Gå til innhold

Kan noen fortelle meg......

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

-hvorfor bilister ikke sakker på farten når de kjører forbi en fotgjenger og en søldam?

-hvorfor røykere stiller seg rett utenfor døra for å røyke og trur at det er mer hensynsfullt enn å røyke inne og blåse røyken rett i trynet på andre?

-hvorfor ikke-røykere alltid skal ha det til at røykere er noen egoistiske og hensynløse dævler?

-hvorfor røykere mener ikke-røykere ikke gjør annet enn å klage?

-hvorfor ikke hunde-eiere kan ha hunden i bånd i det minste når de ferdes der andre folk ferdes (da menes også skogen og turstier...)?

-hvorfor må folk spise hvitløk når de skal omgås med folk etterpå?

-hvorfor babyer og småunger må hyle og skrike i butikken?

-hvorfor fuglene må kvitre så infernalsk om morran?

-hvorfor pensjonister må menge seg med oss andre, de sakker ned trafikken?

-hvorfor må vi ha mennesker med brun hud i Norge? De stinker, og de er frekke og late?

-hvorfor kan ikke alle fjortisjenter sperres inne til fjortisalderen er over, det er sååååå irriterende med denne fnisingen deres?

-hvorfor er det om å gjøre for fjortisjenter å snakke høyest mulig på bussen?

-hvorfor kan ikke folk smile når de vet at det er et service yrke de har valgt?

- hvorfor må jeg betale husleie på et hus som er mitt, som jeg har kjøpt og betalt?

-hvorfor kan ikke kvinner bare si rett ut til mannen at hun vil de skal bytte julegaver istedetfor å håpe at mannen finner ut selv at det er det hun vil?

-hvorfor kan ikke menn bli født som tankelesere?

-hvorfor blir ikke barn født med en bruksanvisning?

-hvorfor kan ikke alle være født slanke og pene og høye?

-hvorfor i all verden måtte man begynne å bruke penger som betalingsmiddel for snørr og ørten år siden? Se hva det har ført til......

-hvorfor kunne man ikke fortsatt å betale for en kylling med to brød?

Hmmmmmmmmmmm, tråden var egentlig ment som et spark bak til alle de som klager over røykere og syklister osv. Allerede i første innlegg klarer jeg altså å spore av. Visste ikke at jeg lurte på så mye jeg.

Noen som vet hvorfor på alt?

Videoannonse
Annonse
Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Alt dette er bestemt KUN fordi du skal ha noe å lure på! :evil:

Skrevet

DUVERDEN SÅ RESONNERENDE VI VAR I DAG DA ?

-hvorfor bilister ikke sakker på farten når de kjører forbi en fotgjenger og en søldam?

Det lurer jeg også på. Enkelte bilførere er ego og driter i alle andre enn seg selv. Sånn skal jeg IKKE bli.

-hvorfor røykere stiller seg rett utenfor døra for å røyke og trur at det er mer hensynsfullt enn å røyke inne og blåse røyken rett i trynet på andre?

Noen vet vel ikke bedre ?

-hvorfor ikke-røykere alltid skal ha det til at røykere er noen egoistiske og hensynløse dævler?
Fordi enkelte antirøykere og x-røykere blir fanatiske og sier at sigg er roten til alt vondt...

-hvorfor røykere mener ikke-røykere ikke gjør annet enn å klage?
Fordi det negative gjør ofte mer inntrykk enn det positive i den sammenhengen

-hvorfor ikke hunde-eiere kan ha hunden i bånd i det minste når de ferdes der andre folk ferdes (da menes også skogen og turstier...)?
Det lurer jeg og på. Idiotisk er det med tanke på alle episodene hvor hunder har skadet eller drept mennesker

-hvorfor må folk spise hvitløk når de skal omgås med folk etterpå?
Tja. Vet ikke. De GIR VEL F!? De må jo få lov til å spise det de vil ? Jeg bryr meg ikke om slikt.

-hvorfor babyer og småunger må hyle og skrike i butikken?
Kanskje de ser sitt snitt til å irritere og påvirke mor og/eller far mest mulig foran andre. Blir litt lettere å få vilja si da, når foreldre blir satt under press (?)

-hvorfor fuglene må kvitre så infernalsk om morran?
Er DET noe problem da? Kanske hvis man er fyllesyk hver dag, så.

-hvorfor pensjonister må menge seg med oss andre, de sakker ned trafikken?
De må jo få kjøre de og. Dårlige tilbens er noen av dem også. Men det er viktig at legene passer på å si stopp for bilkjøring når de begynner i kjøre i motgående kjørefelt og kjøre ned folk da.

-hvorfor må vi ha mennesker med brun hud i Norge? De stinker, og de er frekke og late?
Det er ville påstander og du virker som en barnslig og uvitende person som sier sånt pisspreik. Dette landet har da plass til folk uansett om de er gule eller blå!

-hvorfor kan ikke alle fjortisjenter sperres inne til fjortisalderen er over, det er sååååå irriterende med denne fnisingen deres?
Fordi så lett er det bare ikke!!!! Da hadde de aldri blitt voksne....Synd at du bruker så mye energi og bekymringer over dette emnet. Viser vel bare at du har lite å gjøre.....(?)

-hvorfor er det om å gjøre for fjortisjenter å snakke høyest mulig på bussen?
Fordi de synes det er morro tenker jeg:)

-hvorfor kan ikke folk smile når de vet at det er et service yrke de har valgt?
For det første : Det er ikke alle som har VALGT et serviceyrke. Enkelte må bare ta det de får pga dagens arbeismarked. For det andre : Ikke alle klarer å smile og være blid når de får mye kjeft og dritt i jobbsammenheng. Skjønner de godt, men det er lov å prøve å holde maska. Noen prøver ikke godt nok.

- hvorfor må jeg betale husleie på et hus som er mitt, som jeg har kjøpt og betalt?
Det er pyton og jeg har ikke noe adekvat svar på det. Helt idiotisk spør du meg.

-hvorfor kan ikke kvinner bare si rett ut til mannen at hun vil de skal bytte julegaver istedetfor å håpe at mannen finner ut selv at det er det hun vil?
Tja, kommunikasjonsproblemer Menn er fra Mars og kvinner er fra Venus, vettu!

-hvorfor kan ikke menn bli født som tankelesere?
Tja, ikke så lett å bestemme det da vettu! De får øve seg opp til å bli tankelesere da....

-hvorfor blir ikke barn født med en bruksanvisning?
Bruksanvisningen kommer etterhvert. Livets skole osv... + mye god hjelp her på KG:)

-hvorfor kan ikke alle være født slanke og pene og høye?
Å være pen er etter smak og behag. De som DU synes er pene, er ikke nødvendigvis pene etter andres målestokk..... Det skjønner du vel. Ikke alle vil se ut som Kate Moss.... Faktisk. OG slank er også oppskrytt. For mye eller for lite, eller i midten. Alle er forskjellige og det må vi bare godta. Regner ikke med at du mener det 100% seriøst, så du vet vel at det skal mer til enn å se pen ut i livet.

-hvorfor i all verden måtte man begynne å bruke penger som betalingsmiddel for snørr og ørten år siden? Se hva det har ført til......
Det er det vel få som vet.....

-hvorfor kunne man ikke fortsatt å betale for en kylling med to brød?
Tja, si det. Kanskje det bør bli et nytt betalingssystem ? Du får fremme forslaget! :)hihi

Hmmmmmmmmmmm, tråden var egentlig ment som et spark bak til alle de som klager over røykere og syklister osv. Allerede i første innlegg klarer jeg altså å spore av. Visste ikke at jeg lurte på så mye jeg.
Dette er et diskusjonsforum,- hvis det har gått deg hus forbi. Det er faktisk lov til å klage sin nød her, bare man følger spillereglene. Hadde vel ikke vært så mye å gå etter i et diskusjonsforum hvis alt hadde vært rosenrødt og alle visste alt...... Er du irritert over at folk tar opp "mye rart" her, er det jo ingen som tvinger deg til å bli her.... Du kan forlate disse sidene vettu! Hvis det blir for usaklig for deg liksom..... Dette er et fritt land. Synes det er greit at folk lufter meningene sine her jeg, og kan gi og få råd om saker og ting. Også er det jo ganske morsomt her og da :)

AAAAAAH! HVA MAN IKKE VET . . . . . . . . . . . .

Så,- fikk du relevante svar her da ? Moro å svare på spørsmålene dine selv jeg tar de med en klype salt . . . . .

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal bare svare på ett av spørsmålene dine.

"Hvorfor skal vi ha folk med brun hud i Norge?De stinker,de er frekke og late"

Hvor dum er du egentlig?Bare lurer altså virker ihvertfall som om du ikke kan noen ting!Jeg er en av de som har brun hud,og jeg stinker ikke,kanskje du gjør det!Jeg er ikke frekk,nordmenn kan være frekke dem og,det har ingenting med hudfargen å gjøre!Og jeg er ikke lat,jobber dager i uka og jeg studerer i tillegg,og du finner mange nordmenn som er late!

Med andre ord så hadde du ingenting å si i dette innlegget!Skjerp deg,det går ikke ann å være så dum!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...