AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 …Hjemme hos oss når mannen ikke er hjemme? det er slutt og vi bor kun sammen en periode fordi vi må. Hva har dere andre gjort i lignende situasjon? det er den moralen da.. burde jo ikke i respekt for den andre…men…. Anonymkode: 2f9e6...b1c
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Hva om han gjorde det samme? Lå med ei anna i deres seng der du skulle sove med ham enda? Anonymkode: 26b42...3b6 4 4
norw Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): …Hjemme hos oss når mannen ikke er hjemme? det er slutt og vi bor kun sammen en periode fordi vi må. Hva har dere andre gjort i lignende situasjon? det er den moralen da.. burde jo ikke i respekt for den andre…men…. Anonymkode: 2f9e6...b1c Helt innenfor. Jeg bodde sammen med en eks etter at jeg hadde gjort det slutt med henne. Hun tok med seg en kar hjem til oss mens jeg var hjemme, satt og kosa seg i sofaen osv. Ikke ligging av det jeg vet om, men virket nesten som at hun hadde et håp om at jeg skulle bli sjalu.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 Jeg syns ikke det er innafor. Jeg hadde iallfall aldri funnet på å gjøre det. Må man absolutt ligge med noen mens man fremdeles bor med eksen, kan man gjøre det hos den man skal ligge med eller legge seg inn på et hotell. Anonymkode: 52bed...d66 16 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #5 Skrevet 17. januar 2024 Vi sover ikke i samme seng Anonymkode: 2f9e6...b1c
LadeJarl Skrevet 17. januar 2024 #6 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi sover ikke i samme seng Anonymkode: 2f9e6...b1c Klart innafor..dere er voksne jo..
Bigote Skrevet 17. januar 2024 #7 Skrevet 17. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: …Hjemme hos oss når mannen ikke er hjemme? det er slutt og vi bor kun sammen en periode fordi vi må. Hva har dere andre gjort i lignende situasjon? det er den moralen da.. burde jo ikke i respekt for den andre…men…. Anonymkode: 2f9e6...b1c Om du har et moralsk dilemma rundt situasjonen så syntes jeg du heller skal stikke hjem til den nye i mellomtiden i stedet for å spørre om lov på kvinneguiden. Folk har forskjellige holdninger i forhold til moral så jeg tviler sterkt på at du vil bli noe klokere av å høre en drøss med ulike meninger rundt dette på internett. 5 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #8 Skrevet 17. januar 2024 Ikke innafor om han enda regnet det som hjemmet sitt, stedet som skal være trygt. Dra til ny partner eller hotell. Anonymkode: f034e...f26 5
Stillalive Skrevet 17. januar 2024 #9 Skrevet 17. januar 2024 Moralsk eller ei, vil heller si det handler om å respektere folk på en normal måte. Jeg mener det er respektløst, og hvorfor i all verden der av alle plasser og ikke hjemme hos han? 3
Isambard Skrevet 17. januar 2024 #10 Skrevet 17. januar 2024 Jeg synes ikke det. Jeg synes man skal vise litt hensyn og respekt i en vanskelig tid. 3
PITTY Skrevet 17. januar 2024 #11 Skrevet 17. januar 2024 Bare teit egentlig ! ! ! Hvis X er tilstede..
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #12 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva om han gjorde det samme? Lå med ei anna i deres seng der du skulle sove med ham enda? Anonymkode: 26b42...3b6 Det er vel de færreste som fortsetter å sove i samme seng når det er slutt, selv om man ikke har mulighet til å flytte ut med en gang. Jeg sov på stua i seks måneder før jeg endelig fikk meg ny bolig. Når det er sagt tar man selvfølgelig ikke med noen hjem for å ha sex i perioden man bor med exen. Begge bør anstrenge seg maksimalt for at denne tiden blir så smertefri som mulig. Anonymkode: e984a...aee 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #13 Skrevet 17. januar 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: …Hjemme hos oss når mannen ikke er hjemme? det er slutt og vi bor kun sammen en periode fordi vi må. Hva har dere andre gjort i lignende situasjon? det er den moralen da.. burde jo ikke i respekt for den andre…men…. Anonymkode: 2f9e6...b1c Respektløst og virkelig stygt gjort i en vanskelig tid. Ta deg en bolle og gni heller på musa di om du er så innmari kåt. Anonymkode: a23b3...9c7
Fighter83 Skrevet 17. januar 2024 #14 Skrevet 17. januar 2024 Om den andre synes det er ok og ikke sliter med bruddet så er det ok. Ellers føles det ikke greit. 1
Gjest Kalsberg92 Skrevet 17. januar 2024 #16 Skrevet 17. januar 2024 Du kan bli grise knulla på bordet eksen kjøpte i gave til deg, pass på at dere blir tatt på fersken.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #17 Skrevet 17. januar 2024 I og med at du spør og tenker på dette, må du jo ha litt følelses-skrupler mot å gjøre dette innerst inne. Så støtt opp om den moralen du fremdeles har, og la være. Du står deg alltid best slik🥰 Anonymkode: c99f7...9b7 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #18 Skrevet 17. januar 2024 Hvis den andre er årsaken til bruddet så ja, hvis du er årsaken så blir det et stort nei. Er dere sammen om det så blir det et mindre nei. Du vil skade deg selv, du vil føle deg ond og usympatisk, det er ingen god følelse. Anonymkode: 45fca...09f 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #19 Skrevet 17. januar 2024 Har også bodd med eks, hadde ikke følt meg komfortabel med dette nei. Hadde følt det veldig respektløst. Kan dere ikke være hos den andre parten? Anonymkode: fc0d6...d79
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #20 Skrevet 17. januar 2024 Det er alltid innafor å ligge med noen andre. Både før, under og etter er forhold. Det som kanskje er litt på kanten er at det er i felles hjem. Du bør strengt tatt spørre mannen ikke oss. Anonymkode: f4f23...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå