Gå til innhold

Norsk kvinne vant 1,36 milliarder i Eurojackpot

kaarebjarne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal ærlig si at det kribla litt i sjalusi boksen hjemme hos oss når vi leste det. 🙃

Men ja gratulerer til dem! Håper pengene gikk til noen som virkelig trengte dem. 😄

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skulle brukt alle de pengene til om det var meg :D jeg ville mistet fotfeste en stund tror jeg!! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super markedsføring for norsk tipping med slike artikler, vinn-vinn for dem. Og om den heldige vinneren stiller til intervju er jo hun verdt gull for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mr.Anon skrev (4 minutter siden):

Skal ærlig si at det kribla litt i sjalusi boksen hjemme hos oss når vi leste det. 🙃

Men ja gratulerer til dem! Håper pengene gikk til noen som virkelig trengte dem. 😄

Tja, hvem er det som virkelig trenger over en milliard?

Men gratulerer til vinneren!

Synd at hun ikke kommer til å klare å holde seg anonym. Når skattelistene kommer, er katta ute av sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tidsfordriv2023 skrev (3 minutter siden):

Må be kona sjekke saldo. Tror hun spilte på denne. 

De har jo ringt og snakket med vinneren, så hvis kona di faktisk har vunnet, men ikke sagt noe til deg, ville jeg kanskje ikke hatt så store forhåpninger ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du plasserer en slik sum på høyrentekonto får du 149'000 kroner i døgnet i renteinntekter (4% rente). 4,5 mill i måneden

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad det ikke var meg, altfor mye :) Andrepremie i vikinglotto er mer min greie...ca 24mill i kveld. Nok til livet ut for min del :) 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (53 minutter siden):

Tja, hvem er det som virkelig trenger over en milliard?

Men gratulerer til vinneren!

Synd at hun ikke kommer til å klare å holde seg anonym. Når skattelistene kommer, er katta ute av sekken.

Egentlig ingen trenger så mye penger. Kunne vel for så vidt ha delt opp summen at for eksempel 10 heldige vinnere delte på beløpet. 🤷‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.Anon skrev (6 minutter siden):

Egentlig ingen trenger så mye penger. Kunne vel for så vidt ha delt opp summen at for eksempel 10 heldige vinnere delte på beløpet. 🤷‍♀️

Hadde jeg vunnet så mye, så hadde det vært over 10 personer som hadde tatt glede av den summen. 

Skulle delt så mye penger med familien samt mine nærmeste venner. :D

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodtimes skrev (1 time siden):

Hadde jeg vunnet så mye, så hadde det vært over 10 personer som hadde tatt glede av den summen. 

Skulle delt så mye penger med familien samt mine nærmeste venner. :D

Hei. Skal vi bli venner?? 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en vanvittig sum. Jeg hadde delt med familien så alle hadde blitt økonomisk uavhengige. Så hadde jeg funnet mange organisasjoner som hadde fått resten. Gjerne små som tar seg av dyr, eldre osv. Hadde nok brukt mye tid for å finne ut av hvem som trenger det mest og hvor pengene går til saken.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (6 timer siden):

Om du plasserer en slik sum på høyrentekonto får du 149'000 kroner i døgnet i renteinntekter (4% rente). 4,5 mill i måneden

og fordi inflasjonen ligger rundt 4,6 % , brenner du ganske mye penger hver eneste dag ....

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lenelarsen skrev (6 timer siden):

Glad det ikke var meg, altfor mye :) Andrepremie i vikinglotto er mer min greie...ca 24mill i kveld. Nok til livet ut for min del :) 

Det er ikke noe som heter for mye penger, men den store utfordringen ville være å sikre verdiskapning på pengene for  fremtidens generasjoner uten å måtte flytte ut av landet.

Jeg har beregnet at laveste kapitalkrav jeg kan ha for å kunne ta vare på verdiene livet ut , vil ligge på ca 40 mill., og så har jeg lagt på 4 mill til selvassurandør fond. 

Men med aktiv skatteplanlegging klarer jeg meg nå med mye mindre: ulempen er bare at jeg bruker av kapitalen i prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid skrev (1 time siden):

Det er ikke noe som heter for mye penger, men den store utfordringen ville være å sikre verdiskapning på pengene for  fremtidens generasjoner uten å måtte flytte ut av landet.

Jeg har beregnet at laveste kapitalkrav jeg kan ha for å kunne ta vare på verdiene livet ut , vil ligge på ca 40 mill., og så har jeg lagt på 4 mill til selvassurandør fond. 

Men med aktiv skatteplanlegging klarer jeg meg nå med mye mindre: ulempen er bare at jeg bruker av kapitalen i prosessen.

Jeg kan leve 6år på en million.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Lenelarsen said:

Jeg kan leve 6år på en million.

Jaha? Ingen statlige støttemidler eller noen annen form for tilskudd? 166k i året er ikke mye til forbruk

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...