AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #1 Skrevet 16. januar 2024 Hei, Kan noen hjelpe meg å forstå?. Jeg har månedslønn, så i et normalt år så får jeg utbetalt lønn 11 måneder og så får jeg utbetalt feriepenger (i stedet for junilønnen). Har det absolutt null å si for min totale utbetaling om jeg tar ferien i f.eks mars, eller om jeg tar ferien etter permisjonen? Anonymkode: 7b44a...06f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #2 Skrevet 16. januar 2024 Det burde stemme, det. Du får feriepenger i stedet for lønn i juni, men hvis du i stedet tok ferien din i mars så jobber du heller i juni. Totalt sett har du jobbet det du skal, og fått betalt det du skal. Anonymkode: 1a17c...bdd
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #3 Skrevet 16. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Det burde stemme, det. Du får feriepenger i stedet for lønn i juni, men hvis du i stedet tok ferien din i mars så jobber du heller i juni. Totalt sett har du jobbet det du skal, og fått betalt det du skal. Anonymkode: 1a17c...bdd Dette Anonymkode: 9c88f...64b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå