AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #1 Del Skrevet 16. januar 2024 1. Er det slutt på kupongar no? 2. Er det umogleg å scanne medlemskortet sitt i kassa? Altså at ein må ha app? Anonymkode: 52fdd...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #2 Del Skrevet 16. januar 2024 1) nei, de ligger i mappen hvor du må aktivere dem før du bruker dem. 2) nei, du kan fortsatt skanne fysisk medlemskort i kassen Anonymkode: 2b0cf...f01 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #3 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1) nei, de ligger i mappen hvor du må aktivere dem før du bruker dem. 2) nei, du kan fortsatt skanne fysisk medlemskort i kassen Anonymkode: 2b0cf...f01 *appen Anonymkode: 2b0cf...f01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #4 Del Skrevet 16. januar 2024 1. Nei, jeg har flere kuponger akkurat nå i appen. Noen har jeg aktivert, andre ikke. 2. Nei, du kan skanne fysisk medlemskort Anonymkode: 187e8...41f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #5 Del Skrevet 16. januar 2024 For å presisere litt. De gamle medlemskortene sluttet å fungere 8. januar i år, men har du fått nytt kort kan du fortsatt skanne dette. Coop-ansatt Anonymkode: 28d97...c21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #6 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): For å presisere litt. De gamle medlemskortene sluttet å fungere 8. januar i år, men har du fått nytt kort kan du fortsatt skanne dette. Coop-ansatt Anonymkode: 28d97...c21 Takk Og korleis får ein nytt kort? Anonymkode: 52fdd...8f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #7 Del Skrevet 16. januar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Takk Og korleis får ein nytt kort? Anonymkode: 52fdd...8f2 Coop sine egne nettsider sier at det kan du bestille via min side på Coop.no eller ta kontakt med kunde- og medlemsservice. Det meste får du svar på når du søker på google https://kundeservice.coop.no/csp?id=coop_sp_kb_article&sys_id=66684d568702891042fbb99c8bbb3599&table=kb_knowledge Anonymkode: 187e8...41f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 16. januar 2024 #8 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): For å presisere litt. De gamle medlemskortene sluttet å fungere 8. januar i år, men har du fått nytt kort kan du fortsatt skanne dette. Coop-ansatt Anonymkode: 28d97...c21 Hm. Så da fungerer ikke kortet sønnen fikk i nov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 16. januar 2024 #9 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Coop sine egne nettsider sier at det kan du bestille via min side på Coop.no eller ta kontakt med kunde- og medlemsservice. Det meste får du svar på når du søker på google https://kundeservice.coop.no/csp?id=coop_sp_kb_article&sys_id=66684d568702891042fbb99c8bbb3599&table=kb_knowledge Anonymkode: 187e8...41f I følge den linken er fremsiden på de nye kortene helt blank, men det stemmer jo ikke. De burde valgt et bedre illustrasjonsbilde så folk ikke blir forvirret. Slik det er fremstilt kunne jeg tro at jeg har et gammelt kort... For å presisere. Også på de nye kortene står det en utheved tallkode, samt ditt navn og navn på samvirkelaget ditt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #10 Del Skrevet 16. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: 1. Er det slutt på kupongar no? 2. Er det umogleg å scanne medlemskortet sitt i kassa? Altså at ein må ha app? Anonymkode: 52fdd...8f2 Det er slutt på kuponger for utvalgte kunder, jeg er dessverre en av de utvalgte. Men har skaffet med nytt plastkort som fortsatt virker. Blir likevel mindre handel der for min del når de dropper å gi meg kuponger. Anonymkode: 0f6d6...f38 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #11 Del Skrevet 16. januar 2024 Slutt på kuponger i posten. Kommer kun i appen nå. Aldri scannet fra app’en, mest lettvint med vanlige medlemskortet synes jeg - og det fungerer helt fint. Nytt kort kom i posten automatisk i fjor en gang? Sjekk om de har rett adresse registrert på deg? Anonymkode: 22e91...ec8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. januar 2024 #12 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er slutt på kuponger for utvalgte kunder, jeg er dessverre en av de utvalgte. Men har skaffet med nytt plastkort som fortsatt virker. Blir likevel mindre handel der for min del når de dropper å gi meg kuponger. Anonymkode: 0f6d6...f38 Du kan lese denne står i artikkelen at du må kontakte Coop for å endre referansegruppe https://gjerrigknark.com/Sparetips/Shopping-og-netthandel/Far-du-ikke-gratiskuponger-eller-rabattkuponger-fra-Coop 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #13 Del Skrevet 16. januar 2024 32 minutter siden, Maskinfører said: Du kan lese denne står i artikkelen at du må kontakte Coop for å endre referansegruppe https://gjerrigknark.com/Sparetips/Shopping-og-netthandel/Far-du-ikke-gratiskuponger-eller-rabattkuponger-fra-Coop Jeg tok kontakt for en stund siden, men får ingenting. Anonymkode: 0f6d6...f38 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. januar 2024 #14 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg tok kontakt for en stund siden, men får ingenting. Anonymkode: 0f6d6...f38 Gjør du ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #15 Del Skrevet 16. januar 2024 6 minutter siden, Maskinfører said: Gjør du ikke ? Nei. Var ikke mange kronene jeg sparte da, men synes veldig lite om at de lager seg egne lister over kunder som ikke skal få tilbud. Men tror nok alt sånt personlig forsvinner alle steder etter hvert. Rema har jo allerede pulverisert sine tilbud. Anonymkode: 0f6d6...f38 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. januar 2024 #16 Del Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Nei. Var ikke mange kronene jeg sparte da, men synes veldig lite om at de lager seg egne lister over kunder som ikke skal få tilbud. Men tror nok alt sånt personlig forsvinner alle steder etter hvert. Rema har jo allerede pulverisert sine tilbud. Anonymkode: 0f6d6...f38 Ikke det nei ☹️ ja jeg syns også det er dårlig rett og slett diskriminerende ja det vil nok forsvinne ☹️ er du kunde hos Fjordkraft får du bonus hos Trumf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 16. januar 2024 #17 Del Skrevet 16. januar 2024 Jeg lurer fremdeles på hvorfor man må aktivere kupongene i appen. Påvirker det hvilke kuponger man får neste gang? Om det ikke har en funksjon kunne de vel bare trukket fra beløpet neste gang jeg handler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #18 Del Skrevet 17. januar 2024 Hensatt skrev (2 timer siden): Jeg lurer fremdeles på hvorfor man må aktivere kupongene i appen. Påvirker det hvilke kuponger man får neste gang? Om det ikke har en funksjon kunne de vel bare trukket fra beløpet neste gang jeg handler... Hovedsaklig så får det deg vel inn i appen? Alltid tenkt det var poenget, for da får de deg inn der og du ser andre tilbud og kampanjer de har = større sjanse for å lokke deg til butikken. Anonymkode: 22e91...ec8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 17. januar 2024 #19 Del Skrevet 17. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hovedsaklig så får det deg vel inn i appen? Alltid tenkt det var poenget, for da får de deg inn der og du ser andre tilbud og kampanjer de har = større sjanse for å lokke deg til butikken. Anonymkode: 22e91...ec8 Man må jo fortsatt inn i appen for å se hvilke kuponger man har fått, så det er i så fall et rart argument. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2024 #20 Del Skrevet 17. januar 2024 Hensatt skrev (11 minutter siden): Man må jo fortsatt inn i appen for å se hvilke kuponger man har fått, så det er i så fall et rart argument. Men må du inn for å aktivere dem kreves det en aktiv handling av deg, som høyner sjansen for at du husker det. For ellers er de jo ubrukelige. Måtte du ikke aktivere de, kunne du bare ignorert appen, og fått avslag på den vanlige handelen din. Anonymkode: 22e91...ec8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå