AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #1 Skrevet 16. januar 2024 Kikker på Maldivene til sommerferien med barn på 5 og 8 år. lurer på om noen her har vært på Maldivene med barn og kan komme med sine anbefalinger? Er det mest egnet for voksene kanskje? Ville bodd på barnevennlig hotell via ving eller tui evt. Anonymkode: 29f1e...4d2
Plenum77 Skrevet 19. februar 2024 #2 Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 11.24): Kikker på Maldivene til sommerferien med barn på 5 og 8 år. lurer på om noen her har vært på Maldivene med barn og kan komme med sine anbefalinger? Er det mest egnet for voksene kanskje? Ville bodd på barnevennlig hotell via ving eller tui evt. Anonymkode: 29f1e...4d2 Sjekk ut Jawakara Island, selges også på Ving.no Nytt 5-stjerner familieresort som åpnet i oktober 2023. Har alt fra golfbane til lekeland til delfincruise.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #3 Skrevet 20. februar 2024 Hmm, bare vær forberedt på at turen dit og tilbake er ei skikkelig melkerute!! Var der på bryllupsreise, hadde aldri dratt med så små barn. Forsinkelser, sove på flyplass, mye venting.. mellomlanding i Colombo Sri Lanka og det var ikke akkurat en flyplass du vil være lenge på. Vi måtte være flere timer hver vei. Vurder om det er verdt det eller om det kan vente noen år. Reiste med Ving. Anonymkode: 4aefd...6bc 1 1
Sunshade83 Skrevet 20. februar 2024 #4 Skrevet 20. februar 2024 Var på Maldivene for en del år tilbake og det var både fint og barnevennlig, men jeg ville ventet til barna var litt større slik at de fikk skikkelig utbytte av snorkling. Det er ikke «bare bare» å manøvrere seg rundt fisk som ikke alltid er like vennlig innstilt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #5 Skrevet 21. februar 2024 Maldivene er ikke plass jeg ville reist med barn. Det er jo ingenting for barn å gjøre der. Anonymkode: aa775...3b2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2024 #6 Skrevet 21. februar 2024 https://www.dagbladet.no/nyheter/jente-15-domt-til-piskeslag-etter-a-ha-blitt-voldtatt/64026302 Jeg ville aldri reist til Maldivene eller land som praktiserer Sharia. Anonymkode: 5035f...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå