AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Del Skrevet 16. januar Hvilket er finest? Anonymkode: 03706...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Del Skrevet 16. januar Lilly. Anonymkode: 53440...d35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 16. januar #3 Del Skrevet 16. januar Lilly. Eller Lilli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Del Skrevet 16. januar Lævra Anonymkode: 2160f...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #5 Del Skrevet 16. januar Lilith Anonymkode: 6edb7...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 16. januar #6 Del Skrevet 16. januar (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lævra Anonymkode: 2160f...239 Hvor i landet uttales Laura slik? Endret 16. januar av Jonette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar Lilli. Men syns Lilly er finere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar Lilly, ikke Lilli. Anonymkode: 60a18...f38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gs1721 Skrevet 2. februar #9 Del Skrevet 2. februar Lilli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #10 Del Skrevet 2. februar Laura er veldig fint! Anonymkode: 889d6...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #11 Del Skrevet 2. februar Skal det uttales Læura eller Låra? Eller blir det litt opp til hva folk foretrekker? Anonymkode: 0c713...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #12 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skal det uttales Læura eller Låra? Eller blir det litt opp til hva folk foretrekker? Anonymkode: 0c713...fb2 Det uttales vel "Laura"? Som det skrives. Anonymkode: 889d6...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #13 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det uttales vel "Laura"? Som det skrives. Anonymkode: 889d6...e52 Tja, i Nord-Norge blir det vel Løura, og på tysk/spansk/portugisisk Laora, så mange ulike varianter i tillegg til de allerede nevnte Læura og Låra... sikkert noen som vil finne på å uttale det Lævra også! Anonymkode: 156d1...464 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #14 Del Skrevet 7. februar Laura🥰 Anonymkode: d3b13...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #15 Del Skrevet 7. februar Lilli Anonymkode: 0b8d4...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #16 Del Skrevet 7. februar Laura, fordi Lilli høres ut som et kallenavn til et lite barn. "Lille-Ingrid" forkortet til "Lilli" eller noe sånt. Jeg ville uttalt det Laura med "au-lyden likt som i Aurora (sånn vi sier det på Indre Østlandet... ikke verken en Æ-lyd eller en Å-lyd). Anonymkode: eef57...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #17 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Laura, fordi Lilli høres ut som et kallenavn til et lite barn. "Lille-Ingrid" forkortet til "Lilli" eller noe sånt. Jeg ville uttalt det Laura med "au-lyden likt som i Aurora (sånn vi sier det på Indre Østlandet... ikke verken en Æ-lyd eller en Å-lyd). Anonymkode: eef57...4ee Men Aurora uttales vel også med æ-lyd? Ikke au som i forkortelsen FAU Anonymkode: 0c713...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #18 Del Skrevet 7. februar Heter ikke annenhver unge Lilli/Lilly nå etterhvert? Gå for Laura👍🏼 Anonymkode: fd2af...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #19 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Laura, fordi Lilli høres ut som et kallenavn til et lite barn. "Lille-Ingrid" forkortet til "Lilli" eller noe sånt. Jeg ville uttalt det Laura med "au-lyden likt som i Aurora (sånn vi sier det på Indre Østlandet... ikke verken en Æ-lyd eller en Å-lyd). Anonymkode: eef57...4ee Enig! Jeg syns Laura er et nydelig navn ♥️ Jeg skjønner ikke hvorfor noen på død og liv må "ødelegge" navnet med å uttale det feil. Noen uttaler Aurora for Ævrora og, men navnet har likevel vært veldig poppis i mange år. Samme med f.eks Audun/Ævdun. Anonymkode: 19c9c...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #20 Del Skrevet 7. februar Oldemoren min het Laura, hun ga streng beskjed om at hun ikke ville ha noen oppkalt etter seg😅Hun likte ikke navnet sitt. Selv synes jeg det er fint, uttaler det «Løura» Anonymkode: ae8e5...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå