AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Hei jeg er 19år og vet ikke hva jeg skal studere. Har vært inne på tanken på kulturledelse da det høres spennende ut. Noen som har erfaring med det? Bra studie? Hvordan er studiehverdagen og lett å få seg en god jobb i dette yrket? Anonymkode: e8bf5...da5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Kulturarbeider her. Jobber i kulturfeltet er generelt vanskelig da det er litt begrenset med jobber. Men det vil ikke si at det er umulig. Men jeg ville prøvd å gjøre utdanningen så allsidig så mulig med tanke på ledelses og økonomifag slik at du også kvalifiserer til jobber i andre bransjer om du ikke skulle få drømmejobben i kulturbransjen. Om du interesserer deg for administrasjon og ledelse, og har praktisk erfaring fra kulturfeltet så ville jeg kjørt på. Anonymkode: ab61f...d04
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 Kultur sektoren i norge er så liten at det ikke er verdt å bruke flere år, og masse penger på å utdanne seg i det. Jeg gikk på kultur og ledelse, tror ingen i klassen har jobb i kultur sektoren. Anonymkode: af8d6...861 1
Marion1 Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 Takk for svar! Er det et godt betalt yrke f.eks? Hvordan er arbeidsdagene, varierende eller mye administrativt??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå