Gå til innhold

Født uten talenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min far har mange barn. Med mange ulike damer. Så jeg har mange halvsøsken! 

Alle disse har talenter. Den ene tegner og maler helt fantastisk fine bilder! 

En annen er profesjonell danser.

En annen synger og holder store konserter.

En annen tjener godt som journalist.

En annen holder på med hight- teknologi innenfor databransjen. (Vet ikke helt hva det kalles, men personen tjener millioner i året på dette) Selv hater jeg teknologi og data! Jeg lærer det jeg absolutt må pga. jobb, men har en egen liten djevel over meg som lager krøll på PC’er i min nærhet.

Jeg har også alltid vært glad i kunst, dans, drama og sang. Men jeg tegner som en kråke. Det finnes virkelig ikke talent overhode! 
Jeg går på kor, men har en (helt seriøst!) fæl sangstemme. Jeg liker å synge, men jeg mimer under konserter.

Jeg kan ikke strikke! Har forsøkt med rett og vrang, men det går helt i surr hvor jeg er. Hånden har også en skade, så det gjør det enda vanskeligere. Jeg startet på et sykurs, men var det svakaste leddet i gruppa. Slikt merker man. Tunglært og klønete.

Jeg har også en personlighet som ikke er skapt til å likes. Så jeg holder meg mest for meg selv. 

Faren vår har ikke kontakt med oss, så vi stiller likt. Ingen er heller interessert i kontakt med meg, jeg har aldri sett dem. Men ingen kan fordra faren vår. Burde selvsagt ikke snoket, men for noen talenter de andre har fått! Selv arvet jeg bare et Asperger- gen…

Vil bare si at jeg synes livet er urettferdig! I dag føles det bare vondt

Anonymkode: ecd36...abc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...