AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #21 Del Skrevet 17. januar 2024 Hensatt skrev (11 timer siden): Jeg lurer fremdeles på hvorfor man må aktivere kupongene i appen. Påvirker det hvilke kuponger man får neste gang? Om det ikke har en funksjon kunne de vel bare trukket fra beløpet neste gang jeg handler... Aktiveringen har i alle fall én "fordel". Jeg får ofte kuponger på de samme varene slik at jeg har en som utløper om en uke og en som utløper om en måned. Hvis både den nye og gamle kupongen er aktivert, har jeg ofte opplevd at den nyeste trekkes når jeg handler varen, så går den eldste ut uka etter... 🤷♂️ Dette kunne selvsagt vært løst ved at den eldste kupongen automatisk brukes først, men enn så lenge får jeg heller passe på å ikke aktivere duplikatkuponger før den eldste er brukt. (Jeg kontaktet en gang coop for å spørre om ikke dette burde vært fikset og fikk til svar at det automatisk var den kupongen som ga den beste rabatten som ble brukt. Ikke en god forklaring all den tid jeg opplever dette på kuponger med akkurat samme rabatt.) Anonymkode: cdce1...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #22 Del Skrevet 17. januar 2024 12 hours ago, Hensatt said: Jeg lurer fremdeles på hvorfor man må aktivere kupongene i appen. Påvirker det hvilke kuponger man får neste gang? Om det ikke har en funksjon kunne de vel bare trukket fra beløpet neste gang jeg handler... For at du skal være en AKTIV kunde. Det er sånn det er. Du "får" ikke uten å aktivt si "jatakk". Rema 1000 har svart på dette: https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/ae-grep-overrasker-veldig-tungvint/15933969/ Anonymkode: 187e8...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #23 Del Skrevet 17. januar 2024 13 hours ago, Hensatt said: Jeg lurer fremdeles på hvorfor man må aktivere kupongene i appen. Påvirker det hvilke kuponger man får neste gang? Om det ikke har en funksjon kunne de vel bare trukket fra beløpet neste gang jeg handler... Akkurat denne er enkel, dette gjør de i håp om at du skal handle varen, og glemme å aktivere kupongen. Anonymkode: 0f6d6...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå