Gå til innhold

Ang. Facebook Logger på annen Facebookkonto?

T2017

Anbefalte innlegg

Hei. 
Er det noen som kan data og hvordan Facebook fungerer?

Da det kommer opp bekreft Facebook konto, da logger du vel på en annen Facebook konto enn den du vanligvis bruker? Når du er alltid ellers er logget på facebookkontoen både på mobil og nettbrett, så trenger du ikke bekrefte noe ny pålogging… Vel så lenge du ikke har en annen konto å logge inn på i tillegg? 

Fikk høre at hvorfor det kunne komme opp var viss man trykket på ett innlegg som du kom over som var på internett generelt f. Eks. reklame på en Facebook nettside, så kunne det komme opp… Men da det ble forsøkt, da ble man bare koblet inn på Facebook kontoen du allerede var pålogget på mobilen eller nettbrettet. Så jeg fant ikke noe logisk forklaring i dette… Kom ikke opp noe i loggen på dataen at det måtte bekrefte Facebook kontoen? 

IMG_2518.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var vanskelig å tolke dessverre... Forstår ikke hva du mener her.........

Bekreft konto er ofte i forbindelse (MEN IKKE ALLTID) med oppretting av facebook konto. Det betyr at facebook ønsker en bekreftelse fra deg, ved å skrive inn en kode som du får tilsendt på SMS eller at du trykker på en link i en e-post facebook sender deg. 

Om dette ikke er gjort, risikerer man at kontoen blir stengt/avsluttet fra facebook, da de ikke kan bekrefte at det er en "aktiv og real konto". 

Anonymkode: 334c3...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått inn å sjekket hvor jeg var innlogget og hvor jeg var blitt innlogget fra sist.

-innstillinger og personvern

-innstillinger

- passord og sikkerhet

- hvor er du innlogget

-trykk på ønsket konto

Nå vil du se alle innlogginger på denne kontoen. Er det noen innlogginger her du ikke vet hvor/hvem det kan være så ville jeg laget nytt passord og huke av for å logge ut av alle enheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...