AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #21 Del Skrevet 17. januar 2024 Sett det opp. Ikke klipp det kort! Jeg har selv veldig tynt hår, men har det alltid oppsatt med en liten klype bak. Anonymkode: 7ad6e...277 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 17. januar 2024 #22 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tro det eller ei, men menn bryr seg ikke om håret er slitt eller ser tynt og jævlig ut når det er langt. Viktigste er at det er langt. Problemet er jo at det ser ikke pent ut. Men menn er helt gærne etter langt hår, koste hva det koste vil. Husker jeg hadde langt hår en periode i mitt forrige forhold, håret mitt er tynt og pistrete, det kledde ikke ansiktsformen min (den er rundt, litt "squared" kjeve). Klipte håret mitt skulderkort og det ble så pent. Fikk mange komplimenter om hvor pent det ble og jeg var helt enig, det kledde ansiktet mitt mye bedre. Eksen min hatet det. Aner ikke hva som er greia men tror ikke du skal bry deg så mye med det. Jeg har skulderkort hår nå, det kler meg best og gjør at mitt tynne hår ser fyldigere ut. Føler meg pen også. Så kan menn bare grine så mye de vil over at damer klipper håret kort. Driter i det kjenner jeg.. Anonymkode: 4eb45...091 Skulderkort er da ikke kort. Traktor skrev (15 timer siden): Helt klart langt hår. Få menn liker kjærringsveis. En gang i tiden hadde unge damer kort hår med permanent, og de eldre hadde langt hår med knute i nakken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #23 Del Skrevet 17. januar 2024 Langt i ørene og kort i nakken. Anonymkode: 5ff8b...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #24 Del Skrevet 17. januar 2024 Nei takk og Ja takk Anonymkode: 6c943...2d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #25 Del Skrevet 17. januar 2024 Selv om kvinner synes det ser "sprekt" ut, så foretrekker de aller aller fleste menn den mer feminine looken. Anonymkode: 7ad6e...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #26 Del Skrevet 17. januar 2024 Tror ikke menn det er noe ved går rundt og snakker om at "kvinner med kort hår er turn-off". Det høres ut som noe en ung mann med lite intelligens kunne sagt blant gutta for å prøve å hevde seg. Sønnen min på 17 liker at jenter har kortere hår, absolutt ikke langt. Og han bryr seg ikke hva andre måtte mene om det. Han vil heller ikke ha en unnskyldende nikkedukke. Tviler på at han er aleine om det. En mulig forklaring kan være at jo mere feminin en kvinne er, jo enklere er det for mannen å føle seg maskulin. En mann som er trygg på seg selv, vil ikke ha dette problemet. Hva slags mann vil du ha.. Finn en hårsveis du selv liker, som du synes selv at du kler. Og så føler du deg bra, og gir faen i resten. Det gir deg karakter og utstråling. Anonymkode: a2e00...f84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #27 Del Skrevet 17. januar 2024 1 hour ago, Fjollefyr said: Sexy og tiltrekkende er ikke lengde på hår. Det er utstråling og sjarm. Korthåret dame med humor, åpent blikk og fint smil knuser langt hår og kjedelige dager 100-0. Synes du skal ha den frisyren du føler deg fin i. Da blir du lagt merke til, om det er det du ønsker. Her spørs det da, om du vil bli lagt merke til av menn, eller kvinner/venninner som sier "guuud hovr fin du ble på håret" etc... Anonymkode: 90453...a63 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #28 Del Skrevet 17. januar 2024 Anonymkode: 104e5...c8a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 17. januar 2024 #29 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Her spørs det da, om du vil bli lagt merke til av menn, eller kvinner/venninner som sier "guuud hovr fin du ble på håret" etc... Anonymkode: 90453...a63 Jeg, selvfølgelig. Men ts bruker uttrykket "turn off" derfor regner jeg med at det er ifht å være seksuelt attraktiv for andre. Menn eller kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #30 Del Skrevet 17. januar 2024 Som mann så kan jeg ikke huske å ha sett ei dame og tenkt at hun burde klippet det kort. Har derimot sett kjempe mange damer som har klippet håret kort og som jeg tenker hvorfor i all verden gjorde hun noe så dumt. Nedgradering deluxe. Har også sett mange med kort hår, konesveis, og fundert på hvor mye penere de kunne vært med lengre hår. Anonymkode: 8a82e...be3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #31 Del Skrevet 17. januar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Anonymkode: 104e5...c8a Ingen av de der har kort «sporty» «kjerringsveis», dessuten er de blendende vakre og kunne hatt hvilken sveis som helst. Anonymkode: 90453...a63 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #32 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ingen av de der har kort «sporty» «kjerringsveis», dessuten er de blendende vakre og kunne hatt hvilken sveis som helst. Anonymkode: 90453...a63 Dette er hårfrisyrer som passer veldig bra for de med tynt og fint hår nordisk hår. Det var et tips til ts. Jeg bryr meg lite om hva du syns er "kjerringsveis". Anonymkode: 104e5...c8a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 17. januar 2024 #33 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Seriøst, de som kommenterer at kort sveis er bra, er kvinnner. 