegger fremtiden sammen. Han har nylig også fridd til meg. Det plager meg derimot at han har flere damer på Snap og Insta som han har truffet på datingsider eller addet fordi han likte de når han var singel. Han har truffet noen av de et par ganger.. andre bare chattet med. Alle er single. Jeg har sagt at jeg ikke fatter hvorfor han må drive å snappe med disse ennå. Det er jo ingen av disse som er venner av han selv om han liker å kalle de «venninner». Han sier han ikke ser problemet .. at han ikke flørter.. at han bare svarer på snapper eller sender bilder som ikke er av han. Det hører med at han ikke åpner noe foran meg. Dere voksne damer der ute.. har jeg rett til å føle dette som en trussel mot forholdet? Bør jeg be han slette disse nå? Hva tenker dere menn om dette? Anonymkode: cba30...58d 2
Hmmmmmm Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Du må rett å slett gjøre det samme, han vil ikke forstå før han får skjenne det på kroppen selv 8 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 Hadde aldri akseptert det Anonymkode: 3f056...728 14 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 Hmmmmmm skrev (1 minutt siden): Du må rett å slett gjøre det samme, han vil ikke forstå før han får skjenne det på kroppen selv Signerer den. Nå har du tatt det opp med ham, TS. Han skjønner ikke problemet. Hvis det ikke er et problem, er det jo greit at du melder deg inn på en datingside og legger til mannfolk derfra? Anonymkode: 56b0f...41f 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #5 Skrevet 17. januar 2024 Jeg hadde ikke brukt tid på en mann som jeg må sitte å spoonfeed'e så enkle ting til. Livet som singel har alt for mange fordeler til at jeg gidder å bruke tid på sånne menn. Anonymkode: 7116b...ddc 14 6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #6 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Signerer den. Nå har du tatt det opp med ham, TS. Han skjønner ikke problemet. Hvis det ikke er et problem, er det jo greit at du melder deg inn på en datingside og legger til mannfolk derfra? Anonymkode: 56b0f...41f Han kvitterer bare med at han la de til FØR han traff meg .. at han bare elsker meg og ikke vil ha noen andre osv. osv. Hvorfor ha disse kontaktene da? Er ikke akkurat omgangsvenner eller klassevenninner heller .. Anonymkode: cba30...58d 5 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #7 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han kvitterer bare med at han la de til FØR han traff meg .. at han bare elsker meg og ikke vil ha noen andre osv. osv. Hvorfor ha disse kontaktene da? Er ikke akkurat omgangsvenner eller klassevenninner heller .. Anonymkode: cba30...58d Du har en mann som ikke respekterer deg. Det er en fundamental feil. Dum må han også være... Anonymkode: 7116b...ddc 4 12
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #8 Skrevet 17. januar 2024 Jeg ville ikke gidda, men kanskje forstår han ikke hva du mener ganske enkelt fordi han ikke ser noe galt i det. Jeg ville derimot aldri klart å stole på at det var helt uskyldig greier han drev med. Får du lov til å se hva de sender til hverandre? Det ville vært en kontrollerende handling, og ganske så ugreit å kreve, men hadde han sagt nei, så vel... la oss pakke snippeska for ham. Så kanskje har brukeren over her rett. Gjør akkurat det samme, og la ham kjenne på det selv. Anonymkode: f687d...cc3 1 1
Motelvibes Skrevet 17. januar 2024 #9 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han kvitterer bare med at han la de til FØR han traff meg .. at han bare elsker meg og ikke vil ha noen andre osv. osv. Hvorfor ha disse kontaktene da? Er ikke akkurat omgangsvenner eller klassevenninner heller .. Anonymkode: cba30...58d Han har de som reserver i tilfelle han plutselig skulle få napp hos de. Med en gang en av de biter på, dumper han deg. Snakker av erfaring. Sånne menn er virkelig ikke noe å samle på, og vil skaffe deg bare tvil og ødelagt selvtillit til slutt. 3 6
norw Skrevet 17. januar 2024 #10 Skrevet 17. januar 2024 Hmmmmmm skrev (18 minutter siden): Du må rett å slett gjøre det samme, han vil ikke forstå før han får skjenne det på kroppen selv Et veldig vanlig råd på KG dessverre. Vil i verste fall gjøre ting verre, og det er ikke usannsynlig. 1
KraKriAm Skrevet 17. januar 2024 #11 Skrevet 17. januar 2024 Selvfølgelig flørter han, og holder muligheter åpent. Dette er ikke noe jeg hadde godtatt. 4 6
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. januar 2024 #12 Skrevet 17. januar 2024 Jeg aner ikke hvem han har på snap, kan godt hende han har tidligere damer, han får ha de han vil ha på snap. Om han er interessert i dem, vil jeg uansett ikke ha han. Men jeg vil jo at han selv skal få ha det han vil ha og er det ikke meg, så vil jeg ikke ha han heller.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #13 Skrevet 17. januar 2024 Mysticgirl skrev (4 minutter siden): Jeg aner ikke hvem han har på snap, kan godt hende han har tidligere damer, han får ha de han vil ha på snap. Om han er interessert i dem, vil jeg uansett ikke ha han. Men jeg vil jo at han selv skal få ha det han vil ha og er det ikke meg, så vil jeg ikke ha han heller. Det finnes en del menn(esker) som vil ha i både bøtter og spann, er ikke alltid slik at "han vil enten ha meg eller så vil han ha en annen". Ikke rent så sjelden vil en mann ha både i pose og i sekk, og gjør så mye som mulig for å holde alle kvinnene rundt seg varme. Anonymkode: 78a74...d7f 3 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #14 Skrevet 17. januar 2024 norw skrev (16 minutter siden): Et veldig vanlig råd på KG dessverre. Vil i verste fall gjøre ting verre, og det er ikke usannsynlig. Helt enig. Å legge seg på samme, lave nivå hjelper ikke. Da er det bedre å finne en mann det går an å snakke med. Anonymkode: 7116b...ddc 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #15 Skrevet 17. januar 2024 Da jeg ble sammen med min nåværende mann krevde jeg at han slettet de han hadde 'huket' tak i når han var på jakt som singel. Det gikk forøvrig begge veier. Anonymkode: 89055...a72 7
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. januar 2024 #16 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det finnes en del menn(esker) som vil ha i både bøtter og spann, er ikke alltid slik at "han vil enten ha meg eller så vil han ha en annen". Ikke rent så sjelden vil en mann ha både i pose og i sekk, og gjør så mye som mulig for å holde alle kvinnene rundt seg varme. Anonymkode: 78a74...d7f Ja men da er han ikke noe for meg Jeg mener likevel at jeg ikke vil hindre han i å gjøre det han selv vil, men jeg kan velge å gå da.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #17 Skrevet 17. januar 2024 Mysticgirl skrev (26 minutter siden): Jeg aner ikke hvem han har på snap, kan godt hende han har tidligere damer, han får ha de han vil ha på snap. Om han er interessert i dem, vil jeg uansett ikke ha han. Men jeg vil jo at han selv skal få ha det han vil ha og er det ikke meg, så vil jeg ikke ha han heller. Det er vel også en gråsone her: jeg har venner av det annet kjønn som jeg har kontakt med. Jeg antar at ingen har et problem med det. Så er problemet for TS at han har blitt kjent med disse damene i en flørtet setting, eller at har blitt kjent med dem på nett? Jeg tror ikke at jeg hadde hatt noe problem med at dama ble kjent med en fyr via f.eks gaming, og at de jabbet litt på skjerm. Hvis dama hadde vært på blinddate med noen eller på flørtern eller en ONS så hadde det vært litt rart om de drev og chattet mye mens hun var i en relasjon med meg - uavhengig av om hun hadde blott kjent med dem på nett eller i den virkelige verden, og om kontakten foregikk via Snap, Face eller SMS. Anonymkode: fd50b...66b 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #18 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det finnes en del menn(esker) som vil ha i både bøtter og spann, er ikke alltid slik at "han vil enten ha meg eller så vil han ha en annen". Ikke rent så sjelden vil en mann ha både i pose og i sekk, og gjør så mye som mulig for å holde alle kvinnene rundt seg varme. Anonymkode: 78a74...d7f Å «holde noen varme» kan være så mangt. Også damer kan flørte med en kollega eller en lærer (uten å gjøre noe mer). Om det handler om å sprite opp hverdagen eller å «holde dem varm» i tilfelle forholdet ryker er umulig å si, og derfor ikke noe jeg kan gjøre så mye med? Anonymkode: fd50b...66b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #19 Skrevet 17. januar 2024 Jeg har vært borti menn som insisterer at alle damene de har jevnlig kontakt med er "bare venninner", og det til tross for at det ikke ligger noe grunnlag for vennskap der. Dette er ikke venninner. De er der som et spenningsmoment som kanskje kan utvikle seg. Menn som har behov for en jevn, trutt spenning som dette, vil med tiden ønske mer spenning; spesielt om hverdagslivet blir kjedelig, livet blir litt vanskelig med sykdom, småbarn eller annet. Jeg hadde ikke orket. Jeg foretrekker menn som finner bedre måter å få seg litt spenning og et dopaminshot om de trenger det. Anonymkode: 84d18...bc3 6 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #20 Skrevet 17. januar 2024 Dere har begge barn hver for dere, han sitter med denne konstante interessen for single damer. Ikke rart han har lett for å love deg en framtid. Han er en respektløs, skruppelløs, likegyldig og særdeles uintelligent. Du bør være litt smartere. Anonymkode: 95eb9...5a7 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå