AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #1 Skrevet 16. januar 2024 Ny på dating, har truffet en fyr en del ganger. I starten inviterte han meg med på ting, jeg tror ballen ligger hos meg nå? Men jeg mangler initiativet fra han i det siste, er forskjell der fra starten. Han har ikke skrevet til meg på en uke, men svarer meg. Nå har jeg sluttet å skrive til han først. Prøver å ta et hint? Har vært stille i 4 dager. Jeg har sagt til han at jeg ønsker avklaring, er interessen der så fortsetter vi, eller ei så ønsker jeg å vite. Dialog. Jeg holder meg til én av gangen, om det er dating eller eksklusivitet i sengen... Men nå tror jeg at jeg blir fadet ut, og det er så dritt! Altså å gå og undre seg før man tar hintet... Jeg har lyst å skrive til han, men usikker på om det endrer ting fra eller til. Men jeg føler jeg fortjener en avslutning, en ærlig beskjed. Vi er begge 35år.... Og jeg gidder bare ikke sånn usikkerhet! Hva kan jeg skrive? For vi kommer til å treffe på hverandre. Jeg vil liksom bare sette spikeren i kisten samt informere han.. Men hvis jeg later som ingenting så vil han sikkert si ja til et til treff om jeg viser interesse. Men jeg vil ikke lure i evigheten..... tror ikke mannen klarer å kommunisere. 👻 Forvirret og ikke imponert! Anonymkode: 03f09...97f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #2 Skrevet 16. januar 2024 Hvorfor oppretter du en ny tråd når du allerede har fått over 30 sider med svar? Anonymkode: 8f98e...9bf
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #3 Skrevet 16. januar 2024 Jeg er ikke hun med hekt! Anonymkode: 03f09...97f
Gjest WhisperingWind Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 Om du trenger avslutning så avslutt for din egen del. Hei, pga manglende kommunikasjon så ser jeg ikke poenget med å fortsette. Så sletter du han fra alt. Ferdig. Du vil uansett ikke holde på med en som får deg til å føle deg som du gjør nå.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #5 Skrevet 17. januar 2024 Hva med å prøve kommunikasjon? Jeg har hørt mye bra om det. Hvis han vsr den som tok initiativet i starten, kam han ha blitt litt lei av det? Har han en tråd på et forum og klager over at dama er passiv og så får hsn til råd å trekke seg tilbake og ikke være så "på"? Sitter dere begge og spekulerer på hverandre? Dere hsr vel kommet langt nok til å kunne snskke ssmmen? Hvis du/dere ønsker et trygt forhold må dere klare det. Anonymkode: 231c5...a23
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #6 Skrevet 17. januar 2024 Intet svar er også et svar… Dersom han kun svarer når du tar kontakt, men aldri tar kontakt selv - ja da er nok ikke interessen på topp. Iniativtet må komme vekselsvis fra begge. Anonymkode: 92355...82b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå