Gå til innhold

Har kvinner, som er single, faste menn dere kan kontakte når dere ønsker selskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel, og har vært det i 15 år. I alle disse årene har jeg hatt en mann på stand-by som jeg har omtrent kontinuerlig kontakt med (med mindre jeg dater andre). Han kommer så fort jeg ønsker selskap/intimitet/turvenn/whatever. 

Er dette vanlig blant andre single kvinner?

Jeg og han har egentlig aldri snakket om denne ordningen heller. Det har bare blitt sånn. Og det er helt klart jeg som bestemmer når jeg vil/ikke vil. Med mindre han er på jobb så kommer han løpende😅🥹

Anonymkode: be418...f6f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det ikke, men har tilgang ja. 

• Liker 3
Skrevet

Jepp, har det.

Anonymkode: efb56...b0b

Skrevet

ingen faste menn med noen sånn avtale nei, men kunne selvsagt ringt noen og fått sex på dagen om jeg gadd ja. De fleste menn er jo ganske enkle sjeler sånn sett. Selv en stor andel av menn jeg kjenner som er i forhold ville sannsynligvis vært mulige, men det hadde jeg selvsagt ikke gjort.

Anonymkode: bca13...369

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde det da jeg var singel ja❤️

Anonymkode: d33c6...8bc

Skrevet

Har tilgang på alle jeg har vært med, om jeg vil

Anonymkode: 0d1f8...936

• Liker 2
Skrevet

Har ikke det og ønsker ikke det heller. 

Skrevet

Kunne hatt det, men orker ikke det akkurat nå.

Anonymkode: 3fe6f...c58

• Liker 2
Skrevet

Nei, har ikke hatt og har ikke tilgang. Men har ikke forsøkt å få tilgang heller, så vet ikke om jeg kunne hatt om jeg ønsket det. Men en tur venn hadde vært noe, ønsker en sånn. Kanskje jeg skal prøve å finne en i år 😊

Anonymkode: fa56b...fb2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, har ikke hatt og har ikke tilgang. Men har ikke forsøkt å få tilgang heller, så vet ikke om jeg kunne hatt om jeg ønsket det. Men en tur venn hadde vært noe, ønsker en sånn. Kanskje jeg skal prøve å finne en i år 😊

Jo, jeg har faktisk noen for selskap generellt, som kommer om jeg vil. Men har ikke sex med han.

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg har.

Anonymkode: 2aaa0...140

Skrevet

Haha vil noen dele samtalene dere hadde da dere gjorde disse avtalene? Kan ikke se for meg å spørre en mann om noe slik, men mulig jeg er for gammeldags

Anonymkode: c1fac...7bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er singel, og har vært det i 15 år. I alle disse årene har jeg hatt en mann på stand-by som jeg har omtrent kontinuerlig kontakt med (med mindre jeg dater andre). Han kommer så fort jeg ønsker selskap/intimitet/turvenn/whatever. 

Er dette vanlig blant andre single kvinner?

Jeg og han har egentlig aldri snakket om denne ordningen heller. Det har bare blitt sånn. Og det er helt klart jeg som bestemmer når jeg vil/ikke vil. Med mindre han er på jobb så kommer han løpende😅🥹

Anonymkode: be418...f6f

nopes, har prøvd å skaffe meg, men de vil bare 1 gang, lol. jaja. det er ikke så veldig kult, da. vet jo ikke hvorfor, de er ikke så digge at det er fare for at jeg forelsker meg. hm. 

Anonymkode: bd367...9f7

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har en jeg kan kontakte og har hatt han samme i mange år. Kunne tenkt meg litt hyppigere møter enkelte ganger.

Ulempen er at jeg muligens er litt mer interessert i noe mer enn hva han er. Skal egentlig avslutte det, men så er det jo hyggelig med litt intimitet. 

Anonymkode: b6706...a0e

Skrevet

Nei, jeg vil ikke si akuratt det, men har en venn som jeg også har hatt et litt fwb forhold til innimellom når vi var yngre. Vi er kun venner nå, og dette er heller ikke noe som folk i vennekretsen vet. Ellers har jeg jo venner av begge kjønn jeg kan finne på andre sosiale ting med. 

Anonymkode: 1def1...1c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha vil noen dele samtalene dere hadde da dere gjorde disse avtalene? Kan ikke se for meg å spørre en mann om noe slik, men mulig jeg er for gammeldags

Anonymkode: c1fac...7bb

Aldri vært noen samtale rundt det. Han er hot, han syns jeg er hot, han har lyst til å ha sex med meg alltid. Eksen var også alltid klar, alltid. Aldri vært noen avtale på det, bare får spørsmål jevnlig og beskjed om å si fra om jeg er nøden. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, det har jeg. Men jeg benytter meg ikke av det ettersom jeg ikke liker sånne uforpliktende greier. 

Anonymkode: 2fccc...c69

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker ikke selskap, det er derfor jeg er singel.

Anonymkode: e058d...1a8

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg ønsker heller ikke selskap, og føler det er derfor jeg er singel jeg også🤗

• Nyttig 2
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 3d877...933

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...