Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bodde i min leilighet og når det ble slutt så flyttet hun ut.
Når det ble slutt så sa jeg at hun kunne ha noen ting liggende en stund, men ikke kjempelenge. Nå har det gått mer enn et halvt år og hun henter fortsatt ikke det hun har her. Jeg har gitt henne en frist, men hun bryr seg ikke. 

Kan jeg sette det utenfor i sekker med navnet og nummeret hennes stemplet på? Eller er jeg dust hvis jeg gjør det?

Anonymkode: 15bcf...448

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en sms til noen i familien hennes dersom de bor i nærheten? De henter nok :)

Anonymkode: ea562...33e

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Send en sms til noen i familien hennes dersom de bor i nærheten? De henter nok :)

Nei, det er ikke mitt ansvar å få noen til å ordne det. Er jeg slem som tenker sånn?

• Liker 14
Skrevet

Du ønsker å møte henne igjen, siden du vil at hun skal komme og hente det? Er det noen grunn til at hun ikke vil hente tingene sine?

Hvis ikke, gjør deg selv en tjeneste - kjør hennes ting hjem til hennes foreldre, så er du ferdig med det.

Nå er det eneste du gjør å kjøre prinsipper for å fremdeles ha en kontakt til henne. (jeg forstår tankegangen din, men ved å tviholde på prinsippet, så gjør du deg selv til fange av henne, og det er mildt sagt unødvendig)

Gjør deg selv fri fra henne ved å levere tingene hennes til hennes familie, det er ikke verre enn det. Du kan få det gjort i morgen, eller i løpet av uken.

Så er du ferdig med det forholdet og kan gå videre i ditt eget liv istedenfor å henge fast i din eks...

Anonymkode: 86daf...81d

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du ønsker å møte henne igjen, siden du vil at hun skal komme og hente det? Er det noen grunn til at hun ikke vil hente tingene sine?

Hvis ikke, gjør deg selv en tjeneste - kjør hennes ting hjem til hennes foreldre, så er du ferdig med det.

Nå er det eneste du gjør å kjøre prinsipper for å fremdeles ha en kontakt til henne. (jeg forstår tankegangen din, men ved å tviholde på prinsippet, så gjør du deg selv til fange av henne, og det er mildt sagt unødvendig)

Gjør deg selv fri fra henne ved å levere tingene hennes til hennes familie, det er ikke verre enn det. Du kan få det gjort i morgen, eller i løpet av uken.

Så er du ferdig med det forholdet og kan gå videre i ditt eget liv istedenfor å henge fast i din eks...

Jeg ønsker ikke å møte henne igjen, jeg vil at hun skal hente tingene sine så jeg blir ferdig med henne.

• Liker 10
Skrevet

Kast dem ut. Og ha regningen når hun enderlig kommer en gang i fremtiden. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor skal jeg kjøre hennes ting? Vi har slått opp. Hvis hun trenger å få noe kjørt et sted så er det ikke mitt problem lenger.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dette høres mer ut som dine egne tanker. Du vet ingenting om hva TS ønsker. Jeg skjønner godt at han er frustrert. Det er ikke hans ansvar å flytte hennes ting - de må hun hente selv om hun ønsker det, ellers blir det slengt på dynga. 

Anonymkode: 4f9be...c42

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ønsker ikke å møte henne igjen, jeg vil at hun skal hente tingene sine så jeg blir ferdig med henne.

Hvis du virkelig ønsker å bli ferdig med henne - lever tingene hennes til familien hennes.

Eller send henne en melding om at tingene kan hentes dag og klokkeslett, og at hvis de ikke er hentet innen det klokkeslettet så kommer du til å kvitte deg med tingene.

Enklest for deg er å bare levere dem til hennes familie, da har du selv tatt kontroll over situasjonen, du har gjort deg ferdig med henne, helt uavhengig av henne!

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du virkelig ønsker å bli ferdig med henne - lever tingene hennes til familien hennes.

Eller send henne en melding om at tingene kan hentes dag og klokkeslett, og at hvis de ikke er hentet innen det klokkeslettet så kommer du til å kvitte deg med tingene.

Enklest for deg er å bare levere dem til hennes familie, da har du selv tatt kontroll over situasjonen, du har gjort deg ferdig med henne, helt uavhengig av henne!

Han skal bruke tid og energi på flytting, fordi hun er lat? Du vet ikke engang om foreldrene hennes lever, om de bor i nærheten, om TS har bil... Snakk om å spekulere. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun har fått en frist som hun ikke bryr seg om. Så det blir sannsynligvis dynga. Er bare så kjipt at jeg må bruke tid og penger på å kjøre det til dynga fordi hun ikke gidder å bry seg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette høres mer ut som dine egne tanker. Du vet ingenting om hva TS ønsker. Jeg skjønner godt at han er frustrert. Det er ikke hans ansvar å flytte hennes ting - de må hun hente selv om hun ønsker det, ellers blir det slengt på dynga. 

Selvfølgelig burde hun hente sakene sine! Å ikke gjøre det er elendig av henne!

Men faktum er at Ts har et valg nå - enten kjører han tingene til henne/hennes foreldre, eller så kjører han dem på dynga, som du sier.

Om han velger det ene eller det andre, så må han kjøre bort tingene.

Velger han å bare kjøre alt på dynga, da vil hun og hennes foreldre trolig bruke det mot ham senere, spre dårlig rykte om ham osv..

Velger han å kjøre tingene til henne eller hennes foreldre, da vil de se at han rydder opp der hun/datteren ikke gjør det. Javel, han må svelge en kamel på den måten, men han slipper å få et dårlig (ufortjent!) rykte på seg. Og er hun helt urimelig, så kan det være hun vil forsøke å kreve erstatning av ham, om han bare kaster hennes ting. På pur f... kan hun nok greie å plage ham lenge på den måte.

Det enkleste for Ts, det er å overlevere hennes ting til henne/hennes foreldre, da bestemmer han selv når han er ferdig med henne, og ingen kan komme i ettertid og forsøke å kreve ham for noe heller. Er han ekstra smart så tar han bilde av alt som han overleverer til henne/hennes foreldre, så kan hun ikke i ettertid si han har tatt enkeltting.

Jeg er på Ts sin side!

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig burde hun hente sakene sine! Å ikke gjøre det er elendig av henne!

Men faktum er at Ts har et valg nå - enten kjører han tingene til henne/hennes foreldre, eller så kjører han dem på dynga, som du sier.

Om han velger det ene eller det andre, så må han kjøre bort tingene.

Velger han å bare kjøre alt på dynga, da vil hun og hennes foreldre trolig bruke det mot ham senere, spre dårlig rykte om ham osv..

Velger han å kjøre tingene til henne eller hennes foreldre, da vil de se at han rydder opp der hun/datteren ikke gjør det. Javel, han må svelge en kamel på den måten, men han slipper å få et dårlig (ufortjent!) rykte på seg. Og er hun helt urimelig, så kan det være hun vil forsøke å kreve erstatning av ham, om han bare kaster hennes ting. På pur f... kan hun nok greie å plage ham lenge på den måte.

Det enkleste for Ts, det er å overlevere hennes ting til henne/hennes foreldre, da bestemmer han selv når han er ferdig med henne, og ingen kan komme i ettertid og forsøke å kreve ham for noe heller. Er han ekstra smart så tar han bilde av alt som han overleverer til henne/hennes foreldre, så kan hun ikke i ettertid si han har tatt enkeltting.

Jeg er på Ts sin side!

TS her. Jeg skjønner poenget ditt. Men jeg vil nå helst ikke kjøre noe til noe som helst. Som jeg skrev, jeg vil helst sette det utenfor blokka med navnet og nummeret hennes stemplet på.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

TS her. Jeg skjønner poenget ditt. Men jeg vil nå helst ikke kjøre noe til noe som helst. Som jeg skrev, jeg vil helst sette det utenfor blokka med navnet og nummeret hennes stemplet på.

Du er hevngjerrig med andre ord…Bitterhet er sjeldent særlig sjarmerende..

Hvilke ting er det snakk om da? Store møbler? Klær? Legg det ut på Finn under ‘Gis bort’. Sett det utenfor og de som er interesserte kan plukke det opp. Om det er kjøreturen du vegrer deg for.

Anonymkode: 924fc...e51

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Leste nå at det er utenfor DIN blokk du vil sette tingene hennes, med navn og telefonnummer. Det var egentlig ikke dumt. Gjør det eller legg det ut på Finn.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er hevngjerrig med andre ord…Bitterhet er sjeldent særlig sjarmerende..

Hvilke ting er det snakk om da? Store møbler? Klær? Legg det ut på Finn under ‘Gis bort’. Sett det utenfor og de som er interesserte kan plukke det opp. Om det er kjøreturen du vegrer deg for.

Ikke hevngjerrig, men kanskje litt bitter. Mest klær og interiør. Jakker, gardiner o.l.
Jeg vegrer meg ikke for kjøreturen, det er mer at jeg ikke trenger å gjøre noe for henne lenger.

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke hevngjerrig, men kanskje litt bitter. Mest klær og interiør. Jakker, gardiner o.l.
Jeg vegrer meg ikke for kjøreturen, det er mer at jeg ikke trenger å gjøre noe for henne lenger.

Sett det utenfor merket du. Du kan godt sende en sms om at du gjør det/har gjort det, så får det være opp til henne og ta bryet med å plukke opp sakene sine. Skulle bare mangle. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det er ikke mitt ansvar å få noen til å ordne det. Er jeg slem som tenker sånn?

Ikke nødvendigvis slem, men du virker ekstremt bitter som ikke vil sende en enkel sms. Forståelig at det er sårt å gå gjennom et brudd, men ønsker du virkelig at hun og alle andre skal huske deg som den bitre og kjipe fyren? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Finn ut hvor henne bor bestill taxi ( uber, bolt ) leverer tingene hennes 😂 med faktura

Anonymkode: 5bf21...0d7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi bodde i min leilighet og når det ble slutt så flyttet hun ut.
Når det ble slutt så sa jeg at hun kunne ha noen ting liggende en stund, men ikke kjempelenge. Nå har det gått mer enn et halvt år og hun henter fortsatt ikke det hun har her. Jeg har gitt henne en frist, men hun bryr seg ikke. 

Kan jeg sette det utenfor i sekker med navnet og nummeret hennes stemplet på? Eller er jeg dust hvis jeg gjør det?

Ja, jeg satte all dritten eksen ikke henta utenfor leiligheten hans. Med navnet og telefonnr. sånn at han ikke kunne snike seg unna 😄 Morsomte jeg har gjort 😄

Anonymkode: f2471...3cc

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...