Gå til innhold

Når avbryter man dating med dame som ikke viser interesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket med en dame jeg traff på et Match bortimot daglig, i begynnelsen var det endel meldinger, info utveksling rett og slett, og etter noen uker ble det roligere, noen få meldinger daglig, og som regel har hun meldt først.

Etter 10 dager hadde vi et møte der vi gikk en runde i en park på ca 1 time, det var hyggelig og vi ble enige om å møtes igjen for en kaffe/mat. 3 uker senere kunne vi møtes igjen, travelt i julestriden tenkte jeg. Vi var ilag ca 4 timer og det var veldig hyggelig, hun smilte, lo, det var ikke noe jobbintervju over daten, et smidig og herlig møte. Vi ble derfor enig om å møtes igjen rett over nyttår.

Jeg har spurt en par ganger om vi kan møtes og får bare utsettelser men delvis svar om at vi kan møtes neste uke... dvs date nr 3 på ca 7 uker. Jeg synes dette kanskje blir litt lenge mellom hvert møte, og føler hun prioriterer alt annet enn å møtes.

Jeg maser overhode ikke, melder ikke hver dag, har godt tid, og synes jeg gjør det meste rett men har nå innsett at hun rett og slett ikke er så interessert. (tror jeg da)

Er det noen her som ser noen grunn til å forsøke videre? jeg kommer ikke til å spørre henne rett ut, hva hun vil da hun ville møtes til helgen, men har ikke hørt fra henne på 5 dager nå, jeg har vist masse interesse og hun vet jeg liker henne. Synes det er synd for vi var like på mange måter og alt klaffet. Hva hadde du gjort?

Anonymkode: 60bda...71a

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke int

Anonymkode: 60d5a...44a

• Liker 4
Skrevet

Beklager, men hadde hun vært interessert, så hadde hun klart å lage tid til å møtes innimellom, og du hadde visst at hun var interessert. Så, jeg tror dessverre at hun ikke har kjempelyst til å bli kjent, kanskje hun egentlig er mer ute etter å ha noen å chatte med? De finnes.

Anonymkode: 16bea...8ae

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Du spør max 2 ganger og så får hun nå ut til deg. Og hvis hun gjør det så avtal en ny date. Går ikke det så nevner du aldri date igjen og holder samtalen kort.

Anonymkode: bd9fe...95e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har snakket med en dame jeg traff på et Match bortimot daglig, i begynnelsen var det endel meldinger, info utveksling rett og slett, og etter noen uker ble det roligere, noen få meldinger daglig, og som regel har hun meldt først.

Etter 10 dager hadde vi et møte der vi gikk en runde i en park på ca 1 time, det var hyggelig og vi ble enige om å møtes igjen for en kaffe/mat. 3 uker senere kunne vi møtes igjen, travelt i julestriden tenkte jeg. Vi var ilag ca 4 timer og det var veldig hyggelig, hun smilte, lo, det var ikke noe jobbintervju over daten, et smidig og herlig møte. Vi ble derfor enig om å møtes igjen rett over nyttår.

Jeg har spurt en par ganger om vi kan møtes og får bare utsettelser men delvis svar om at vi kan møtes neste uke... dvs date nr 3 på ca 7 uker. Jeg synes dette kanskje blir litt lenge mellom hvert møte, og føler hun prioriterer alt annet enn å møtes.

Jeg maser overhode ikke, melder ikke hver dag, har godt tid, og synes jeg gjør det meste rett men har nå innsett at hun rett og slett ikke er så interessert. (tror jeg da)

Er det noen her som ser noen grunn til å forsøke videre? jeg kommer ikke til å spørre henne rett ut, hva hun vil da hun ville møtes til helgen, men har ikke hørt fra henne på 5 dager nå, jeg har vist masse interesse og hun vet jeg liker henne. Synes det er synd for vi var like på mange måter og alt klaffet. Hva hadde du gjort?

Anonymkode: 60bda...71a

Spør hva som foregår og rett ut om hun ikke er interressert ..

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
1 minutt siden, LadeJarl said:

Spør hva som foregår og rett ut om hun ikke er interressert ..

neineinei

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde ventet, dere har jo en foreløpig avtale. Og om jeg hadde møtt henne som avtalt hadde jeg sagt ifra at jeg er klar til og har behov for å treffe henne oftere.

Skrevet

Om hun ikke vise interesse, er hun ikke interessert. Ikke lur deg selv til å tro noe annet. Gå videre, om hun er interessert vil hun før eller siden ta kontakt......

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

neineinei

Ok...og hvorfor ikke?

Skrevet

Tror ikke hun er interessert, dessverre. Men samtidig virker det ikke som et veldig stort tap når hun er såpass feig at hun ikke tør å si det rett ut. Er veldig slitsom å date disse vage menneskene hvor du alltid må gruble på om de faktisk er interesserte. Og denne "vagheten" forflytter seg sikkert til andre områder dersom det faktisk blir et forhold (og utvikler seg kanskje til passiv aggressivitet)

Anonymkode: 9424b...26d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
57 minutter siden, LadeJarl said:

Ok...og hvorfor ikke?

fordi du stiller henne til veggs når hun er midt i p.finne ut av følelsene sine. dette er som tennis og ballen er hos henne. kanskje hun tar kontakt , kanskje ikke , men å spørre sånn vil bare jage henne bort 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

fordi du stiller henne til veggs når hun er midt i p.finne ut av følelsene sine. dette er som tennis og ballen er hos henne. kanskje hun tar kontakt , kanskje ikke , men å spørre sånn vil bare jage henne bort 

Ok, lærer gjerne noe nytt jeg..du er heterofil kvinne?

Skrevet
2 minutter siden, LadeJarl said:

Ok, lærer gjerne noe nytt jeg..du er heterofil kvinne?

nei jeg er mann. nytter ikke å spørre kvinner om dette for de skjønner ikke hverandre engang 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

nei jeg er mann. nytter ikke å spørre kvinner om dette for de skjønner ikke hverandre engang 

Synd...mannehjerne har jeg sjøl..og den funker utmerket..

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, LadeJarl said:

Synd...mannehjerne har jeg sjøl..og den funker utmerket..

tydeligvis ikke da du foreslo å mase damen ut av livet hans når hun har trekt seg tilbake hehe

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

tydeligvis ikke da du foreslo å mase damen ut av livet hans når hun har trekt seg tilbake hehe

Tror hun er bortkasta tid..damen har nok bedre alternativ hun bruker tiden sin på..gå videre bare.

• Liker 2
Skrevet

Er da vel nok av andre single damer der ute?

Hvorfor bruker du tid på en som ikke viser interesse?

• Liker 1
Skrevet

Handlingene hennes viser at hun ikke er interessert nok eller at hun er usikker på seg selv og helst ønsker at du skal jakte enda hardere. Jeg synes det beste er å spørre rett ut. For det første fordi relasjoner handler om kommunikasjon og å uttrykke egne behov, slik at dette blir en fin trenimgssituasjon for deg. For det andre fordi hun kan ha godt av å ta ansvar for egne handlinger. For drt tredje kam det være godt for deg å få en avklaring, slik at du slipper å bruke energi på å lure på hva som skjedde. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hun er ikke interessert.

Da jeg møtte kjæresten var vi blown away etter første date og kunne ikke treffes ofte nok! Sånn har det vært hele veien siden.

Pga barn og hverdagsklemme skjer det innimellom at vi ikke kan møtes på flere dager og da begynner vi begge å få abstinenser😅 

Det er det du vil ha. En som viser du er viktig og der du føler du er prioritert. Null spill, null drama. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...