Gå til innhold

Verdensrekord i sædmengde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å finne utav det, men finner omtrent alt mulig annet. Er dette jeg lurer på i kveld. Hva er verdensrekorden i sædmengde på 1 sprut og 1 mann?

Anonymkode: afcb1...fa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor googler du ikke etter svaret??

Anonymkode: 5d07c...5cc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har prøvd å finne utav det, men finner omtrent alt mulig annet. Er dette jeg lurer på i kveld. Hva er verdensrekorden i sædmengde på 1 sprut og 1 mann?

Anonymkode: afcb1...fa0

Når er det VM da? ...🤔

Skrevet

1 ss kanskje?

Anonymkode: 50d51...824

Skrevet

1 ss kanskje?

Eller kanskje heller litt over en teskje :

En utløsning er cirka mellom 3-5 milliliter stor i gjennomsnitt (cirka én teskje). Små, individuelle forskjeller forekommer, men det er ikke mulig å få mye mer enn 5 milliliter siden hele dosen må få plass i den øvre delen av urinrøret før utløsningen. 

Skrevet

Eller kanskje heller litt over en teskje :

En utløsning er cirka mellom 3-5 milliliter stor i gjennomsnitt (cirka én teskje). Små, individuelle forskjeller forekommer, men det er ikke mulig å få mye mer enn 5 milliliter siden hele dosen må få plass i den øvre delen av urinrøret før utløsningen. 

Da ser det mye mer ut enn det er ihvertfall. Når jeg trekker meg ut jeg spruter 3-4 sprut fra fitta til ansiktet og over, så synes jeg det ser ut som mye mer enn en teskje, men nå har ikke jeg målt da 

Anonymkode: 9928c...129

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da ser det mye mer ut enn det er ihvertfall. Når jeg trekker meg ut jeg spruter 3-4 sprut fra fitta til ansiktet og over, så synes jeg det ser ut som mye mer enn en teskje, men nå har ikke jeg målt da 

Anonymkode: 9928c...129

Det er nok individuelt. Men mer enn 5 milliliter er det nå. Under en intens orgasme etter teasing, kommer det ofte 10-12 lange sprut og flere med støtvis mindre mengde. Får høre jeg spruter mye, aldri målt, men tror lett jeg fyller3-4 spiseskjeer💦🙈

Anonymkode: 7e0f4...0af

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er nok individuelt. Men mer enn 5 milliliter er det nå. Under en intens orgasme etter teasing, kommer det ofte 10-12 lange sprut og flere med støtvis mindre mengde. Får høre jeg spruter mye, aldri målt, men tror lett jeg fyller3-4 spiseskjeer💦🙈

🤮

Anonymkode: fa6fc...4c5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er også sånn.

Anonymkode: ed48d...dc5

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg er også sånn.

Har du og det. Faktisk litt slitsomt, det blir så mye søl. Spesielt om jeg bare skal ta en eunk. Jeg teaser alltid, også når jeg onanerer. Da kommer det like mye. Har kondom og spruter i den for å unngå så mye søl kun for onani.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er også sånn.

Men jeg ville ikke byttet bort sædmengde mot svakere, kortere og dårligere orgasmer. Jeg kommer utrolig hardt og sterkt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

🤮

Anonymkode: fa6fc...4c5

Hva er poenget ditt egentlig?

Du er garantert typen som hadde blitt max fornærma om menn lagde spytryne til noe som gikk på oss kvinner.

Anonymkode: 5ac85...f7f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er poenget ditt egentlig?

Du er garantert typen som hadde blitt max fornærma om menn lagde spytryne til noe som gikk på oss kvinner.

Enig, jeg kan jo ikke for at jeg spruter mye

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig, jeg kan jo ikke for at jeg spruter mye

Nei selvsagt ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Har du og det. Faktisk litt slitsomt, det blir så mye søl. Spesielt om jeg bare skal ta en eunk. Jeg teaser alltid, også når jeg onanerer. Da kommer det like mye. Har kondom og spruter i den for å unngå så mye søl kun for onani.

Jeg presser under pungen så jeg ikke spruter når jeg runker, med mindre jeg står i dusjen da. Blir som sagt mye søl. 

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men jeg ville ikke byttet bort sædmengde mot svakere, kortere og dårligere orgasmer. Jeg kommer utrolig hardt og sterkt.

Hehe neida, ikke jeg heller, damer har syntes det var gøy når de får masse på magen og brystene. Svelging kan dog bli litt voldsomt, men jeg synes det er sexy med rennende ut av munn hvis vi er i dusjen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg presser under pungen så jeg ikke spruter når jeg runker, med mindre jeg står i dusjen da. Blir som sagt mye søl. 

Hehe neida, ikke jeg heller, damer har syntes det var gøy når de får masse på magen og brystene. Svelging kan dog bli litt voldsomt, men jeg synes det er sexy med rennende ut av munn hvis vi er i dusjen.

Hvor blir det av sæden når du klemmer hardt under pungen? Går den innover? Har prøvd dette endel ganger selv. Sæden kommer ikke ut, men er fortsatt like kåt og kan fortsette å runke med en gang og orgasme nr 2 kommer fra noen minutter til noen sekunder, men da kommer det derimot uhorvelige mengder og orgasmen er mye sterkere

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvor blir det av sæden når du klemmer hardt under pungen? Går den innover? Har prøvd dette endel ganger selv. Sæden kommer ikke ut, men er fortsatt like kåt og kan fortsette å runke med en gang og orgasme nr 2 kommer fra noen minutter til noen sekunder, men da kommer det derimot uhorvelige mengder og orgasmen er mye sterkere

Det aner jeg faktisk ikke, men jeg har aldri tatt skade av det, for jeg har gjort dette siden jeg var tenåring og jeg har likevel to barn så haha. Det er likevel en fullverdig orgasme følelsesmessig, slik at jeg ikke føler meg kåt lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...