Gjest SoleilNeige Skrevet 16. januar 2024 #1 Skrevet 16. januar 2024 Har i alle år vært stor fan av dusjsåpen deres med jordbærduft. Den hadde en søt og frisk duft som minte meg om barndommen. Nå har de krympet flaskene, byttet til sorte flasker så man ikke ser fargen på innholdet, såpen har en sterk kunstig duft og er skarp og irriterende mot huden. Minner om noe billig såpe fra Rusta 😞 Om man velger å justere på kjent og kjært produkt, bør man gjøre kjøper oppmerksom på det. Føler meg lurt. Skal kontakte kundeservice for å klage, men ville bare informere om det her også.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #2 Skrevet 17. januar 2024 Har merket det samme på enkelte body butter. De ødelegger jo produktene sine. Anonymkode: 35fef...f05 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 The body shop har da alltid vært billig ræl? Anonymkode: f4f6c...ca4 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): The body shop har da alltid vært billig ræl? Anonymkode: f4f6c...ca4 Nei, det var ganske bra før, men så stupte kvaliteten. Føler Rituals tok over posisjonen til Body Shop i markedet, så på et eller annet tidspunkt kommer kvaliteten til Rituals til å stupe tipper jeg. Anonymkode: 9e59c...16f 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #5 Skrevet 17. januar 2024 Det eneste body shop hadde å spille på var fristende flasker. Nå går jeg bare rett forbi. Anonymkode: 692b1...996
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #6 Skrevet 17. januar 2024 SoleilNeige skrev (14 timer siden): Har i alle år vært stor fan av dusjsåpen deres med jordbærduft. Den hadde en søt og frisk duft som minte meg om barndommen. Nå har de krympet flaskene, byttet til sorte flasker så man ikke ser fargen på innholdet, såpen har en sterk kunstig duft og er skarp og irriterende mot huden. Minner om noe billig såpe fra Rusta 😞 Om man velger å justere på kjent og kjært produkt, bør man gjøre kjøper oppmerksom på det. Føler meg lurt. Skal kontakte kundeservice for å klage, men ville bare informere om det her også. Jeg er helt helt helt enig med deg. Jeg elsket den jordbærsåpen, den har helt spesielle minner for meg. Jeg har en nesten tom beholder i skapet som jeg åpner og lukter på av og til, for å minnes en som ikke lenger lever. Da jeg kjøpte den med ny innpakning så lovet de på body shop at det var gammel god såpe i ny flaske bare, bare tull, lukter ikke i nærheten av hva den forrige gjorde. Ekkel syntetisk lukt. Anonymkode: 42359...40a 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #7 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er helt helt helt enig med deg. Jeg elsket den jordbærsåpen, den har helt spesielle minner for meg. Jeg har en nesten tom beholder i skapet som jeg åpner og lukter på av og til, for å minnes en som ikke lenger lever. Da jeg kjøpte den med ny innpakning så lovet de på body shop at det var gammel god såpe i ny flaske bare, bare tull, lukter ikke i nærheten av hva den forrige gjorde. Ekkel syntetisk lukt. Anonymkode: 42359...40a Enig! Liker verken flaskene, lukten ellee konsistensen lengre Anonymkode: 6372d...bfd
svartkatt Skrevet 17. januar 2024 #8 Skrevet 17. januar 2024 Mer konsentrert lukt, ja.. måtte blande det ut. Nesten så jeg lurer på om det er det som er poenget.. Yves Rocher har både konsentrerte produkter og vanlige. Men det burde være godt merket isåfall. Billig er ingen av delene. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #9 Skrevet 17. januar 2024 Jeg har fått fra dem at Aloe Vera dag/natt krem har fått endret oppskrift, og jeg vet at Shea endret veldig på lukten. Den gikk fra en mer mild lukt til sterk 😕 Mener også at konsistensen har endret seg. Kjøper enda, da body butteret enda er det aller beste på sår, tørr vinterhud. Men savner det gamle. Har nå med 3for2 tilbudet kjøpt inn body butter av Almond og Britisk Rose i tillegg, for å teste ut litt andre lukter. Har håndkrem i de seriene jeg liker, men ikke like enkelt å vite lengre 😕 Anonymkode: 072fa...ea8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #10 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, det var ganske bra før, men så stupte kvaliteten. Føler Rituals tok over posisjonen til Body Shop i markedet, så på et eller annet tidspunkt kommer kvaliteten til Rituals til å stupe tipper jeg. Anonymkode: 9e59c...16f Jeg synes at Rituals har allerede stupet. Husker for en del år siden når Rituals kom, de hadde noen håndkremer i sånne små pakker, de var så gode og luktet himmelsk. Men etterhvert byttet de utseende og selv om kremene heter det samme så er det langtfra samme lukta. 😞 Feks: serien Karma, husker jeg fikk stor boks i gave, det luktet utrolig godt, men de også byttet utseende og kremene lukter ikke som før. Jeg synes at alt de bytter lukter for mye og ikke godt. Synd. Anonymkode: db6b9...f13 1
Boetica Skrevet 17. januar 2024 #11 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har merket det samme på enkelte body butter. De ødelegger jo produktene sine. Anonymkode: 35fef...f05 Body butter har jo endret konsistens og blitt så hardt 😮 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #12 Skrevet 17. januar 2024 Jeg liker heller ikke de nye flaskene. Jeg vil se farger, ikke bare en ørliten nyanseforskjell på etiketten. I tillegg er det vanskeligere å se hvor mye som er igjen i flaska. For meg som ser litt dårlig uten briller var det også enklere i dusjen når jeg visste at den gule flaska var sjampo og den røde var dusjsåpe Og de påstår at Edelweiss-serien som erstattet Drops of Youth er de samme produktene, men det er det ikke. British Rose er også endret. Den var en favoritt, men nå blir huden tørr og klør av både håndkrem og body butter/body yoghurt. Anonymkode: e6ff7...b70 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #13 Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har fått fra dem at Aloe Vera dag/natt krem har fått endret oppskrift, og jeg vet at Shea endret veldig på lukten. Den gikk fra en mer mild lukt til sterk 😕 Mener også at konsistensen har endret seg. Kjøper enda, da body butteret enda er det aller beste på sår, tørr vinterhud. Men savner det gamle. Har nå med 3for2 tilbudet kjøpt inn body butter av Almond og Britisk Rose i tillegg, for å teste ut litt andre lukter. Har håndkrem i de seriene jeg liker, men ikke like enkelt å vite lengre 😕 Anonymkode: 072fa...ea8 Prøv Canoderm fra apoteket. Vidunderkrem på sår/kløende/tørr/hard hud, you name it. Jeg bruker den på hendene, kroppen og føttene. Litt fet og trekker ikke så fort inn i huden, så jeg bruker den ofte før jeg legger meg. Anonymkode: d3001...980 2 1
Gjest SoleilNeige Skrevet 17. januar 2024 #14 Skrevet 17. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har fått fra dem at Aloe Vera dag/natt krem har fått endret oppskrift, og jeg vet at Shea endret veldig på lukten. Den gikk fra en mer mild lukt til sterk 😕 Mener også at konsistensen har endret seg. Kjøper enda, da body butteret enda er det aller beste på sår, tørr vinterhud. Men savner det gamle. Har nå med 3for2 tilbudet kjøpt inn body butter av Almond og Britisk Rose i tillegg, for å teste ut litt andre lukter. Har håndkrem i de seriene jeg liker, men ikke like enkelt å vite lengre 😕 Anonymkode: 072fa...ea8 Body Butter med jordbær har også endret duft, lukter mer som sur jordbær yoghurt (ikke på en god måte) Har en ny nesten ubrukt boks stående for den frister ikke engang å bruke på hælene. Veldig synd, for jeg likte disse Body Shop produktene godt slik de var før. Kjøpte de om og om igjen, men nå er det slutt, men mindre de reklamerer om å ha gått tilbake til original- produkt.
male32 Skrevet 19. januar 2024 #15 Skrevet 19. januar 2024 Dette var interessant. Da skjønner jeg hva som har skjedd. Jeg kjøpte en mini size dusjsåpe Shea som jeg likte utrolig godt. Kjøpte sånn mini bare for å teste. Valgte da å kjøpe en stor flaske. Ble så skuffet. Den luktet veldig syntetisk. Først trodde jeg hadde fått et dårlig produkt og bare var uheldig. Men da vet man det. Blir ikke å handle mer der.
jukkapalme Skrevet 20. januar 2024 #16 Skrevet 20. januar 2024 Helt enig, body shop er ikke som før. Etter at de endret forpakninger endret også produktene seg i negativ retning. Bodybutterene har blitt harde og ekle og er ikke like «smøremyke» som før. Body yoghurt syns jeg fortsatt er god, men den plasser best på sommeren. Jordbærdusjsåpen som jeg elsket før og har så mye barndomsminner fra lukter bare syntetisk og kjipt. Eneste duftene jeg liker nå er argan og avokado.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå