AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #1 Skrevet 16. januar 2024 Hei. Kunne sikkert ringt banken, men slenger inn ett spørsmål her også. Jeg har tenkt og søke om lån, jeg har en fast jobb på 50% og i tilegg selvstendig næringsdrivende (gård), jeg har ikke tenkt og ta opp lån via gården, bare privat. Jeg tjener mer på gården enn hva jeg gjør i min 50% jobb på siden. Når jeg skal oppgi inntekt, må jeg velge en av de, i såfall hvilken? eller kan man oppgi samlet inntekt, fra gården og min 50% jobb. Som regel står det også fast ansatt, selvstendig næringsdrivende osv osv, usikker på hva man skal velge, for att det skal bli riktig. Anonymkode: b3a47...3c2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #2 Skrevet 16. januar 2024 Du oppgir inntekten som står på det siste skatteoppgjøret ditt. Anonymkode: 08cff...23c
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 Du oppgir samlet inntekt. Banken henter inn dine inntektstall fra skattemeldingen uansett, og der kan de se at det er inntekt både fra en arbeidsgiver og egen bedrift. Hvis det har vært vesentlige endringer siden siste skattemelding, så må dette dokumenteres. Anonymkode: 6551b...59f
Schmuhu Skrevet 17. januar 2024 #4 Skrevet 17. januar 2024 Husk også troverdig budsjett. Du bør vise betalingsevne og betalingsvilje. Schmuhu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå