AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #1 Skrevet 16. januar 2024 Kommer det egentlig noe godt ut av å lese her? Bare bitre menn og kvinner på min egen alder( slutten av 30-årene). Folk blir radikaliserte antimenn/antikvinner av å lese her. Ingenting er mer vondt enn det å være enslig og ikke være i nærheten når man er halvveis til 80. La oss jobbe med oss selv istedenfor. Anonymkode: 0e553...5c8 10 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #2 Skrevet 16. januar 2024 Dette, sammen med Rampelys, må være de verste underforumene på KG når det kommer til å vise de dårlige sidene av oss mennesker. Anonymkode: 3b191...adc
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #3 Skrevet 16. januar 2024 Alder varierer, men at det er ekstremt her, J A. Hjelpen du får er å miste håpet i mange tilfeller. Men det ser jeg andre steder på nett også, det er noe med singelhet som bringer frem det verste i folk, å da mener jeg temaet, for mange av de som sprer negativitet er ikke single. Noen sender dødstrusler til kvinner som er singel og barnløs, å hun ville jo til å med egentlig ha mann og barn, det er vill vest der ute, forstår ikke hvordan noen kan tenke slik. Hadde som nyttårs forsett å ikke svare noen når de er åpenbart ute etter å spre kvalme, men har ikke holdt meg unna. Takk for at du minte meg på det 😊 Tror oppriktig at livet blir verre av å lese på nett generellt. Anonymkode: 58164...691 2 1
miss summers Skrevet 16. januar 2024 #4 Skrevet 16. januar 2024 Alle har veldig bastante meninger om andres relasjoner, uten å vite noen nyanser eller menneskene bak. Mennesker er komplekse og individuelle, og kommer ikke med én fasit. Nå er jeg langt nede, og dette forumet løfter meg i alle fall ikke opp. Det er kvinnehat, mannehat, og alt er bare dritt. Men jeg er likevel i dyp kjærlighetssorg over en flott mann. Og jeg syns jo jeg er flott selv. Så det er et selvmotsigende forum. Jeg liker menn og syns det er mange flotte der ute. Jeg bare klarer ikke holde på en av de. Kan ikke hate menn av den grunn. Er her for å distrahere meg, men det hjelper ikke mye. 4 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #5 Skrevet 16. januar 2024 1 hour ago, miss summers said: Alle har veldig bastante meninger om andres relasjoner, uten å vite noen nyanser eller menneskene bak. Mennesker er komplekse og individuelle, og kommer ikke med én fasit. Nå er jeg langt nede, og dette forumet løfter meg i alle fall ikke opp. Det er kvinnehat, mannehat, og alt er bare dritt. Men jeg er likevel i dyp kjærlighetssorg over en flott mann. Og jeg syns jo jeg er flott selv. Så det er et selvmotsigende forum. Jeg liker menn og syns det er mange flotte der ute. Jeg bare klarer ikke holde på en av de. Kan ikke hate menn av den grunn. Er her for å distrahere meg, men det hjelper ikke mye. Det kan være lurt å gå på avvenning. Jeg mister lysten til å date når jeg leser all dritten her. Av en eller annen grunn går jeg inn her når jeg kjeder meg. Jeg prøver å gi folk saklige svar når jeg føler jeg har noe, men det er jo bare et piss i havet... M48 Anonymkode: fc85e...1fc 2 1 2
miss summers Skrevet 16. januar 2024 #6 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kan være lurt å gå på avvenning. Jeg mister lysten til å date når jeg leser all dritten her. Av en eller annen grunn går jeg inn her når jeg kjeder meg. Jeg prøver å gi folk saklige svar når jeg føler jeg har noe, men det er jo bare et piss i havet... M48 Anonymkode: fc85e...1fc Er i desperat behov for distraksjon. Så dette blir destruktive dager 😩
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #7 Skrevet 16. januar 2024 Enig. Best å holde seg mest unna om man ikke skal miste helt trua på folk. Anonymkode: 9c23b...a8a 1
Q2012 Skrevet 16. januar 2024 #8 Skrevet 16. januar 2024 Enig, det er faktisk ganske trist her. Og hvis jeg leser hva men skiver syns jeg ikke det er så rart at folk er single. I stedet for å prøve å muntre hverandre opp vil de heller få noen til å føle seg dårlig. 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #9 Skrevet 16. januar 2024 Enig, mister helt troen på menneskeheten faktisk. Anonymkode: 668fe...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #10 Skrevet 16. januar 2024 Har absolutt lest mye direkte absurd her inne ja.. men tenker nok mange er ute etter å provosere, selv om noen sikkert oppriktig mener det. Noen er jo kanskje ikke helt i vater heller… Jeg har fremdeles til gode å høre disse tingene diskutert ute i livet, selv om jeg kjenner flere enslige både menn og damer. 😊 Folk flest er jo normale folk på godt og vondt, heldigvis. Anonymkode: 87ee9...71f 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #11 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette, sammen med Rampelys, må være de verste underforumene på KG når det kommer til å vise de dårlige sidene av oss mennesker. Anonymkode: 3b191...adc Da her du ikke tilbragt mye tid verken i forumet for samliv eller barn og familie. 90-100% av trådene der handler om psykisk eller fysisk vold, gjerne begått av ts mot småunger oppildnet av kg’s medlemmer i uttaler type «barn må straffes» eller «vis dem hvem som bestemmer!» eller «ja, du kan fortsette å utøve tung psykisk vold mot barn/partner, øk den gjerne!» Hadde moderatorer luket ut oppfordring til og omtale av utført psykisk vold her på forumet ville mange av trådene i de forumene vært tomme. Anonymkode: ea513...805
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #12 Skrevet 16. januar 2024 Det du får her, er det som blir igjen om du kaster hele samfunnet i en stor jerngryte og lar det stå å simre i noen timer. Til slutt har du redusert alt ned til de sterkeste aromatene. Anonymkode: a8c08...8c7 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #13 Skrevet 16. januar 2024 Bruker å gå inn her de få gangene i året jeg vurderer å starte å date, men innser kjapt at jeg er meeeget lykkelig som singel:) Mange idioter der ute, og mange som lar seg behandle som søppel. Det er ganske trist å lese, men glad for at det ikke er meg. Er blitt så gammel og erfaren at jeg har ikke tid til å bli tullet med, og fatter ikke at folk er så desperate etter kjæreste at de lar seg degraderer til et ingenting. Anonymkode: 3c23d...21f
LadeJarl Skrevet 16. januar 2024 #14 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kommer det egentlig noe godt ut av å lese her? Bare bitre menn og kvinner på min egen alder( slutten av 30-årene). Folk blir radikaliserte antimenn/antikvinner av å lese her. Ingenting er mer vondt enn det å være enslig og ikke være i nærheten når man er halvveis til 80. La oss jobbe med oss selv istedenfor. Anonymkode: 0e553...5c8 Tvert imot vil jeg si...her er det masse masse å lære...pluss en god del trolling....😃
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #15 Skrevet 16. januar 2024 Tenker det er litt øye som ser. Jeg blir lei meg av å se hvor mange som virkelig sliter, samtidig blir jeg ikke overrasket over hvor mange av de som sliter som ønsker å slite. Det finnes brukere her inne som har mange gode råd og vi får løsninger i enkelte tråder som jeg tror kan hjelpe mange. Men få vil ha løsninger. De fleste vil bare sutre og klage. Anonymkode: 0d129...fa6 1
Gjest Osenua Skrevet 16. januar 2024 #16 Skrevet 16. januar 2024 Helt enig. KG bringte det verste ut av meg. Det ble ganske ille
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #17 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Bruker å gå inn her de få gangene i året jeg vurderer å starte å date, men innser kjapt at jeg er meeeget lykkelig som singel:) Mange idioter der ute, og mange som lar seg behandle som søppel. Det er ganske trist å lese, men glad for at det ikke er meg. Er blitt så gammel og erfaren at jeg har ikke tid til å bli tullet med, og fatter ikke at folk er så desperate etter kjæreste at de lar seg degraderer til et ingenting. Anonymkode: 3c23d...21f Ikke tro at det her inne beskriver dating livet. Ingen jeg møter i virkeligheten har sakt noe av det negative jeg har lest her inne, kanskje har de tenkt det. Men ha i bakhodet at mennesker er ulike. Dating er nok vanskelig, men det er ikke like vanskelig når du først møter riktig person 😊 Å bli degradert til ingenting er ikke en opplevelse alle har, jeg har aldri vært der. Anonymkode: 58164...691
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #18 Skrevet 16. januar 2024 Sammenlign med Rampelys aka Finn deg en blogger og trakasser 24/7, så er det egentlig ganske koselig her inne. Anonymkode: 05bec...d67 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #19 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sammenlign med Rampelys aka Finn deg en blogger og trakasser 24/7, så er det egentlig ganske koselig her inne. Anonymkode: 05bec...d67 De er veldig stalker isj de som er opphengt i bloggere. Anonymkode: 58164...691
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #20 Skrevet 16. januar 2024 34 minutter siden, AnonymBruker said: Enig, mister helt troen på menneskeheten faktisk. Anonymkode: 668fe...6bc Det gjorde jeg for lenge siden med hvordan samfunnet går vestover Underforumet er underholdende i mine øyne, og ikke minst interessant å se alle de forskjellige meningene til tross for hvor negative enkelte er. Anonymkode: 4f74f...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå