Gå til innhold

Er voksen og faren min spør om sexlivet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han benytter hver anledning jeg er der til å spørre. Han spør om jeg og samboer  har sex, spør om vi beskytter oss osv… Altså vi er over 30. Jeg blir så flau men han respekter ikke når jeg sier at det er privat og jeg ikke vil snakke om det. Og han hører ikke når mamma ber han om å slutte. Altså. Er det noe galt? Eller er foreldre sånn?  Tror ikke det er demens eller noe. Han har alltid gravd og spurt om privatlivet mitt. Men jeg liker det ikke.

Anonymkode: cfe15...552

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Dette er ikke noe jeg ønsker å diskutere med deg." Respekterer han ikke det, reiser du deg opp og går. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva faen???????? Si rett ut «jeg kommer ALDRI til å diskutere sexlivet mitt med deg!». Dersom han ikke slutter så hadde jeg begynt å kalle ham gris eller noe. Hva i helvete feiler det fyren??? 

Anonymkode: 51ef6...4bf

• Liker 6
Skrevet

Enten er han ikke helt riktig i huet ellers er han veldig keen på barnebarn.

Anonymkode: d2ed3...0e8

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Vet du hvorfor han spør, er det en grunn eller er han bare nysgjerrig?

Det er uansett helt på tryne av han å spørre om slike ting, og du bør si ifra ordentlig. Altså at han må slutte å spørre om sånt, at det er ditt privatliv som han på ingen måte har noe med.

Hva sier han når din mor prøver å få han til å slutte? Spør han samboeren din også? Evt hva sier samboer til dette?

Anonymkode: ed3e9...f61

• Liker 2
Skrevet

Du har tydeligvis bedt han slutte på en høflig måte, da må du nesten gå for kraftigere krutt.

"Skjønner du hvor suspekt det er at du spør om dette? Driver du på sånn til andre familiemedlemmer også?"

Har han alltid vært slik at han tråkker over grenser og ikke vil eller evner å se at det han driver med er sosialt uakseptabelt? Hvordan fungerer han ellers?

• Liker 3
Skrevet

Han synes tydeligvis det er litt morsomt å spørre om det, da dere blir brydd. Det beste som funker her er å si noe tilbake som gjør han flau, da slutter han. 
spør om han har problemer med potensen i den alderen eller har sliter med tømmingen. Noen som treffer spikeren.. så ler dere 

Anonymkode: da86b...b26

Skrevet

Er han redd dere skal få barn sammen? 

Anonymkode: cac58...7b7

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han benytter hver anledning jeg er der til å spørre. Han spør om jeg og samboer  har sex, spør om vi beskytter oss osv… Altså vi er over 30. Jeg blir så flau men han respekter ikke når jeg sier at det er privat og jeg ikke vil snakke om det. Og han hører ikke når mamma ber han om å slutte. Altså. Er det noe galt? Eller er foreldre sånn?  Tror ikke det er demens eller noe. Han har alltid gravd og spurt om privatlivet mitt. Men jeg liker det ikke.

Anonymkode: cfe15...552

Du kan si " at du aldri noenganghar brukt beskyttelse fordi det er unaturlig og du er imot det. Likevel har det ikke blitt noe barn så du har lurt på om det er noe galt. Hva tror han? 

Kan bli et morsomt øyeblikk der. 

Skrevet

Weird oppførsel. Du får spørre tilbake om sexlivet hans, hvilke stillinger han liker best, spiller potensen på lag, runker han, kjønnssykdommer, etc. Kanskje han tar til vettet da. 

Anonymkode: 18a9c...a8f

Skrevet

Han virker ikke helt god. Ganske ekkel. 

Anonymkode: 8a628...202

Skrevet

Høres ut som ett prakteksemplar av det man kaller gammel gris.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville (gitt at samboeren min ikke er en usunt sjalu type) svart noe helt absurd og lile dumt som spørsmålet hans, for eksempel: "Ikke med *navn på samboer*, men elskeren min Ken-Roger på 67 får kjørt seg!" - og så lagt til "sånn seriøst pappa, hva forventer du at jeg skal svare? Jeg vil ikke vite noe om ditt sexliv, og setter pris på om du holder deg unna mitt også!"

Anonymkode: 5898c...6be

Skrevet

Motbydelig av din far. Fullstendig unormalt av en forelder å holde på slik. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...