AnonymBruker Skrevet 24. januar #21 Del Skrevet 24. januar Barnet mitt har sett og hørt troll i kjelleren (livredd for kjelleren nå, for troll er skumle!), har sett ekte alver fly rundt i hagen, har flere ganger sett at ting flyttet seg på rommet helt av seg selv (dette ble "tilskrevet" en skummel porselensdukke, som nå er permanent arkivert), og så videre. Barn har ivrig fantasi. Anonymkode: 926b4...34c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 24. januar #22 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vil bare få fram at din forklaring om hva som kan være årsaken stemmer ikke, og forklarer da deg kun hvorfor jeg ikke aksepterer den. Anonymkode: 7c34d...169 Det er jo litt spesielt at du tror det er mer sannsynlig at koppen har flydd rundt i rommet av seg selv, kun basert på noe et lite barn har sagt, istedenfor å godta en helt sannsynlig og mulig forklaring. Hva tror du har skjedd da? Sånn helt ærlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #23 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men er egentlig denne forklaringen så naturlig? For jeg er enig med ts i at det høres litt spesielt ut at en pappkopp først faller oppover i luften, så 2 meter bortover. Det hadde vært noe annet om den bare hadde ramlet ut hylla. Det ts kan gjøre for å sjekke ut din forklaring, er å teste det på nytt. Så ts, legg en pappkopp der den forrige var. Så åpner du og lukker døren i ulik fart og kraft, så ser du om denne forklaringen er naturlig. Anonymkode: 41e79...f5c Hvordan vet du at koppen har først hevet seg opp fra kommoden for deretter å ha seilt to meter bortover? Fordi 7-åringen sa det? Er det i tilfelle noen grunn til å stole på et fantasifullt barn her? Altså, hva er mest sannsynlig. At et barn tuller litt med fantasi og virkelighet eller at noe overnaturlig (som aldri er bevist) har skjedd? Anonymkode: 6f399...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #24 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 7.44): Har tenkt det samme. At det kanskje var moren min som døde for noen år tilbake❤️ Men på hvilken måte er de i såfall mer åpne for så fysiske hendelser, enn det vi voksne er? Anonymkode: 7c34d...169 Men hvis nå din døde mor ville ta kontakt fra det hinsidige, hvordan forklare at dette skjer via et pappkrus bare ditt barn på 7 år ser….? Anonymkode: ff36d...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #25 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Men er egentlig denne forklaringen så naturlig? For jeg er enig med ts i at det høres litt spesielt ut at en pappkopp først faller oppover i luften, så 2 meter bortover. Det hadde vært noe annet om den bare hadde ramlet ut hylla. Det ts kan gjøre for å sjekke ut din forklaring, er å teste det på nytt. Så ts, legg en pappkopp der den forrige var. Så åpner du og lukker døren i ulik fart og kraft, så ser du om denne forklaringen er naturlig. Anonymkode: 41e79...f5c Det er allerede testet. Koppen har stått der hele tiden etterpå også, og det har ikke skjedd igjen til tross for dører dom blir åpnet og lukket til stadighet. Anonymkode: 7c34d...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #26 Del Skrevet 25. januar Polyester skrev (14 timer siden): Det er jo litt spesielt at du tror det er mer sannsynlig at koppen har flydd rundt i rommet av seg selv, kun basert på noe et lite barn har sagt, istedenfor å godta en helt sannsynlig og mulig forklaring. Hva tror du har skjedd da? Sånn helt ærlig? Du, jeg aner ikke som sagt. Anonymkode: 7c34d...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #27 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men hvis nå din døde mor ville ta kontakt fra det hinsidige, hvordan forklare at dette skjer via et pappkrus bare ditt barn på 7 år ser….? Anonymkode: ff36d...bd7 Det var det jeg stilte spørsmål ved også. Det har vel kanskje bare vært livlig fantasi, siden barnet er mye redd der fra før🤷♀️ Anonymkode: 7c34d...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #28 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2024 den 8.30): Jeg har opplevd en gang for noen år siden ytterdøra som bare spratt opp. Den var oppe flere ganger utover en periode denne tiden.. Dette var tidlig på høsten og det var ikke mye vind ute. Ellers har ytterdøra aldri gått opp av seg selv. Jeg vet nå hvem det var fordi var et dødsfall i nær krets for meg på denne tiden. Anonymkode: 4cad2...1cf Dette med dør som åpner seg av seg selv har jeg opplevd også. To ganger her jeg bor nå. Første gangen var jeg usikker på om den bare skled opp fordi den ikke var lukket skikkelig igjen, men jeg fikk en ekkel følelse av at det var "noe" inni boden. Hele tiden etterpå har jeg vært nøye på å lukke døra godt og dytte håndtaket litt oppover for å være ekstra sikker. For bare noen dager siden gikk døra opp av seg selv igjen. Jeg sto i trappa og tenåringen sto nede på gulvet og så gikk døra opp av seg selv. Hun hadde hørt en lyd og så så hun døra som hadde gått opp. Jeg gikk og sjekket om døra kan skli opp av seg selv, men det kan den ikke. Jeg har opplevd masse opp gjennom åra, men dette er første gangen vi har omtrent stått og sett på at det skjer av seg selv noe vi ikke kan forklare. Det er ikke trekk, ingen vinduer sto oppe, det var bare meg og tenåringen i huset så ingen som kan ha gjort noenting som helst for at det skulle åpnes. Og da har ikke jeg noen flere forklaringer som virker naturlig her. Anonymkode: dd2a7...58f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå