Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #1 Skrevet 29. januar 2006 Jeg trenger å bli kvitt vann i kroppen. Har mensen nå og har søren meg gått opp 4,5 kilo!! Føler meg tykk og fæl samt at beina mine likner tømmerstokker Hva kan jeg ta for å få vekk noe av vannet? Har prøvd grønn te, men uten hell. Veldig takknemlig for svar!
Gjest Jalileh Skrevet 29. januar 2006 #2 Skrevet 29. januar 2006 Jeg fikk vanndrivende av legen. Diural het den. Hjelper godt.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #3 Skrevet 29. januar 2006 Jeg fikk vanndrivende av legen. Diural het den. Hjelper godt. ← Veldig viktig at dette brukes i samråd med lege!!! kan gå på blodtrykk og hjerte hvis det brukes feil.
Gjest Jalileh Skrevet 29. januar 2006 #4 Skrevet 29. januar 2006 Veldig viktig at dette brukes i samråd med lege!!! kan gå på blodtrykk og hjerte hvis det brukes feil. ← ja, er vel derfor det er reseptbelagt vil jeg tro? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 Husk å drikke noek vann når dere tar vanndrivende!!
Gjest vimse Skrevet 30. januar 2006 #6 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Jeg ville vel kanskje ikke bekymret meg så veldig hvis det er en engangshendelse... Og det er jo vanlig å gå litt opp i vekt når man har menstruasjon.. Endret 30. januar 2006 av vimselims
Gjest Malina Skrevet 13. februar 2006 #7 Skrevet 13. februar 2006 Husk å drikke noek vann når dere tar vanndrivende!! ← Det er også viktig at dere sørger for å få i dere nok kalium når dere tar vanndrivende medikamenter. mangel på kalium er en vanlig "komplikasjon" v/bruk av slike medisiner. Det kan føre til forstyrresler i hjerterytmen!! Ta tilskudd av det eller vær ekstra påpasselig med kosten(spis f eks bananer, appelsin)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå