Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Søkte på en stilling innenfor kommunal sektor for noen uker siden. Ble innkalt fortløpende til intervju, som ut fra mitt ståsted, og utfra intervjuenes ståsted gikk veldig bra. Samtalen fløt, og vi kunne ha blitt sittende lenger hvis det ikke var for at de hadde andre intervju samme dag. De syntes det var veldig hyggelig, noe jeg også bekreftet. Dagen etter intervjuet ble referanse ringt. Dette er nå ca en uke siden. Jeg har fremdeles ikke hørt noe. 

Er sykemeldt fra nåværende jobb, så ventetiden blir selvsagt lenger da.. De sa at de ville høre fra seg og visste mer i begynnelsen av denne uken, (men er jo tirsdag allerede) 🫣 Dette er en jobb jeg har veldig lyst på!

Hva tenker dere? Erfaring fra kommunal sektor og rekrutterings prosess?

Har kun erfaring med privat, og det var ansettelse på dagen omtrent..

Anonymkode: ce3b5...3c1

Skrevet

De må være jævla nøye på å gjøre ting riktig, fordi absolutt alt blir offentlig tilgjengelig. Kombinert med generell avslappet forhold til effektivitet i offentlig sektor, tar ting fort tid. Det positive er at du vil få avslagsbrev om du ikke blir tilsatt. Det får man ikke alltid hos private; de kan fint ghoste deg hvis de vil.

Anonymkode: 81a70...256

Skrevet

Jeg fikk stillingen 🥳

Anonymkode: ce3b5...3c1

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...