99 % av menn vil at kvinnen skal se feminin ut, og det gjør man ikke med kort hår. Unntak er det alltid, men sannsynligheten for at du TS er ett av dem er forsvinnende liten. Punktum. Anonymkode: 90453...a63 Nettopp! Og unntakene som ser bra ut med kort hår, ville mest sannsynlig sett enda bedre ut med langt hår, i menns øyne. Særdeles få menn foretrekker verken "sprekk", "sporty" eller bedre sagt kjerringsveis. Endret 17. januar 2024 av Traktor 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #34 Del Skrevet 17. januar 2024 Tror fleste menn før etter nipple length hår Anonymkode: 77aaa...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #35 Del Skrevet 17. januar 2024 Hva med parykk? Det har skjedd en del på den fronten og man får OK parykker som ikke koster en fot og en arm. Ikke er de veldig vanskelig å bruke heller, og de ser greie ut hvis man klipper dem til så de passer deg. Anonymkode: f5758...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 17. januar 2024 #36 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvis du har et feminint fjes og hodefasong, kan du godt barbere hodet. Kanskje begynne å gå med fancy hodeplagg? For min egen del synes jeg tynt hår er usexy, uansett lengde, men jeg har dessverre ikke bedre forslag. Anonymkode: 55add...997 Nei absolutt ikke!! 😂..Alt er bedre på kvinner enn skinhead... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 17. januar 2024 #37 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror ikke menn det er noe ved går rundt og snakker om at "kvinner med kort hår er turn-off". Det høres ut som noe en ung mann med lite intelligens kunne sagt blant gutta for å prøve å hevde seg. Sønnen min på 17 liker at jenter har kortere hår, absolutt ikke langt. Og han bryr seg ikke hva andre måtte mene om det. Han vil heller ikke ha en unnskyldende nikkedukke. Tviler på at han er aleine om det. En mulig forklaring kan være at jo mere feminin en kvinne er, jo enklere er det for mannen å føle seg maskulin. En mann som er trygg på seg selv, vil ikke ha dette problemet. Hva slags mann vil du ha.. Finn en hårsveis du selv liker, som du synes selv at du kler. Og så føler du deg bra, og gir faen i resten. Det gir deg karakter og utstråling. Anonymkode: a2e00...f84 Dersom man som kvinne ønsker å tiltrekke seg menn, er det ikke hva de sier i situasjoner hvor de shames, slik som du gjør her, man burde bry seg om. Men hva de faktisk tiltrekkes av og tørr å si i "trygge" miljøer. Menn har lite å tjene på å diskutere dette med kvinner som snakker om sporty og sprekk sveis, og shamer de får å foretrekke langt hår. Men du har helt rett, dette er ikke noe menn, av åpenbare grunner, går rundt og snakker åpent om. Endret 17. januar 2024 av Traktor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #38 Del Skrevet 17. januar 2024 Traktor skrev (1 minutt siden): Dersom man som kvinne ønsker å tiltrekke seg menn, er det ikke hva de sier i situasjoner hvor de shames, slik som du gjør her, man burde bry seg om. Men hva de faktisk tiltrekkes og tørr å si i "trygge" miljøer. Så menn liker altså ødelagt hår som ser uryddig og pistrete ut, bare det er langt? Anonymkode: 79c86...899 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 17. januar 2024 #39 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så menn liker altså ødelagt hår som ser uryddig og pistrete ut, bare det er langt? Anonymkode: 79c86...899 Nei, men de liker det bedre enn "sporty", "sprekk" og "kjærringsveis". Men stråmenn liker vi absolutt ikke. Endret 17. januar 2024 av Traktor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #40 Del Skrevet 17. januar 2024 Traktor skrev (5 minutter siden): Nei, men de liker det bedre enn "sporty", "sprekk" og "kjærringsveis". Men stråmenn liker vi absolutt ikke. Ingen stråmenn, jeg er TS. Mine alternativ er langt, pistrete og stygt hår eller kort, friskt hår av bedre kvalitet. Hvilket alternativ er best? Anonymkode: 79c86...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå