Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde eggløsningssmerter i går kveld, og idag har jeg mye utflod (beklager) og hadde også spor av blod en gang på papiret. Er dette noe som er normalt? Pleier ikke å ha så sterke smerter som igår kveld, eller blødning. 
..Og utifra dette, når vil det være størst sjanse for å bli gravid? Ikke brukt el tester denne mnd..

Får bare lagt inn «aksjer» ikveld.. ikke før søndag igjen :( 

Anonymkode: 833d3...3ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan skje at man får smerter og lett blødning i forbindelse med EL. Det som gir best sjanse for graviditet er samleie dagen før EL, dvs sannsynligvis i forigårs. Det kan være for sent å ha samleie i kveld dessverre hvis dere ikke har hatt det før EL, da egget kun er mottakelig for sperm i ca 24 timer etter EL, men det er ingen grunn til å ikke prøve og se. Det beste er å starte å ha samleie ca en uke før EL og så ha det annenhver-tredjehver dag.

Anonymkode: c721a...a5f

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja det kan skje at man får smerter og lett blødning i forbindelse med EL. Det som gir best sjanse for graviditet er samleie dagen før EL, dvs sannsynligvis i forigårs. Det kan være for sent å ha samleie i kveld dessverre hvis dere ikke har hatt det før EL, da egget kun er mottakelig for sperm i ca 24 timer etter EL, men det er ingen grunn til å ikke prøve og se. Det beste er å starte å ha samleie ca en uke før EL og så ha det annenhver-tredjehver dag.

Anonymkode: c721a...a5f

Uff.. det var litt kjipt å høre at det kan være forsent :( jaja får bare håpe, selvom jeg ikke tør å håpe denne perioden da

Anonymkode: 833d3...3ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...