AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #41 Del Skrevet 19. januar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Det er jo morsomt hvordan du sitter og beskylder oss for å generalisere en gruppe menn, men gjør akkurat det samme selv og kaller oss enkle for det. Snakk om å kaste stein i glasshus. Anonymkode: bd8b7...7eb Flott for dere at dere klarer å bagatellisere holdningene deres, og heller forsøker å fremstille noen som tør å stå opp mot dere som den onde. 👏 Anonymkode: baff7...aa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #42 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 21.25): Fordi? Min kjæreste har sportsbil. Han er foruten en deilig mann utrolig snill med en tykk og fantastisk penis på 18 cm😍 Eksen min hadde ikke bil, han hadde en liten tynn penis på 13 cm eller mindre😅 Tilfeldig...Kommer ikke ann på bil type🙈 Anonymkode: 45544...b84 Jeg hadde dumpa kjæresten min om han på et forum hadde skrevet at jeg har en skikkelig trang og fantastisk vagina😳 Anonymkode: 39c13...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #43 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Flaut med liten hund 😂 Jeg orker ikke! Anonymkode: bd8b7...7eb Jeg kan godt kjøre rundt i et vrak av en bil med liten motor. Men gneldrebikkje i håndveska det ser du meg ikke med. Anonymkode: e28e1...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #44 Del Skrevet 20. januar 2024 Gudbedre. Joda det kan godt hende dette er slik innimellom. Men lenge før jeg hadde et bevisst forhold til sex, eller størrelse på peniser hadde jeg bilder av slike biler på veggen. Porche, Ferrari og Lamborghini. Nydelige biler med lyd som gir gode følelser. Nå er jeg nærmere en slik bil enn noen gang. Så du kan ta deg en f**n på at jeg skal kjøpe meg Porsche 911. Hva du tenker om størrelsen på snolken min gir jeg blaffen i. Anonymkode: 63312...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #45 Del Skrevet 20. januar 2024 Det stemmer med eksen min🙊🙈😅😅 Anonymkode: c026a...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #46 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Som flere her sier: Sleng på store hunder 😉 Eksen kjøpte seg en dyr Tesla for noen år siden, samtidig som han fikk seg en stor hund - barna ville ha en liten hund, men han syntes det var flaut med liten hund, så da ble det stor hund. 😄 Siden han er eksen min så vet jeg at han har komplekser av ulike slag 😉 Og han liker ikke katter......jeg har 2 stk 😄 Anonymkode: 25c03...8bd Flaut med Tesla. Utenom det så er det jo en grunn til at man kaller sportsbiler for penisforlengere. Anonymkode: 68017...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #47 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Flott for dere at dere klarer å bagatellisere holdningene deres, og heller forsøker å fremstille noen som tør å stå opp mot dere som den onde. 👏 Anonymkode: baff7...aa6 Snakk om å være hårsår 🤌 Anonymkode: bd8b7...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #48 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg kan godt kjøre rundt i et vrak av en bil med liten motor. Men gneldrebikkje i håndveska det ser du meg ikke med. Anonymkode: e28e1...7c6 Om man vil ha gneldrebikkje i håndveska får jo være opp til en selv, men å bli flau av å ha en sånn hund i hus er bare pinlig. Hadde blitt så skamfull om jeg hadde hatt veskehund og samboeren min nektet å lufte den fordi det var flaut å bli sett offentlig med liten hund. Da er man jaggu ikke trygg på sin egen maskulinitet. Anonymkode: bd8b7...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #49 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det utsagnet, som er ganske kjent angående dyre bile og pikken, tipper jeg er skapt av menn som ikke har lyktes like bra her i livet. Anonymkode: 91003...d16 Ja, akkurat som at mindre pene mennesker har best personlighet. Siden de har måttet jobbe for det. Midre pene mennesker er mye mer krevende!! ! Pene mennesker er ofte snille og gavmilde. Herregud, jeg har jo sløst bort mye av livet mitt på å tro på slike idioter. Jeg vil heller være med en mann som har penisforlenger (fet bil), enn en som går rundt og passer på andre, grøøøøøsss og kommer med uttalelser som om han/hun er Gud selv. 🤡Hater sånne folk. Liker mennesker med driv. Anonymkode: c9d6d...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå