Tent Skrevet 18. januar 2024 #21 Skrevet 18. januar 2024 Bruk kondom ved tilfeldig sex … også ved oral. En «slikke-lapp» er også lurt. Hilsen en som hadde mye tilfeldig sex, rett før AIDS ble et tema. Nå finnes det medisiner mot HIV. Tar en noen enkle forholdsregler kan en leke med «lave skuldre»
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #22 Skrevet 18. januar 2024 Aldri brukt kondom annet enn for og unngå graviditet en periode hun ikke stod på noe prevensjon. Aldri brukt kondom på ons eller andre ligg tidligere. Anonymkode: a56d6...118
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #23 Skrevet 19. januar 2024 Jeg har vært i fast forhold i over 12 år, så ingen bruk av kondom, men da jeg var singel så var jeg slapp. Greide å pådra meg klamma to ganger før jeg skjerpet meg... Anonymkode: 43cc8...c8b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #24 Skrevet 19. januar 2024 Anonym11223344 skrev (På 17.1.2024 den 2.05): Nå som gonoré er tilbake? Eller er det naivt å håpe på? Jeg tror det siste. Med et hundretalls ONS i løpet av 40 år har jeg aldri brukt beskyttelse, og det går (nesten) alltid bra😋 Nei, jeg bruker ikke kondom. Har ikke gjort det på over 20 år. Ser ikke noe poeng i det fordi jeg har hatt bare en sexpartner i mitt liv, og har den samme fortsatt. Fungerer fint. Driver ikke og stapper pikken inn i alle tilfeldige fitter jeg møter. Anonymkode: 16a95...659
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #25 Skrevet 19. januar 2024 Ja alltid kondom med jenter jeg ikke er i forhold med. Sex er bedre uten, men godt med også. Anonymkode: ff2e4...c3a
Gjest Medelsvensson Skrevet 19. januar 2024 #26 Skrevet 19. januar 2024 Kondom ble ikke alltid brukt. Det hendte et samleie ikke var "planlagt". Da ble det samleie til jeg kjente at jeg var på vei til å komme, og deretter trekke meg ut og onanerer til sædavgang. Fordelen med kondom, i tillegg til beskyttelse er at det blir langt mindre søl. Jeg har alltid syntes kondom har vært en god og praktisk beskyttelse å bruke.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #27 Skrevet 20. januar 2024 Hadde jeg vært singel og ute etter ONS så hadde jeg selvfølgelig krevd at mannen bruker kondom. Heldigvis så er jeg gift med verdens beste mann og slipper heldigvis den kondomen som fjerner mye av nytelsen 😄 Så nei, vi bruker heldigvis ikke kondom. Hadde jeg vært singel og hatt sex med ukjente så hadde jeg selvfølgelig krevd kondom. Anonymkode: e3731...d27
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå