Gå til innhold

De som påstår at promp og bæsj ikke er morsomt lyver

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er særlig her på kvinneguiden at dette liksom ikke er morsomt. Noen her ødelegger alle fisetrådene med barnsligheter og avsporinger om at dohumor ikke eksisterer for folk over 4 år. Alle vet at det er helt naturlig og gøy for voksne å le av det. 

Anonymkode: 719b9...88c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke morsomt hvis man er en oppegående voksen person uten diagnoser.

Anonymkode: 8fd6e...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har hørt noen gode dohistorier i godt lag som jeg har ledd mye av. Også lest noen som har gått viralt som er hysterisk morsomme.

Men dersom man er over 4 år så er det ikke morsomt i seg selv å bare si "promp" eller "bæsj". Det skal litt mer til.

Spesielt når du skal skrive en morsom bæsjehistorie på nett. Da må du ha en god historie, og/eller gjerne en god penn, være god til å skrive. Og så MÅ du være morsom.

Noen folk er bare naturlig morsomme og kan skrive et fantastisk morsomt innlegg om helt banale ting. Andre mennesker er rett og slett bare ikke morsomme.

Dersom du stadig får høre her at du ikke er det, så er det kanskje på tide å innse at du faller inn i den siste kategorien. Dersom ingen ler når du holder stand up, så nytter det ikke å klage på publikum. Da er det bare å legge mikrofonen på hylla og innse at dette ikke helt var ditt talent. Du er sikkert flink til andre ting.

Anonymkode: 5d50a...866

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avføring er kjedelig. Det mest interessante som skjer er at maisen kommer ut hel, liksom.

Anonymkode: 531fb...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, jeg har hørt noen gode dohistorier i godt lag som jeg har ledd mye av. Også lest noen som har gått viralt som er hysterisk morsomme.

Men dersom man er over 4 år så er det ikke morsomt i seg selv å bare si "promp" eller "bæsj". Det skal litt mer til.

Spesielt når du skal skrive en morsom bæsjehistorie på nett. Da må du ha en god historie, og/eller gjerne en god penn, være god til å skrive. Og så MÅ du være morsom.

Noen folk er bare naturlig morsomme og kan skrive et fantastisk morsomt innlegg om helt banale ting. Andre mennesker er rett og slett bare ikke morsomme.

Dersom du stadig får høre her at du ikke er det, så er det kanskje på tide å innse at du faller inn i den siste kategorien. Dersom ingen ler når du holder stand up, så nytter det ikke å klage på publikum. Da er det bare å legge mikrofonen på hylla og innse at dette ikke helt var ditt talent. Du er sikkert flink til andre ting.

Anonymkode: 5d50a...866

Står bak noen av fise og bæsjetrådene med gode tilbakemeldinger her inne 😊 Noen av trådene har blitt på flere sider. Du har neppe noen gode historier selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor en fisetråd med 10 sider blir slettet. Det er jo en av de beste her inne. Det er harmløs moro som ikke plager andre overhodet. Det skrives mye idiotisk her inne, noen av disse fisetrådene er jo uskyldige og artige. Skjønner de ikke vil ha 4 stk på forsiden, men en tråd i ny og ne, og de må jo hentes opp igjen innimellom for å ha glede av dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Topsi skrev (3 timer siden):

Jeg forstår ikke hvorfor en fisetråd med 10 sider blir slettet. Det er jo en av de beste her inne. Det er harmløs moro som ikke plager andre overhodet. Det skrives mye idiotisk her inne, noen av disse fisetrådene er jo uskyldige og artige. Skjønner de ikke vil ha 4 stk på forsiden, men en tråd i ny og ne, og de må jo hentes opp igjen innimellom for å ha glede av dem....

Ja helt enig, det er morsomt 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert fordi bæsj, tiss og promp får kranglefanter til å slutte å krangle, de gidder ikke å krangle mer hvis man går til bæsjenivået. 

Anonymkode: c6f93...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...