Gå til innhold

Hvor mye er det vanlig å betale for å leie et lokale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal feire et jubileum i familien. Har funnet et lokale til 6000 som er veldig fint. Men syns kanskje det er litt dyrt? Er plass til alle 40 gjestene. Er bord, stoler, kjøkken og sofagruppe der. Vi tar med mat selv, eller lager der. Hva er vanlig å betale for noe sånt? Det er ikke inkludert vasking.

Anonymkode: 280f5...b7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er et tau?

Anonymkode: 10921...c71

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Vi skal feire et jubileum i familien. Har funnet et lokale til 6000 som er veldig fint. Men syns kanskje det er litt dyrt? Er plass til alle 40 gjestene. Er bord, stoler, kjøkken og sofagruppe der. Vi tar med mat selv, eller lager der. Hva er vanlig å betale for noe sånt? Det er ikke inkludert vasking.

Er det en profesjonell utleier, eller et "bygelokale" type idrettshus, vel lokale osv?

Hvor i landet er det? Sikkert ikke så gal pris hvis det er en proff utleier sentralt i Oslo. Hvis det er ett klubbhus litt ute på bygda så synes jeg det er dyrt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Betalte nettopp 2000 for leie av lokale i menighetshus for samvær etter bisettelse. Vi ryddet, men vasket ikke lokalet. Cateringselskapet vasket kjøkkenet, enkelt kjøkken uten matlagingsmuligheter.

Anonymkode: 81fd3...76d

Skrevet
petterm skrev (57 minutter siden):

Er det en profesjonell utleier, eller et "bygelokale" type idrettshus, vel lokale osv?

Hvor i landet er det? Sikkert ikke så gal pris hvis det er en proff utleier sentralt i Oslo. Hvis det er ett klubbhus litt ute på bygda så synes jeg det er dyrt.

Ikke Oslo sentrum nei, men rett utenfor oslogrensa. Ikke klubbhus, men nytt fint lokale eid av privatpersoner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det et klubbhus eller sal på hotell eller hva er det?

Anonymkode: 0b91d...85e

Skrevet

For meg er det vanlige gratis. Har tilgang på lokaler igjennom jobben. Kan også leie lokaler for både 300, 600 og 1200. 

Hvor mye et lokale koster kommer an på lokalet og lokasjon.

Anonymkode: b44c1...b27

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For meg er det vanlige gratis. Har tilgang på lokaler igjennom jobben

Vi bryr oss vel ikke om du har det gratis. Jeg har lokale selv så jeg betaler ingenting, vel, takk for opplysningen. 

Anonymkode: 501a7...4ba

• Liker 1
Skrevet

Leie av lokaler har økt enormt i pris de siste par årene.

Leide et lokale høsten 23. Det samme leide jeg høsten 21. PÅ den tiden hadde det gått opp over 2000 i leie.

Må leie noe på nytt igjen høsten 25, det blir ikke det samme lokalet iallfall. 

Anonymkode: 2ff99...499

Skrevet

Det er umulig å vite. Sjekka hva andre lokaler i området blir leid ut for?
Vi tar 1000kr for grendehuset for folk utenbygds fra, litt mindre for bygdefolket. 

Anonymkode: 2112d...bef

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

... enkelt kjøkken uten matlagingsmuligheter.

Kan det da fremdeles kalles for et kjøkken når du ikke kan lage mat der? 

Sorry for off-topic kommentaren! 

:skya:

Anonymkode: 33617...c14

Skrevet (endret)

Det kommer an på beliggenhet, kvadratmeter, antall personer som skal være der. Hva skal de bruke? Har dere tilgang til toaletter, kjøkken osv.?  Hvor lenge skal dere leie lokalet? Hva trenger dere bortsett fra selve lokalet?

Så bruker dere vel strøm, toalettpapir, vann, lys osv.

Endret av ti10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...