Gå til innhold

Er det noe håp for denne katten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 katter (galskap mener enkelte). De to eldste er mellom 6-10 år. Vi fikk den yngste da eldste katten døde 16 år gammel. 
Den yngste er nå snart 2 år. 

Men han driver meg til vanvidd…. Han er kastrert, vaksinert, har forsikring og blir fulgt opp med både kvalitetsmat, Kos, lek og alt som hører til. 
Men han er altså et problem for meg… han vekker meg hele natten, hjelper ikke lukke døra for da står han i uendelig tid å skraper voldsomt på døren. Lukker jeg opp døren så hopper han rundt på meg hele natten, klorer på møblene, klatrer i gardinene osv. 

Han skal lekeslåss med de to eldste kattene som absolutt ikke er interessert i det, så det blir mye lyder og fresing. Typisk kattungeoppførsel. 

Han hopper opp på benkene og tar alt av mat, spiller ingen rolle hva. Har tatt et helt brød med seg under sofan, en halvtom melkekartong, en pose potetgull. Spiller ingen rolle hva han finner! 

vil han bli «voksen» snart? Snart 2 år og skjønner jo at de har mye ungdomsenergi i seg, men de andre kattene jeg har hatt har ikke vært slik som dette. Det tærer på. 

De to eldste kattene er lei av han, og det skjønner jeg jo, for de får aldri være i fred. 

Har vært inne på tanken på omplassering, men det byr meg også i mot.. men som sagt så er det ikke noe Kos føles det ut som, annet enn jobb med denne katten. Jeg prøver være tålmodig, men jeg er sliten. Sover som sagt svært dårlig pga han, og det er for kaldt å være ute for katter nå så å slippe han ut er ikke et tema. 

Anonymkode: 1dd0c...26b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...