kaarebjarne Skrevet 17. januar 2024 #1 Del Skrevet 17. januar 2024 https://www.nrk.no/nyheter/nordmann-vann-1_36-milliardar-i-eurojackpot-1.16719463 Må være en rar følelse å sjekke kontoen i slutten av uka, så står det 1,36 milliarder kroner på den. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Anon Skrevet 17. januar 2024 #2 Del Skrevet 17. januar 2024 Skal ærlig si at det kribla litt i sjalusi boksen hjemme hos oss når vi leste det. 🙃 Men ja gratulerer til dem! Håper pengene gikk til noen som virkelig trengte dem. 😄 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 17. januar 2024 #3 Del Skrevet 17. januar 2024 7 minutter siden, kaarebjarne said: https://www.nrk.no/nyheter/nordmann-vann-1_36-milliardar-i-eurojackpot-1.16719463 Må være en rar følelse å sjekke kontoen i slutten av uka, så står det 1,36 milliarder kroner på den. Må be kona sjekke saldo. Tror hun spilte på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 17. januar 2024 #4 Del Skrevet 17. januar 2024 Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skulle brukt alle de pengene til om det var meg jeg ville mistet fotfeste en stund tror jeg!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 17. januar 2024 #5 Del Skrevet 17. januar 2024 Ingen har godt av så mye penger. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 17. januar 2024 #6 Del Skrevet 17. januar 2024 Super markedsføring for norsk tipping med slike artikler, vinn-vinn for dem. Og om den heldige vinneren stiller til intervju er jo hun verdt gull for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 17. januar 2024 #7 Del Skrevet 17. januar 2024 Mr.Anon skrev (4 minutter siden): Skal ærlig si at det kribla litt i sjalusi boksen hjemme hos oss når vi leste det. 🙃 Men ja gratulerer til dem! Håper pengene gikk til noen som virkelig trengte dem. 😄 Tja, hvem er det som virkelig trenger over en milliard? Men gratulerer til vinneren! Synd at hun ikke kommer til å klare å holde seg anonym. Når skattelistene kommer, er katta ute av sekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 17. januar 2024 #8 Del Skrevet 17. januar 2024 tidsfordriv2023 skrev (3 minutter siden): Må be kona sjekke saldo. Tror hun spilte på denne. De har jo ringt og snakket med vinneren, så hvis kona di faktisk har vunnet, men ikke sagt noe til deg, ville jeg kanskje ikke hatt så store forhåpninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 17. januar 2024 #9 Del Skrevet 17. januar 2024 Om du plasserer en slik sum på høyrentekonto får du 149'000 kroner i døgnet i renteinntekter (4% rente). 4,5 mill i måneden 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 17. januar 2024 #10 Del Skrevet 17. januar 2024 Glad det ikke var meg, altfor mye Andrepremie i vikinglotto er mer min greie...ca 24mill i kveld. Nok til livet ut for min del 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Anon Skrevet 17. januar 2024 #11 Del Skrevet 17. januar 2024 ti10 skrev (53 minutter siden): Tja, hvem er det som virkelig trenger over en milliard? Men gratulerer til vinneren! Synd at hun ikke kommer til å klare å holde seg anonym. Når skattelistene kommer, er katta ute av sekken. Egentlig ingen trenger så mye penger. Kunne vel for så vidt ha delt opp summen at for eksempel 10 heldige vinnere delte på beløpet. 🤷♀️ 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 17. januar 2024 #12 Del Skrevet 17. januar 2024 Mr.Anon skrev (6 minutter siden): Egentlig ingen trenger så mye penger. Kunne vel for så vidt ha delt opp summen at for eksempel 10 heldige vinnere delte på beløpet. 🤷♀️ Hadde jeg vunnet så mye, så hadde det vært over 10 personer som hadde tatt glede av den summen. Skulle delt så mye penger med familien samt mine nærmeste venner. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Anon Skrevet 17. januar 2024 #13 Del Skrevet 17. januar 2024 Goodtimes skrev (1 time siden): Hadde jeg vunnet så mye, så hadde det vært over 10 personer som hadde tatt glede av den summen. Skulle delt så mye penger med familien samt mine nærmeste venner. Hei. Skal vi bli venner?? 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 17. januar 2024 #14 Del Skrevet 17. januar 2024 Skulle gjerne hatt en milliard! 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 17. januar 2024 #15 Del Skrevet 17. januar 2024 Det er en vanvittig sum. Jeg hadde delt med familien så alle hadde blitt økonomisk uavhengige. Så hadde jeg funnet mange organisasjoner som hadde fått resten. Gjerne små som tar seg av dyr, eldre osv. Hadde nok brukt mye tid for å finne ut av hvem som trenger det mest og hvor pengene går til saken. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 17. januar 2024 #16 Del Skrevet 17. januar 2024 newman01 skrev (6 timer siden): Om du plasserer en slik sum på høyrentekonto får du 149'000 kroner i døgnet i renteinntekter (4% rente). 4,5 mill i måneden og fordi inflasjonen ligger rundt 4,6 % , brenner du ganske mye penger hver eneste dag .... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 17. januar 2024 #17 Del Skrevet 17. januar 2024 Lenelarsen skrev (6 timer siden): Glad det ikke var meg, altfor mye Andrepremie i vikinglotto er mer min greie...ca 24mill i kveld. Nok til livet ut for min del Det er ikke noe som heter for mye penger, men den store utfordringen ville være å sikre verdiskapning på pengene for fremtidens generasjoner uten å måtte flytte ut av landet. Jeg har beregnet at laveste kapitalkrav jeg kan ha for å kunne ta vare på verdiene livet ut , vil ligge på ca 40 mill., og så har jeg lagt på 4 mill til selvassurandør fond. Men med aktiv skatteplanlegging klarer jeg meg nå med mye mindre: ulempen er bare at jeg bruker av kapitalen i prosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 17. januar 2024 #18 Del Skrevet 17. januar 2024 https://borsen.dagbladet.no/nyheter/ny-melding-fra-jackpotvinner/80835973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 17. januar 2024 #19 Del Skrevet 17. januar 2024 Druid skrev (1 time siden): Det er ikke noe som heter for mye penger, men den store utfordringen ville være å sikre verdiskapning på pengene for fremtidens generasjoner uten å måtte flytte ut av landet. Jeg har beregnet at laveste kapitalkrav jeg kan ha for å kunne ta vare på verdiene livet ut , vil ligge på ca 40 mill., og så har jeg lagt på 4 mill til selvassurandør fond. Men med aktiv skatteplanlegging klarer jeg meg nå med mye mindre: ulempen er bare at jeg bruker av kapitalen i prosessen. Jeg kan leve 6år på en million. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 17. januar 2024 #20 Del Skrevet 17. januar 2024 22 minutter siden, Lenelarsen said: Jeg kan leve 6år på en million. Jaha? Ingen statlige støttemidler eller noen annen form for tilskudd? 166k i året er ikke mye til forbruk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå