AnonymBruker Skrevet 19. januar #21 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 21.00): Det utstråler skikkelig "small dick energy". Og jeg tror de fleste føler det samme. Eller hva? Anonymkode: 2b7fa...9b6 Hvorfor tror du at de fleste tenker det samme som deg? Du kan ikke ha kjørt en Lambo. Det er bare en helt utrolig bil og helt herlig å kjøre. Skulle gjerne kjørt en slik en, flere årsaker til at jeg ikke kjøper den og ingen med grunnlag i pikkstørrelse. Hva tenker du designervæske betyr? Har hun fake lepper og pupper? Ellers må jeg bare erkjenne at størrelsen der nede er nok ikke den største. Så jeg burde kanskje byttet ut Hyundai med noe mer sportslig, slik at det passer inn i verdensbildet ditt. Anonymkode: d1dcc...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #22 Del Skrevet 19. januar Det utsagnet, som er ganske kjent angående dyre bile og pikken, tipper jeg er skapt av menn som ikke har lyktes like bra her i livet. Anonymkode: 91003...d16 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #23 Del Skrevet 19. januar Så stygt å si. Som om det var ok å påstå at man får big vagina- vibber av damer med designerveske. Hva er greia med alle disse labels? Anonymkode: b474f...1fb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #24 Del Skrevet 19. januar Helt enig. Tenker forøvring det samme om kvinner med dyre vesker. "Wide pussy energy".. Anonymkode: 43b27...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 19. januar #25 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 21.00): Det utstråler skikkelig "small dick energy". Og jeg tror de fleste føler det samme. Eller hva? Anonymkode: 2b7fa...9b6 haha kan kanskje stemme det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #26 Del Skrevet 19. januar Så med andre ord : billig og dårlig bil = big dick vibes Anonymkode: 65c29...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #27 Del Skrevet 19. januar On 1/16/2024 at 9:00 PM, AnonymBruker said: Det utstråler skikkelig "small dick energy". Og jeg tror de fleste føler det samme. Eller hva? Anonymkode: 2b7fa...9b6 For meg avslører dette forutinntatthet og dårlige holdninger mot menn. Finnes ikke attraktivt. 🤷♂️ Anonymkode: baff7...aa6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #28 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det utsagnet, som er ganske kjent angående dyre bile og pikken, tipper jeg er skapt av menn som ikke har lyktes like bra her i livet. Anonymkode: 91003...d16 Jeg som kvinne synes også at fete glis (og gjerne høyt billån) vitner om small dick energy, det er i hvert fall min erfaring. Det er small dick energy å være opptatt av å flashe rikdom, og SPESIELT om man egentlig ikke har slik rikdom. Her er forresten definisjonen på small dick energy, det har altså ikke så mye med faktisk penisstørrelse å gjøre: https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Small Dick Energy Anonymkode: bd8b7...7eb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #29 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 21.00): Det utstråler skikkelig "small dick energy". Og jeg tror de fleste føler det samme. Eller hva? Anonymkode: 2b7fa...9b6 Enig. Sleng på menn som absolutt skal ha hund av "kamphund"-typen. Anonymkode: 539f5...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #30 Del Skrevet 19. januar Ja jeg tror det stemmer. Min eks hadde under gjennomsnittet størrelse på penis og i tillegg ganske selvsentrert. Han skaffet seg sportsbil og prioriterte å bruke masse penger på festing med kompiser foran kvalitetstid med barn og familien. dessverre. Men det finnes sikkert alrighte menn som skaffer seg sånne biler da. Men det vil alltid være et rødt flagg for min del. Anonymkode: 87628...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #31 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig. Sleng på menn som absolutt skal ha hund av "kamphund"-typen. Anonymkode: 539f5...5d1 Omg, ja 💀 og menn som er for "tøffe" til å klappe/kose med katter og veskehunder. Det lyser så ekstremt small dick energy. Anonymkode: bd8b7...7eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #32 Del Skrevet 19. januar Stemmer ikke med mine erfaringer😏 Anonymkode: a3f48...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #33 Del Skrevet 19. januar Som flere her sier: Sleng på store hunder 😉 Eksen kjøpte seg en dyr Tesla for noen år siden, samtidig som han fikk seg en stor hund - barna ville ha en liten hund, men han syntes det var flaut med liten hund, så da ble det stor hund. 😄 Siden han er eksen min så vet jeg at han har komplekser av ulike slag 😉 Og han liker ikke katter......jeg har 2 stk 😄 Anonymkode: 25c03...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #34 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som flere her sier: Sleng på store hunder 😉 Eksen kjøpte seg en dyr Tesla for noen år siden, samtidig som han fikk seg en stor hund - barna ville ha en liten hund, men han syntes det var flaut med liten hund, så da ble det stor hund. 😄 Siden han er eksen min så vet jeg at han har komplekser av ulike slag 😉 Og han liker ikke katter......jeg har 2 stk 😄 Anonymkode: 25c03...8bd Flaut med liten hund 😂 Jeg orker ikke! Anonymkode: bd8b7...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #35 Del Skrevet 19. januar 2 hours ago, AnonymBruker said: Så stygt å si. Som om det var ok å påstå at man får big vagina- vibber av damer med designerveske. Hva er greia med alle disse labels? Anonymkode: b474f...1fb De behøver desperat å føle seg bedre om seg selv, og det skjer som oftest ved at man rakker ned på andre. Det er sånn feilfrie prinsesser "tar igjen". Man angriper de man ikke liker med generaliseringer og nedsettende kommentarer. Men menn som gjør det samme med kvinner derimot, de skal kjeppjages ut av landet. Logikken er helt utrolig. Anonymkode: baff7...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #36 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De behøver desperat å føle seg bedre om seg selv, og det skjer som oftest ved at man rakker ned på andre. Det er sånn feilfrie prinsesser "tar igjen". Man angriper de man ikke liker med generaliseringer og nedsettende kommentarer. Men menn som gjør det samme med kvinner derimot, de skal kjeppjages ut av landet. Logikken er helt utrolig. Anonymkode: baff7...aa6 Buhu! Anonymkode: bd8b7...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #37 Del Skrevet 19. januar 20 minutter siden, AnonymBruker said: Buhu! Anonymkode: bd8b7...7eb Takk for at du bekrefter de "enkle" holdningene og personlighetstrekkene som dere har. Anonymkode: baff7...aa6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #38 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 21.00): Det utstråler skikkelig "small dick energy". Og jeg tror de fleste føler det samme. Eller hva? Anonymkode: 2b7fa...9b6 Jeg føler ikke det samme, tenker bare han er opptatt av bil. Men jeg er ikke så opptatt av bil. En dyr bil er for meg aldri noe pluss, men hvis mannen har råd til bilen er det ikke negativt heller. Har mannen ikke egentlig råd til bilen, men tatt opp stort lån er dyr bil et stort minus. Anonymkode: 8f4ca...fa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #39 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk for at du bekrefter de "enkle" holdningene og personlighetstrekkene som dere har. Anonymkode: baff7...aa6 Det er jo morsomt hvordan du sitter og beskylder oss for å generalisere en gruppe menn, men gjør akkurat det samme selv og kaller oss enkle for det. Snakk om å kaste stein i glasshus. Anonymkode: bd8b7...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #40 Del Skrevet 19. januar Å flashe dyr bil, dyr klokke eller svindyre designervesker, er og blir harry. Anonymkode: e12bc...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå