Gå til innhold

Kollega sint fordi jeg ikke vil date han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et langvarig forhold, og kollegaen min er veldig på. Har sagt at jeg er i et forhold. Kollegaen på sin side sier at han aldri har hatt dame og er små agressiv over avvisning. Hvordan håndtere dette? Jeg har sagt ifra til sjefen men han bare smiler av det og sier at jeg må ta det som et kompliment..

Anonymkode: d30fa...496

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg er i et langvarig forhold, og kollegaen min er veldig på. Har sagt at jeg er i et forhold. Kollegaen på sin side sier at han aldri har hatt dame og er små agressiv over avvisning. Hvordan håndtere dette? Jeg har sagt ifra til sjefen men han bare smiler av det og sier at jeg må ta det som et kompliment..

Sjefen bør på kurs

Anonymkode: 606d2...f62

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet

Ehm….

Søk nye jobber er mitt tips. 

Når kontrakten er underskrevet begrunner du hvorfor. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Wow! 😪

Anonymkode: 3560d...d64

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er i et langvarig forhold, og kollegaen min er veldig på. Har sagt at jeg er i et forhold. Kollegaen på sin side sier at han aldri har hatt dame og er små agressiv over avvisning. 

Hæ? Finnes det faktisk menn i det virkelige liv som oppfører seg som enkelte menn på kg? 

KG-forskning tilsier at det er du som er for kravstor, klart du må dumpe partneren din og forbarme deg over kollegaen som ikke får seg noe. 😆

Anonymkode: bd959...8d7

• Liker 4
Skrevet

Kan du forklare på hvilken måte han er små agressiv?

Anonymkode: 4f1d8...87b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke voldelig type agressiv. Sur. Sånn a la at han er sur fordi han inviterer og får avslag..

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uff. Her har du fått gleden av få en incel som kollega. Dette blir ikke lett.
Sannsynligvis ga du din kollega et uskyldig hjertelig smil, og han tolket det som om du lengtet etter å marinere laksen hans. Han sitter sikkert å napper seg i løken mens han kikker på FB-bildene dine. Skulle ikke forundre meg om han sitter i et skogholt med kikkert og håper på et glimt av deg i soverommet.
Har ikke annet råd enn å heretter ha en helt kjølig distanse til han. Aldri smil til han og aldri se han i øynene lengre enn et halvt sekund. Ikke ta initiativ til samtaler. Prøv å svare med enstavelsesord. 
Det er mulig det er en helt harmløs fyr, men det kan man aldri være helt sikker på…

Anonymkode: fba0b...774

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han sendte blomster. Og jeg sa det var upassende. Da kalte han meg utakknemlig kjerring. F.eks.

• Hjerte 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han sendte blomster. Og jeg sa det var upassende. Da kalte han meg utakknemlig kjerring. F.eks.

Og dette smilte sjefen din av? Lykke til på denne arbeidsplassen. 

Anonymkode: bd959...8d7

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Høres ut som noe du bør ta opp med tillitsvalgt og verneombud. Er du fagorganisert? Det kollegaen din gjør er på grensa til flere punkt i arbeidsmiljøloven. 

Anonymkode: d6b7b...626

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du skal gi han boka "The Game" av Neil Strauss. Nei, det er ikke troll. Han her trenger å 1, skaffe seg flere prospekter, 2, bli vant til avvisning.

Det er skremmende mange gutter (som med tiden blir menn, på papiret) som ikke har prøvd seg på en sunn mengde damer før de blir grinebitere. Det er som med jobbsøknader, de fleste blir avvist. Det er bedre om du peker han i retning av sjekkebøker enn å solidifisere det som har gjort at han blir "aggressiv til avvisning".

The Game var litt vel åpenbar for min del, men Positive Male Masculinity av Rollo Thomassi var fantastisk,

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Høres ut som noe du bør ta opp med tillitsvalgt og verneombud. Er du fagorganisert? Det kollegaen din gjør er på grensa til flere punkt i arbeidsmiljøloven. 

Anonymkode: d6b7b...626

Han er ikke seksuelt på eller voldelig. Det er sure miner og invitasjoner om hverandre. Føler det er en gråsone.

Skrevet

Hadde også en slik en etter meg en gang, men var ikke så uheldig at det var en jeg måtte omgåes. Føler med deg ts.

Anonymkode: 1e368...789

• Liker 3
Skrevet

Verna bedrift?

Anonymkode: 2fff7...9c7

Skrevet

Føler med deg, har stått i det samme. Big time incel-kollega som ikke tok hverken et hint eller tydelig NEI. Ekstremt ubehagelig. Leder reagerte heldiigvis kraftig mot ham. Ellers er det å unngå enhver form for blikkontakt, samtale osv som ikke er tvingende nødvendig. Sånne folk tror at å si Hei er et frieri. 

Anonymkode: 5173c...246

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Føler med deg, har stått i det samme. Big time incel-kollega som ikke tok hverken et hint eller tydelig NEI. Ekstremt ubehagelig. Leder reagerte heldiigvis kraftig mot ham. Ellers er det å unngå enhver form for blikkontakt, samtale osv som ikke er tvingende nødvendig. Sånne folk tror at å si Hei er et frieri. 

Jeg vet ikke om han er incel. Han er ikke generelt kvinnefiendtlig, tror jeg. Akkurat nå tenker jeg at det må være noe gærent med de sosiale antennene. Det hele virker veldig random, for det er en bedrift med nesten 30 ansatte og jeg har ikke hatt veldig mye ekstra kontakt med denne kollegaen i forkant. Men; jeg er eneste dame på jobben. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Med folk som tror at alt er frieri så blir man på en måte satt i fengsel, for man kan ikke si en dritt… er digg på jobben for da kan jeg late som at jeg er gal etter en fyr, som er underholdende, men jeg mener da ikke noe romantisk med det. Det er bare digg å få lov til å digge noen, hehe. 

Anonymkode: 1da6f...f85

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg vet ikke om han er incel. Han er ikke generelt kvinnefiendtlig, tror jeg. Akkurat nå tenker jeg at det må være noe gærent med de sosiale antennene. Det hele virker veldig random, for det er en bedrift med nesten 30 ansatte og jeg har ikke hatt veldig mye ekstra kontakt med denne kollegaen i forkant. Men; jeg er eneste dame på jobben. 

Det er jo enda godt han ikke er det da👍🏻Helt random her og, har såvidt snakket med mennesket og vi er også så mange ansatte. Kan være fordi du er eneste dame ja, uansett bør din leder ta tak i dette, for det er ikke noe du skal måtte stå i på jobb❤️

Skrevet

Si at du ikke dater kollegaer.... så enten slutter han å tilby eller finner seg ny jobb... så blir du kvitt ham uansett 

Anonymkode: e5b92...562

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...