AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #1 Skrevet 17. januar 2024 Drømmemannen er tilbake. Ble sammen med han da jeg var 23. vi slo opp da jeg ble 28. han trengte pause og finne seg selv igjen. Nå som 35 åring, har han tatt kontakt og sier han har funnet seg selv og bestemt seg for å fortsette som par, men jeg er ikke helt gira nå. han er 43 Anonymkode: f112e...a0a
Gjest WhisperingWind Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Han har bestemt seg etter flere år at han nå vil ha deg? Hva har han gjort i mellomtiden i denne selvoppdagelsen? Gjorde dere det slutt eller slo han opp med deg for å «leve»? Knuste han hjertet ditt?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Drømmemannen er tilbake. Ble sammen med han da jeg var 23. vi slo opp da jeg ble 28. han trengte pause og finne seg selv igjen. Nå som 35 åring, har han tatt kontakt og sier han har funnet seg selv og bestemt seg for å fortsette som par, men jeg er ikke helt gira nå. han er 43 Anonymkode: f112e...a0a Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Enten han er drømmemannen eller ikke, så står du vel helt fritt til å gjøre som du vil? Anonymkode: 146da...83c
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 Sett fra den andre siden. Jeg traff partneren min ung, etablerte meg tidlig og forholdet ble fort "gammelt" ikke som i uinteressant, men som satt, og med lite utvikling etter 17 år sammen når jeg var 35. For oss ble det brudd for noen år siden. Blandt annet fordi jeg aldri hadde vært alene, ble usikker på hvem jeg var, følte vi var for unge til å ha et forhold som stagnerte så mye. Jeg har mange ganger tenkt jeg skulle ønske vi ikke traff hverandre når vi var så unge. Vi hadde begge hatt godt av å utvikle oss mer hver for oss - heller enn at vi gikk i tospann og bare vokste sammen til et "oss" som stagnerte så tidlig. Vi vokste ikke fra hverandre, vi vokste for mye sammen. Jeg kan fortsatt tenke på ham, var det riktig av meg å bryte, var han egentlig den rette? Samtidig som det var godt å være bare meg og stå på egne bein. Noe jeg ikke hadde vært, noen gang. Jeg forventer ikke å få ham tilbake, men jeg utelukker ikke at jeg noen gang kommer til å forsøke, hvis jeg i fremtiden fortsatt ikke har glemt ham. Jeg måtte bare prioritere meg, sånn ble det bare. Jeg skjønner at du føler deg brukt, nedprioritert osv men på den andre siden kan det hende han har rett, at dere ikke hadde hatt godt av å leve livet sammen før dere begge hadde funnet dere selv? Anonymkode: 0309f...ce7
Pålet Skrevet 17. januar 2024 #5 Skrevet 17. januar 2024 Ble dere sammen når du var 23 og han var 15? Siden du nå er 43 og han 35... Anyway. Hvorfor er du ikke gira?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #6 Skrevet 17. januar 2024 Pålet skrev (1 minutt siden): Ble dere sammen når du var 23 og han var 15? Siden du nå er 43 og han 35... Anyway. Hvorfor er du ikke gira? Står ingen steder at ts er 43. Anonymkode: e0b3e...081
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #7 Skrevet 17. januar 2024 Pålet skrev (1 minutt siden): Ble dere sammen når du var 23 og han var 15? Siden du nå er 43 og han 35... Anyway. Hvorfor er du ikke gira? Hun var 23, han var eldre. Ts, det at du spørr oss tyder på at du ikke vil ha han eller at du er trollet som prøver å vri historien for å se hva folk svarer når det er en mann som kommer tilbake etter flere år. Anonymkode: f11a4...71f
Pålet Skrevet 17. januar 2024 #8 Skrevet 17. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Står ingen steder at ts er 43. Anonymkode: e0b3e...081 Sorry ser nå det stod at han var 43! Leste bare "Nå som 35 åring har han tatt kontakt igjen" Og tenkte det var han som var 35. haha det var enda godt. Endret 17. januar 2024 av Pålet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå