Gå til innhold

Viktig valg!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei det var et scenario som holdt meg våken i hele natt. Vile du været skeiv eller vile du vært blind?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skeiv selvfølgelig. Idiotisk å sammenligne dette. 

Skrevet
33 minutter siden, Lamegleve said:

Hei det var et scenario som holdt meg våken i hele natt. Vile du været skeiv eller vile du vært blind?

Du har ikke mange netter der du sover skjønner jeg.

Anonymkode: 9aa74...282

• Hjerte 2
Skrevet

Tøvete dilemma. Ingen av delene er noe man kan velge. Prøv å forstå det så får du nok sove kommende natt.

Gjest Kalsberg92
Skrevet

Er jo bare å være homo da, ikke ille å ligge med menn om man liker det? 

Skrevet
11 hours ago, Lamegleve said:

På bakgrunn av spørsmålet antar jeg du er hetero ... men jeg tipper du ikke ser det som noe vanskelig, noe tøft du må jobbe i livet. Det bare er ... og jeg antar du trives med det.

Hvis man er skjeiv så er det vel stor sannsynlighet for at man liker det, ergo er det ingen "byrde". Det er bare sånn man er og når man finner en partner (enten i senga eller livet) så føles det nokså godt. Man går ikke "glipp av" noe.
(Den eventuelle byrden vil være fra trangsynte og nedsnødde folk ellers i livet, ikke noe ved en selv)

Blindhet er noe helt annet. Er det faktisk en ting ved deg, og man går faktisk glipp av noe. Det kan være nokså sårt.

Sammenligningen blir derfor nokså tøvete og vitner kanskje mer om at du heller er en del av problemet til skjeive enn noe annet...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...