Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som gir gave eller noe til partner i anledning Valentine, hva gir dere? Hvor lenge har dere vært sammen? (Trenger ikke svare om dere ikke gir noe eller ikke feirer på noe vis)

Anonymkode: 1c288...d87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt da det er vår første valentine som par, om jeg skal gi noe konkret den dagen eller ikke 🤔men fått et gavekort på spa og spurt om han vil bli med neste gang jeg har barnefri da og det blir vell litt nært den datoen ish🤔☺️fikk både adventskalender og julegave av ham så vil tru jeg får blomst eller noe kansje 🤭fått blomster en gang før spontant når vi skulle ha kjæreste helg ❤️vurdert å strikke votter til han siden han fryser mye på henda 🤔så i tenke prosess her 👍vi har vært sammen i 3/4 mnd ☺️

Skrevet

Blomster og god sjokolade, middag på bra restaurant er vel stort sett det jeg og mannen min har bedrevet på denne dagen de snart 30 årene vi har vært sammen. Og kort med fine ord.

Anonymkode: f9353...8cb

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg forventer at han gir meg en blomsterbukett og forhåpentligvis en bedre middag på en av DN Smak sine topp 20. Og selvfølgelig sin kjærlighet den dagen og resten av tiden :)

Anonymkode: 34f66...1de

Skrevet

Han står som oftest innefor døra uten klær på når jeg kommer hjem fra jobb (om han er før meg) og med blomster + sjokolade som overraskelse. Elsker det 😀

Anonymkode: a3e8c...6e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han står som oftest innefor døra uten klær på når jeg kommer hjem fra jobb (om han er før meg) og med blomster + sjokolade som overraskelse. Elsker det 😀

Anonymkode: a3e8c...6e3

Kanskje litt kravstort hver dag... Men jeg elsker min mann nok til at jeg hadde satt pris på det! Beklager om vi sporer av tråden med alt for mye lidenskap TS :) 

Anonymkode: 34f66...1de

Skrevet

Gir et lite smykke.. Ikke sinnsykt dyre greier. 

Anonymkode: de2c2...7ee

Skrevet

Vi feirer valentines som en familie, ikke bare som kjærester.

jeg har egentlig lenge tenkt at dette er en amerikanifisert greie jeg ikke har ønsket å delta i, men så reflekterte jeg rundt det. Jeg har en skokk med unger, og lever et hektisk liv. Selvom hverdagen er full av kjærlighet, så er dekke dagen ekstra fin for oss, som familie, til å faktisk feire kjærligheten.

vi feirer sammen med å spise middag, gjerne hjerteformet pizza, kjøttkaker eller hva som helst som kan legges i hjerteformer (ris, potetmos, gryterett osv fungerer supert).

jeg dekker på med rosa duk, rosa pynt, hjerter her og der osv. alle får en gave pakket inn i rosa papir, og vi har selvfølgelig dessert i samme tema. Jeg gir hvert barn et kort der det står hvilke gode kvaliteter de har. 

gaven er noe barna trenger eller noe de ønsker seg, ikke en stor verdi, til mannen likeså. Han gir meg blomster, sjokolade og han stort sett en invitasjon til en date som skjer senere. Barna elsker det, og det er en big deal for de

det er superkos. Når vi endelig ga etter for presset, så gjorde vi det ordentlig, men vi inkluderte barna. 

Anonymkode: d818b...950

• Hjerte 1
Skrevet

Vi er kjempeglad i badekar og ønsker oss veldig det i vår drømmebolig haha. Vi leier bolig sammen nå og har ikke badekar selv. På valentinesdagen eller den førstkommende helgen har vi pleide å spleise på et hotellrom en natt med badekar ahaha. Trenger ikke noe lukushotell eller topp kvalitetshotell, men akkurat denne dagen - Da er det badekar som gjelder😂 gaven til hverandre er forsåvidt den gleden og opplevelsen! 

Anonymkode: 347e9...d32

Skrevet

Jeg er personlig motstander av alle slike kommersielle påfunn. Så lenge gjorde jeg ingenting, men nå har jeg lært at hun kan gå sur hvis det ikke skjer noe.

Rent praktisk pleier vi å gå ut og spise og gi henne en liten gave. Når vi kommer hjem knuller vi. I fjor hadde hun mensen, men ga meg istedenfor fjorårets beste avsugning.

Får vel ordne noe for valentinsdagen i år også. 

Anonymkode: 2a8d9...bb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...