Kjetil E Skrevet 16. januar 2024 #1 Skrevet 16. januar 2024 Ja hvordan vil dere rangere dem. Her er min rangering: Store favoritter til å vinne gull. Jacob Ingebrigtsen Karsten Warholm Favoritter til å ta medalje, og samtidig absolutt gullhåp Anita Yvonne Stenberg Jeanette Hegg Duestad 49ers for jenter Mol/Sørum Christian Blumenfeldt Håndballjentene Viktor Hovland Mulige medaljekandidater. Casper Ruud Narve Gilje Nordås Eivind Henriksen Tobias Foss Pål Haugen Lillefosse Simen og Sondre Guttormsen Grace Bullen
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #2 Skrevet 16. januar 2024 Håper Geir Gulliksen tar medalje, hadde vært kult. Selv om jeg tviler litt Anonymkode: 42150...972 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #3 Skrevet 17. januar 2024 jeg var ikke en gang klar over at det skulle være noe sommer-OL i Paris... 😁 Anonymkode: 10d24...a2b
Gjest Lurven Skrevet 18. januar 2024 #4 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 17.1.2024 den 10.40): jeg var ikke en gang klar over at det skulle være noe sommer-OL i Paris... 😁 Anonymkode: 10d24...a2b Hvor er Paris lizzom
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #5 Skrevet 18. januar 2024 Kjetil E skrev (På 16.1.2024 den 16.55): Ja hvordan vil dere rangere dem. Her er min rangering: Store favoritter til å vinne gull. Jacob Ingebrigtsen Karsten Warholm Favoritter til å ta medalje, og samtidig absolutt gullhåp Anita Yvonne Stenberg Jeanette Hegg Duestad 49ers for jenter Mol/Sørum Christian Blumenfeldt Håndballjentene Viktor Hovland Mulige medaljekandidater. Casper Ruud Narve Gilje Nordås Eivind Henriksen Tobias Foss Pål Haugen Lillefosse Simen og Sondre Guttormsen Grace Bullen Noen som vet hvor tennis blir arrangert? Rolland Garros? Hvis det er på grus så har jo Casper Ruud en bra sjans. Og det ville ikke overrasket meg om OL blir nedprioritert av de store kanonene. Anonymkode: 5fc69...44c
Kjetil E Skrevet 18. januar 2024 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som vet hvor tennis blir arrangert? Rolland Garros? Hvis det er på grus så har jo Casper Ruud en bra sjans. Og det ville ikke overrasket meg om OL blir nedprioritert av de store kanonene. Anonymkode: 5fc69...44c Det skal spilles på Rolland Garos ja, har lest det et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå