AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #1 Skrevet 16. januar 2024 Hei ! Prøvd å Google opp og ned, og snakket med lege men får ingen svar. jeg er en ung jente som fikk akutt leddgikt, har blitt en del medisiner dette året inkludert mikrodoser med cellegift jeg skal gå på resten av livet. I kort tid etter oppstart fikk jeg en veldig økt mengde utflod, ingen spesiell lukt eller farge. litt tyntflytende, ganske irriterende for mengden er såppas at jeg konstant må gå med innlegg. har tatt kjønnssykdom prøver tilfelle, helt fine. har tatt soppkurer, og vaginale tabletter mot ubalanse ingen ting fungerer. noen har opplevd det samme med cellegift eller har tips ? har også mistet sexlysten min helt, er alene og tenker aldri på det. Før var det absolutt ikke sånn.. Anonymkode: 2687d...b7d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #2 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei ! Prøvd å Google opp og ned, og snakket med lege men får ingen svar. jeg er en ung jente som fikk akutt leddgikt, har blitt en del medisiner dette året inkludert mikrodoser med cellegift jeg skal gå på resten av livet. I kort tid etter oppstart fikk jeg en veldig økt mengde utflod, ingen spesiell lukt eller farge. litt tyntflytende, ganske irriterende for mengden er såppas at jeg konstant må gå med innlegg. har tatt kjønnssykdom prøver tilfelle, helt fine. har tatt soppkurer, og vaginale tabletter mot ubalanse ingen ting fungerer. noen har opplevd det samme med cellegift eller har tips ? har også mistet sexlysten min helt, er alene og tenker aldri på det. Før var det absolutt ikke sånn.. Anonymkode: 2687d...b7d Jeg har gått på metotreksat (som sikkert er den lavdose cellegiften du også går på), og jeg hadde aldri dette problemet. Vet ikke om det står oppført som bivirkning heller? Du kan jo sjekke? Det er ikke sikkert det har sammenheng, men spør legen😊 Anonymkode: 5c4f0...7a7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #3 Skrevet 16. januar 2024 Jeg har ikke hatt disse bivirkningene. Anonymkode: 83171...f3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå