AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #1 Skrevet 16. januar 2024 Sliter med å komme meg frem og tilbake på jobb. Hva gjør du i slike situasjoner? Bilen må stå på verkstedet i minst 3 uker Usikker på hva feilen er enda, det får de ikke sjekket før om 1-2 uker. Det er ett eller annet med motorstyringsenheten, eller tenningslåsen Anonymkode: f655a...10f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #2 Skrevet 16. januar 2024 Jeg har forsikring med leiebil, anbefales. Anonymkode: 1e38d...774
Belima Skrevet 16. januar 2024 #3 Skrevet 16. januar 2024 Har du ikke leiebil i forsikringen din? Spør fordi noen glemmer at de har en sånn avtale. Ellers er vel nettet rett sted å finne en løsning nær der du bor.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #4 Skrevet 16. januar 2024 Belima skrev (5 minutter siden): Har du ikke leiebil i forsikringen din? Spør fordi noen glemmer at de har en sånn avtale. Ellers er vel nettet rett sted å finne en løsning nær der du bor. Hvilke forsikringselskap bruker du? Jeg har eika - kasko med leiebil, men de sier den kun gjelder ved ytre skade. Vurderer å bytte Anonymkode: f655a...10f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #5 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har forsikring med leiebil, anbefales. Anonymkode: 1e38d...774 Hvilke forsikringselskap bruker du? Jeg har eika - kasko med leiebil, men de sier den kun gjelder ved ytre skade. Vurderer å bytte Anonymkode: f655a...10f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #6 Skrevet 16. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilke forsikringselskap bruker du? Jeg har eika - kasko med leiebil, men de sier den kun gjelder ved ytre skade. Vurderer å bytte Anonymkode: f655a...10f Ja for det regnes som en skade på bil og dfn må på verksted for oppretting. Har nan derimot en superforsikring som er et tilvalg for mange, kan det hende det er en mulighet for leiebil om det er lang ventetid på deler. Jeg fikk det på min maskinskade forsikring, jeg hadde til bilen var 8 år. Og det var ikke hverken motor eller drivverk som var årsaken da. Anonymkode: dc1c7...8b7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #7 Skrevet 16. januar 2024 Bestandig fått lånt bil på verkstedet. Jeg har forsikring som gjelder på bil. Og har jeg time på noe annet som tar bare en dag så får jeg bestandig lånt meg en bil til dem. Jeg bruker merkeverksted. Og de spør bestandig om jeg trenger bil og om jeg vil låne ny bil. Anonymkode: 41110...f45
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2024 #8 Skrevet 16. januar 2024 Dette er et volvoverksted, og de låner ikke ut bil. Bilen min er for gammel og gått for langt til at jeg kan få låne bil gjennom forsikringen. Har uansett bestemt meg for å kjøpe ny bil. Er ikke fornøyd med volvo Anonymkode: f655a...10f
C-girl Skrevet 16. januar 2024 #9 Skrevet 16. januar 2024 Rent a wreck Månedsleie hos Hertz Bil abonnement (imove el.l)
ajarRun Skrevet 20. januar 2024 #10 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 12.25): Dette er et volvoverksted, og de låner ikke ut bil. Bilen min er for gammel og gått for langt til at jeg kan få låne bil gjennom forsikringen. Har uansett bestemt meg for å kjøpe ny bil. Er ikke fornøyd med volvo Anonymkode: f655a...10f Jeg spurte om jeg kunne låne en bil på Volvoverksted. De sa nei. Idiotisk opplegg. Tusle ned til Mercedesforhandleren så får jeg fint prøvekjøre en bil i noen dager.
Bålkaffe Skrevet 20. januar 2024 #11 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 16.1.2024 den 12.25): Dette er et volvoverksted, og de låner ikke ut bil. Bilen min er for gammel og gått for langt til at jeg kan få låne bil gjennom forsikringen. Har uansett bestemt meg for å kjøpe ny bil. Er ikke fornøyd med volvo Anonymkode: f655a...10f Da ville jeg nok ha sett litt på forsikringene mine og eventuelt oppgradert til hel kasko til senere. Det er så greit å ha dekning i forsikringa når uhellet først er ute. Vi har vel hel kasko med leiebil på Eika, men vår skade var jo på ytre og indre deler av bilen, siden vi ble påkjørt av noen. Og da fikk vi leiebil dekket mens bilen sto til vurdering på verksted, og til i fant ny bil, siden bilen måtte kondemneres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå