Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen andre her som går gravid alene, eller som har født, men uten partner? 

Hvordan er det/har det vært for deg? 

Jeg er alene, og skal snart føde. Det har vært litt av en berg og dalbane. Nå mot slutten har det vært mye, og jeg føler meg engstelig og ensom. Nesten så jeg har en følelse av anger...men tror jeg bare begynner å bli veldig sliten. Savner nok noen å støtte meg til, som er her i hverdagen. 

Anonymkode: f6b36...3ce

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig ensom. Ikke minst slitsomt når man ikke har noe avlastning. Men like givende som for andre mødre.

Anbefaler å invitere noen på besøk ganske ofte. Bruk slekta til hjelp med det praktiske. Hjemmelevering av det meste for å spare tid.

Anonymkode: 0d85b...d2b

Skrevet

Hvem har du rundt deg? Nettverk? :) 

Anonymkode: aa1ff...5a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvem har du rundt deg? Nettverk? :) 

Har folk rundt meg, familie, venner, men det kan ikke erstatte en partner, har jeg skjønt. Er bare av og til man kjenner litt ekstra på det. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har folk rundt meg, familie, venner, men det kan ikke erstatte en partner, har jeg skjønt. Er bare av og til man kjenner litt ekstra på det. 

Det forstår jeg, men det er viktig du har flere rundt deg. Og bruker dem, når du skriver du er sliten :) 

Skrevet

En i min barselgruppe fikk barn alene. Hun hadde foreldre som stilte opp og hjalp til i starten. Det gikk kjempefint for henne, og hun virket svært fornøyd med valget sitt! Det blir nok du og, TS ❤️

Anonymkode: ed44d...21d

• Hjerte 3
Skrevet

Gravid med donor. 

Eg vil heller ha eit barn aleine enn å tilbringe resten av livet med nokon eg eigentleg ikkje liker stort. Har godt nettverk. 

• Liker 3
Skrevet

Gikk veldig bra😊 Hadde noe familie rundt meg og et godt nettverk av venner. Da barnet var 1 år flyttet jeg og barnet til et helt nytt sted. Bygde opp nytt nettverk der og nå bor vi er på 13.året. 
For meg var det helt greit å være alene. Aldri hatt behov for avlastning eller noe slikt. Bortsett fra barnepass, som i barnehage, da barnet var mindre fordi jeg jobber. 

Anonymkode: 06d51...c22

Skrevet
Mandagsunge skrev (2 timer siden):

Gravid med donor. 

Eg vil heller ha eit barn aleine enn å tilbringe resten av livet med nokon eg eigentleg ikkje liker stort. Har godt nettverk. 

Selvfølgelig! Måtte jo likt fyren. Er jo derfor jeg ikke har hatt tid å vente på det. Har ikkje likt dei. 🙈 Og jeg skal nok stå for det, jeg sjal ikke nekte for at det har vært noe tøffere enn først antatt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...