AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #1 Skrevet 16. januar 2024 Jeg blir så usikker, så jeg spør her. Er det ok med massasje i første trimester? Tenker da i nakke/øvre del av rygg. Anonymkode: bd6b7...5e3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #2 Skrevet 16. januar 2024 Hvorfor skulle det ikke være det? Er vanlig med massasje for gravide, til og med I fødsel. Anonymkode: 1b991...45d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #3 Skrevet 16. januar 2024 Jeg prøvde å ta massasje da jeg var i første trimester. Måtte fylle ut et skjema da jeg kom, og krysset av på at jeg var gravid og i hvilken uke. Da fikk jeg ikke lov. For å ha alt på det rene gjorde de bare massasje i andre og tredje trimester, og da gravidmassasje med puter som støttet opp. Om det er frarådet eller ikke vet jeg ikke, men du kan i alle fall møte på noen som ikke vil gi deg det. Anonymkode: 5b3c0...561
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #4 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg blir så usikker, så jeg spør her. Er det ok med massasje i første trimester? Tenker da i nakke/øvre del av rygg. Anonymkode: bd6b7...5e3 Ja. Anonymkode: cb714...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå